PDA

View Full Version : Mesa Boogie limited????????



Joop M
18 februari 2004, 02:15
Is er iemand die weet of er in 1988 een limited edition van de Mark 3 is geweest?
1988 Limited Edition Mesa Boogie Mark III
Er zouden er maar 100 van gemaakt zijn.
Ik heb er nog nooit van gehoord
Grz Joop

Nocki
18 februari 2004, 07:46
Een echt antwoord op jouw vraag heb ik niet. wel weet ik dat mesa heel flexibel is en siommige mod's uitvoert op amps. als dat aanslaat maken ze diverse series met die mod. de mark III is er in verschillende uitvoeringen die worden aangeduid met "green" stripe of red stripe en zo. er is ook een top gemaakt die de colliseum top wordt genoemd. dit is een longscale top met meer power. soms tot wel 200 watt. deze versie is van diverse mark amps gemaakt. van de mark II tot de mark III in de diverse series van de MarkIII colliseum series zijn er maar een stuk of 80 gemaakt. het kan best zijn dat je die bedoelt. maar of er ook echt ooit eens een gelimiteerde oplage mge,maakt is van een amp weet ik niet. geen mesa amp klinkt hetzelfde van voor 90 geloof ik. er zitten heel veel verschillen in de diverse amps. netzoals software diverse versies heeft met nummers en nummers achter de comma en bijvoegingen zoals se heeft mesa dat ook. soms staat een + achter het type nummer voor de eq soms voor een uitgebreidere versie... mesa blijft sleutelen aan de amps tewijl ze gemaakt worden...

Nocki