PDA

View Full Version : ESP hetfield V



Sicky61
18 februari 2004, 01:36
Ik kwam deze V tegen op ebay.

Niet dat ik interesse heb hoor maar deze ESP
lijkt mij een beetje nep,wat jullie? :stop:http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3703894749&category=33038

Wouter J
18 februari 2004, 02:09
Nope dat is de real Deal.

Hetfield is te zien met zo'n gitaar in de clip van "Whiskey in the Jar

Soulflyhigh
18 februari 2004, 07:14
Ik zie zo snel geen rede waarom deze nep zou zijn maar als je geintresseerd zou zijn dan kan je het altijd op het espforum vragen daar behandelen ze veel van dit soort zaken.

gerrekat
18 februari 2004, 08:05
Vind een gewone GIBSON V mooier...die waar ie mee afgebeeld staat op de fotootjes op Ride The Lightning!

Maar deze is ook wel gaaf

Sicky61
18 februari 2004, 08:46
Ik zie zo snel geen rede waarom deze nep zou zijn maar als je geintresseerd zou zijn dan kan je het altijd op het espforum vragen daar behandelen ze veel van dit soort zaken.
Nou zo'n big deal is het ook niet hoor.
Vind de gitaar zo nep qua kleur en bestickering en ook van die lullige vage kleine foto's d'r bij.
Hij kost ,meen ik, 1800 dollars en d'r zit niet 1 fatsoenlijke strakke detailfoto bij :-?
It's a neppert,thats what I think :stop:

gerrekat
18 februari 2004, 09:08
nee volgens mij is het wel een echte....maar wat betreft die bestickering heb je wel gelijk, dat ziet er een beetje cheapo uit.

Er is ook een ESP Grynch model wat dus eigenlijk een SG rippoff is (Viper) die is helemaal groen...met wat van die figuren erop

RRRobin
18 februari 2004, 12:02
oei, wel vet :)
nou nog die ken lawrence explorer van james en dan sluit ik een lening af :D