PDA

View Full Version : Goeie koop voor een beginner?



Picker
17 februari 2004, 20:30
Ik heb zojuist een tweedehands gitaar gekocht. Volgende week begin ik met les. Nu vraag ik me af of ik niet teveel betaald heb voor dat ding. Er zitten namelijk nogal wat krassen op en hij is ook al oud. Zie:

http://www.elderly.com/vintage/items/10U-2938.htm

Is dit een goede koop geweest?

Picker.

Kjiratsiekoedel
17 februari 2004, 20:51
R-U-kiddi'N me??

woutB
17 februari 2004, 21:59
Tja wat moet je daarvan zeggen? 1941 is natuurlijk maar een model uit de oorlogsjaren dus meestal crappy shit.

Ik zal je wel even uit de brand helpen. Ik wil m' wel ruilen tegen de mijne. Een echte kwaliteits gitaar van washburn uit het jaar 2001 echt een topdeal heb je dan hoor.

bert k
17 februari 2004, 23:52
Haha, mocht je willen... Is wel duur, maar ja, Martin...

Ik heb ooit een ouwe Martin mogen lenen voor een CD opname. Was van voor de oorlog, en zat helemaal onder de krassen, zelfs een gat in de zijkant, echt een crappy shitgitaar. Ik was best wel teleurgesteld toen ik hem meekreeg. Tot ik er op speelde! O MY GOD! Wat een geluid! Echt helemaal mooi, niet te beschrijven. Hen ding was dan ook niet te koop. :-D

Javaca
18 februari 2004, 12:35
R-U-kiddi'N me??

Yes he is.

Volgens zijn andere posts speelt Picker al sinds zijn 7e gitaar en komt dit jaar een cd van hem uit.

neok
6 maart 2004, 17:26
zou ik niet doen :lol:

fuck u picker

Picker
21 maart 2004, 17:56
Ik heb zojuist een tweedehands gitaar gekocht. Volgende week begin ik met les. Nu vraag ik me af of ik niet teveel betaald heb voor dat ding. Er zitten namelijk nogal wat krassen op en hij is ook al oud. Zie:

http://www.elderly.com/vintage/items/10U-2938.htm

Is dit een goede koop geweest?

Picker.

Nou, voor hen die het nog niet begrepen hadden: die eerdere post was natuurlijk maar een geintje...

Ik ben namelijk helemaal geen beginner!!! :dance:

Zonder gekheid: het feit dat dergelijke gitaren een dermate hoge prijs hebben betekent dat er mensen zijn die dat bedrag er voor over hebben. Ik vraag me af wat voor mensen dat zijn. Ik denk dat je voor veel minder geld tegenwoordig een veel betere gitaar kunt kopen.

bert k
21 maart 2004, 18:41
Dat denk ik ook. Ik heb, schreef ik al in een eerdere post, ooit een CD opgenomen met een hele mooie pre-war Martin OOO, en nu ben ik in het bezit van een geweldige Lakewood, die eigenlijk net zo mooi klinkt.
Maar bij die Martin komt ook de zeldzaamheid kijken. Volgens de advertentie maar 91 pre-war D-45 gebouwd, ja, dat drijft de prijs op. En als ik al die foto's bekijk is het toch wel een hele mooie gitaar.