PDA

View Full Version : Webstrings



Quink
17 februari 2004, 15:55
Kwam op zoek naar snaren bij www.webstrings.com . 3$ nogwat voor een setje is nie echt veel. Heeft iemand hier wel eens snaren gekocht? Zo ja, hoe zijn ze kwalitatief?

EmgMaster
17 februari 2004, 20:21
Ik kan me er weinig bij voorstellen, merk waar nog nooit iemand wat van gehoord heeft (nouja, ik in ieder geval niet :razz: :razz: )

Kjiratsiekoedel
17 februari 2004, 20:53
wat een gitarist niet kent .....

gewoon proberen, voor €3 kan je nooit echt hard opgelicht worden

Quink
17 februari 2004, 21:18
Ik kan me er weinig bij voorstellen, merk waar nog nooit iemand wat van gehoord heeft (nouja, ik in ieder geval niet :razz: :razz: )

Ja, dat is het nou dus juist. Die lui van webstrings stellen dat er slechts een stuk of vijf fabrieken zijn die snaren maken voor o.a. EB, D'Addario, etc. En daar bestellen zij ook. Of het klopt? Ga denk ik een par setjes bestellen, en dan zie ik het wel. Zoals HatsjieDoedel ( :-D , sorry) stelt, het is een relatief klein bedrag. Daar durft zelfs een schijterd als ik nog wel een gokje voor te wagen.

Bins
17 februari 2004, 22:14
Ik zou het wel doen, maar ze hebben net mijn dikte niet (hun lage E op setje 011 = 52, bij EB is dat 48)Ik vind de snaren die ik nu heb echt de allerchillste ooit, vandaar dat ik niet echt geneigd ben om over te stappen.
Bovendien heb ik net stringsaver-zadeltjes, dus volgens meneer graph-tech hoef ik nooit meer snaren te kopen ;)

Maar goed, aan de andere kan, als je een setje van 3 eur hebt, + 1,xx voor een losse EB snaar, dan zit je nog op de helft van een normaal setje EB's. Das toch wel interessant.

edit: ik zat scheef te kijken. De lage e is 50... dat is wel een heel klein verschilletje. Misschien dat ik toch maar eens voor de gein een paar setjes ga bestellen.