PDA

View Full Version : Mijn gitaren met foto's



marc_o
17 februari 2004, 15:09
Dit zijn mijn schatjes! :)
http://community.webshots.com/user/marcodijk

Nielsje
17 februari 2004, 15:11
oew..

die tele's zijn lekker!

roppie
17 februari 2004, 15:37
die marc-o-caster :o mooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiii
precies zoals ik ooit ook nog een tele wil... mag ik vragen hoeveel zoiets kost?

BLOK182
17 februari 2004, 15:38
Mooie shit man, erg apart allemaal, enne, mooie EVH!

telecastermaster
17 februari 2004, 15:40
Coole stuff, Marc! Mooie amps ook!

marc_o
17 februari 2004, 15:43
die marc-o-caster :o mooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiii
precies zoals ik ooit ook nog een tele wil... mag ik vragen hoeveel zoiets kost?

Moet je aan Zwier vragen, was een vriendenprijsje, heb er toen 2 laten maken, een linkse en een rechtse, die linkse heb je vast wel eens gezien.
Iets duurder dan een amerikaanse tele, dat wel.

marc_o
17 februari 2004, 15:45
Mooie shit man, erg apart allemaal, enne, mooie EVH!

Daar ben ik ook blij mee, klinkt erg goed en het is een vrij zeldzame kleur. Vorig jaar zag ik die D-tuna van Van halen liggen, los in de verkoop, en die heb ik er toen opgezet.

Blijepanda
17 februari 2004, 16:01
Die Teles's zijn echt MOOI! :o

Nesker
17 februari 2004, 16:47
Ik vind de EVH toch wel het mooist

skabouter
17 februari 2004, 18:42
lekker hoor :) erg mooi, allemaal. alleen die akoes niet. margoed.
wel raar zo`n strathead bij een tele :D

iam
17 februari 2004, 19:23
vind vooral de marc-o-caster het mooist... die andere tele vind ik echt ni mooi, het hout van de hals lijkt niet te passen bij de body vind ik en ook die elementen keuze oogt ni echt mooi (kan wel super klinken natuurlijk ;) )

iam
17 februari 2004, 19:24
vind vooral de marc-o-caster het mooist... die andere tele vind ik echt ni mooi, het hout van de hals lijkt niet te passen bij de body vind ik en ook die elementen keuze oogt ni echt mooi (kan wel super klinken natuurlijk ;) )

iam
17 februari 2004, 19:24
vind vooral de marc-o-caster het mooist... die andere tele vind ik echt ni mooi, het hout van de hals lijkt niet te passen bij de body vind ik en ook die elementen keuze oogt ni echt mooi (kan wel super klinken natuurlijk ;) )

marc_o
18 februari 2004, 10:37
Kan aan de foto liggen hoor, ik had wat met de kleur geknoeid.
Die telestrat is een samenraapsel van onderdelen die ik over had.
Het zijn elementen uit een Strat en de humbucker komt uit een Les Paul, potmeters uit mijn oude Charvel.
Daarmee naar Sjak Zwier gegaan en die heeft er een gitaar van gemaakt.
Is wel een veelzijdige gitaar geworden.
De hals heeft het profiel van mijn Musicman EVH gekregen, dat bevalt me prima. Dit geldt trouwens ook voor de hals van de Marc-o-caster.

john.3001
18 februari 2004, 12:57
kzag laatst die zanger van Blof ook op een telecaster spelen die erg veel leek op die marc-o-caster (zelfde pickguard, p90's, lekker gitaartje)...
Maar kan iemand me nu es vertellen wat er precies zo speciaal is aan p90's (vergeleken met single-coils...)?

marc_o
18 februari 2004, 13:34
Dat is dezelfde gitaar, ik heb er 2 laten bouwen, een linkshandige (kado) en de mijne.
P-90's zijn singlecoils met een wat bredere spoel waardoor het geheel wat warmer klinkt. Qua sound zitten ze dan ook tussen een singlecoil en een minihumbucker in. De attack is echter feller dan een humbucker, en als je een beetje ruis voor lief neemt heb je IMO één van de meest veelzijdige elementen. De p90's op deze tele zijn van Seymour Duncan, en wel een Vintage bij de hals en een Custom bij de brug.
Wat deze tele bijzonder maakt is de body van Korina en de hals, dat is een prototype met een voering van Graphtech voor meer sustain, en...het werkt. Heeft ook nog eens een mooie tigerstripe.
De prototypehals zit alleen op de mijne, Sjak Zwier had er maar 1 namelijk.

stewartfan
18 februari 2004, 19:12
mooi mooi mark zijn die fotows genomen in je nieuwe huis ??
hoe klinkt die soldano ??

Dannster
18 februari 2004, 20:51
moooooooie teles!

kom zelf ook wel eens bij sjac..
deze heeft hij voor een vriend van me in elkaar geknutseld:
http://www.zwiergitaarbouw.nl/PsychoticWaltz/staartje.JPG

Ding speeld echt als een zonnetje! prachtig..
mja kost ook wat:s

marc_o
20 februari 2004, 15:40
mooi mooi mark zijn die fotows genomen in je nieuwe huis ??
hoe klinkt die soldano ??

Geen idee, ik heb namelijk geen soldano... :???:

Nielsje
20 februari 2004, 16:07
P-90's zijn singlecoils met een wat bredere spoel waardoor het geheel wat warmer klinkt. Qua sound zitten ze dan ook tussen een singlecoil en een minihumbucker in. De attack is echter feller dan een humbucker, en als je een beetje ruis voor lief neemt heb je IMO één van de meest veelzijdige elementen. De p90's op deze tele zijn van Seymour Duncan, en wel een Vintage bij de hals en een Custom bij de brug.


HELL YEAH!!!

ik heb op m'n gibson les paul ook p-90's zitten.

heerlijk, gewoon warme clean, en als je lekker stevig aanslaat kan je er een heerlijke overdrive mee genereren..

alleen idd jammer van dat beetje ruis..

marc_o
20 februari 2004, 16:47
Wij weten het, het zijn zo'n beetje de meest muzikale elementen die je kunt krijgen. Probeer eens die Seymours, dan zul je echt verrast zijn.

jorrit
20 februari 2004, 16:48
uhm leuke gitaren vast, iedereen maakt me lekker maar je acount is frozen krijg ik te lezen en dus geen gitaren.... :???:

Nielsje
20 februari 2004, 17:06
Wij weten het, het zijn zo'n beetje de meest muzikale elementen die je kunt krijgen. Probeer eens die Seymours, dan zul je echt verrast zijn.

hm ... misschien moet ik dat maar eens doen..

maar goed, voorlopig ben ik blij met die van gibson fabrikaat..

heb zo niet het geld voor nieuwe elementen..een nieuwe amp en wat spul voor m'n strat staan eerst op het lijstje..

Mithrandir
20 februari 2004, 17:16
Marc, je kunt je foto's beter op webshots neerzetten ofzo, want na een paar bezoeken van forumgenoten is je maandelijkse(!!) bandbreedte limiet overschreden.

En ik had ze zo graag ook bekeken :(

marc_o
20 februari 2004, 17:18
Marc, je kunt je foto's beter op webshots neerzetten ofzo, want na een paar bezoeken van forumgenoten is je maandelijkse(!!) bandbreedte limiet overschreden.

En ik had ze zo graag ook bekeken :(


Ik zag het net ja, da's mooi klote, ik ga er direct aan beginnen...

Mitch
20 februari 2004, 17:43
Graag, want ik ben ook wel benieuwd.
En wat -ie zegt over de SD Vintage en Custom: helemaal waar :D

marc_o
20 februari 2004, 17:50
dit is de nieuwe link, ik hoop dat ie werkt


http://community.webshots.com/scripts/editPhotos.fcgi?action=viewall&albumID=119742797

Akira
20 februari 2004, 17:57
nope :(

De link van webshots die bedoelt is voor anderen om naar je album te kijken is veel korter, zoiets als

http://community.webshots.com/user/akira284

marc_o
20 februari 2004, 18:00
http://community.webshots.com/user/marcodijk





zo dan?

Akira
20 februari 2004, 18:10
:dance:

Nielsje
20 februari 2004, 18:19
nice :)

http://community.webshots.com/user/nsanf

8-)

Anders Destium
20 februari 2004, 18:55
> Marc

Die EVH is de BOM :lol:
Ik ben flink jaloers op je amps!


> Nielsje

Je les paul is erg vet man :)

Nielsje
20 februari 2004, 18:58
dank je :)

ben er zeeeeer tevreden over.

zal dit weekend ff afzonderlijke foto's maken van de gitaren enzo.

Mitch
20 februari 2004, 19:19
Jaaaaaaaaaaaaaaaa lekker hoor ! Toch ligt onze smaak qua sound niet zo vreslijk ver uit elkaar, hè hè. Hoe vind je die Fandango nou in vergelijking met die Sovereign (incl. extra speaker) ?

BLOK182
20 februari 2004, 19:46
Heb net nog eens gekeken, nogmaals mijn complimenten voor je originele smaak, het zijn echt allemaal mooie gitaren man! Ik word stiekem verliefd op je EVH trouwens :wink:

marc_o
20 februari 2004, 20:26
Jaaaaaaaaaaaaaaaa lekker hoor ! Toch ligt onze smaak qua sound niet zo vreslijk ver uit elkaar, hè hè. Hoe vind je die Fandango nou in vergelijking met die Sovereign (incl. extra speaker) ?

Ligt eraan waarvoor je 'm gebruikt, schreef het al in de versterkertopic.
De Fandango overtuigt mij persoonlijk meer als ik voor de mooiere tonen ga, dus clean en de rocksounds, denk hierbij aan Black Crows.
Ik gebruik de Fandango op half power, en dat zou dan 27 watt moeten zijn.

De Engl is qua veelzijdigheid het best, iets sterieler, maar ongelooflijk strak met veel headroom. Wanneer ik op safe zou invallen in een coverband of metal, zou de Engl mee gaan, zondermeer.

marc_o
20 februari 2004, 20:28
@ Anders Destium en Blok182, bij een volgende meeting zal ik de Van halen eens meenemen, klinkt echt wel prima hoor,je kunt er stevig mee aan de slag, terwijl de individuele noten erg goed overeind blijven...ietwat transparant, maar toch veel ballen.

marc_o
20 februari 2004, 20:30
dank je :)

ben er zeeeeer tevreden over.

zal dit weekend ff afzonderlijke foto's maken van de gitaren enzo.

Die Les Paul zou ik direct adopteren, dus wanneer je niet meer van 't kind houdt......laat het maar weten.

Nielsje
21 februari 2004, 13:45
dank je :)

ben er zeeeeer tevreden over.

zal dit weekend ff afzonderlijke foto's maken van de gitaren enzo.

Die Les Paul zou ik direct adopteren, dus wanneer je niet meer van 't kind houdt......laat het maar weten.


sorry, dat wordt um niet, ik ben als een hele trotse papa, en ik verwen mijn lieverd dan ook erg.

af en toe weer lekker in de bijenwas zetten, hardware weer mooi oppoetsen, nieuwe snaartjes. en vervolgens weer een paar uur spelen op het dingetje..

*genot...*

marc_o
23 februari 2004, 01:06
Gelijk heb je, ben toch blut, bweeehhhh!!! :nervous:

ieme
23 februari 2004, 07:42
Mooie spulletjes!

marc_o
23 februari 2004, 11:05
jij hebt ook niet te klagen toch?

ieme
23 februari 2004, 11:08
zo'n hekel aan dat gepats heh...
:razz:

Nielsje
23 februari 2004, 11:10
wie patst er hier nu dan?

( in vragende zin)

lijkt me dat het om ieme gaat, die heeft al het mooie spul

ieme
23 februari 2004, 11:11
ach er zijn hier veel meer mensen met mooiere spulletjes...
Ps, mn gretsch is in aankomst! Muahahaha

gerrekat
23 februari 2004, 11:11
Vind die patrick Eggle wel vet....een kennis van me had een Tony Iommi SG van Patrick Eggle, dat was een hele mooie gitaar!

Die Korina tele is voor een tele ook bets mooi!

marc_o
23 februari 2004, 12:05
Die Eggle is de snelste bak die ik heb, je kunt de snaren bijna op de frets kijkendie actie is zoooo laag. Klinkt ook echt wel goed, we hebben een a/b test gedaan met een PRS custom 24 en het scheelt wel iets, maar niet 3 keer de nieuwprijs van die Eggle.
Die tele heb je toch in je handen gehad tijdens de Meeting?

marc_o
23 februari 2004, 12:14
ach er zijn hier veel meer mensen met mooiere spulletjes...
Ps, mn gretsch is in aankomst! Muahahaha


Ideetje......een PATSMEETING!!
Heel simpel, iedereen ALLES meenemen wat ie heeft, een grote gymzaal of vet café (voorkeur) afhuren en met een pilsje in de hand de hele dag naar onze spullen grijnzen.

ieme
23 februari 2004, 12:42
Ja hallo! moet ik een vrachtwagen afhuren....

ieme
23 februari 2004, 12:44
en voor een pats meeting heb ik alleen mn gibson lp uit 57 maar nodig...

marc_o
23 februari 2004, 15:17
nou, nou, zo snel ben ik nou ook weer niet onder de indruk hoor... :o

ieme
23 februari 2004, 15:28
hahahahahaha

gerrekat
23 februari 2004, 15:33
Die Eggle is de snelste bak die ik heb, je kunt de snaren bijna op de frets kijkendie actie is zoooo laag. Klinkt ook echt wel goed, we hebben een a/b test gedaan met een PRS custom 24 en het scheelt wel iets, maar niet 3 keer de nieuwprijs van die Eggle.
Die tele heb je toch in je handen gehad tijdens de Meeting?

Klopt je had hem bij je, vind hem voor een tele inderdaad best mooi en hij is errug licht...maar ben nog steeds geen grote tele fan....of fender uberhaupt..

maar dat korinahout is wel super

marc_o
23 februari 2004, 15:49
Vond je 'm licht? Valt wel mee toch?
Er zit gemiddeld een meter minder hout op dan op die Deans natuurlijk, da's wel weer waar. jammer dat ik daar niet op heb gespeeld, ik vind ze erg mooi gemaakt, alleen passen die dingen niet bij me, heb liever iets bescheideners om mijn nek hangen, maar ieder z'n ding natuurlijk.
Ik ben ook niet echt een Fender-fan trouwens, maar wel van de vormen. Iedere keer als ik in een muziekwinkel een versterker uittest, zoek ik toch naar een strat of een tele, maar ze doen het gewoon niet helemaal voor me....jammer genoeg. Als ik ooit een strat of tele vind die lekker speelt EN klinkt, koop ik 'm zeker.

gerrekat
23 februari 2004, 17:54
Vond je 'm licht? Valt wel mee toch?
Er zit gemiddeld een meter minder hout op dan op die Deans natuurlijk, da's wel weer waar. jammer dat ik daar niet op heb gespeeld, ik vind ze erg mooi gemaakt, alleen passen die dingen niet bij me, heb liever iets bescheideners om mijn nek hangen, maar ieder z'n ding natuurlijk.
Ik ben ook niet echt een Fender-fan trouwens, maar wel van de vormen. Iedere keer als ik in een muziekwinkel een versterker uittest, zoek ik toch naar een strat of een tele, maar ze doen het gewoon niet helemaal voor me....jammer genoeg. Als ik ooit een strat of tele vind die lekker speelt EN klinkt, koop ik 'm zeker.

Nee dat kan ik begrijpen...HAHAH zo'n puntgitaar is niet voor iedereen, heeft toch wel met het metal imago te maken....

Toch zijn de gitaren veel veelzijdiger dan dat, maar goed ze zien er wel zo uit HAHAHHA!

Ik vond hem vrij licht maar ik ben ook van die massieve planken mahonie gewend, plus de oppervlakte van een ML is behoorlijk wat groter dan een standaard LP of strat...

Nu moet ik zeggen dat mijn V ook behoorlijk licht is, maar dat verschilt toch van gitaar tot gitaar...

Die MM Axis is ook gaaf trouwens...

marc_o
23 februari 2004, 19:39
Vorm zegt weinig natuurlijk, bij de één staat een Explorer ruig, terwijl de ander er popmuziek op speelt, denk maar aan U2.
Heb zelf ook een Explorer en een V gehad, maar ik voelde me er nooit happy mee, dat kun je ook wel zien aan al mijn gitaren, eigenlijk zijn ze niet erg opvallend en springen nooit uit de band qua kleur.

Die Musicman is een onderschatte gitaar en heeft wat last van het "wat een boer niet kent, dat vreet ie niet" syndroom.
Maar als je die dingen goed bekijkt en test, merk je al snel dat je echt met top-instrumenten te maken hebt en qua afwerking en materiaalkeuze en klank kom je zelden een gelijke tegen.
Toch verkoop ik 'm, want ik heb er liever nog een marc-o-caster bij in de toekomst. Dat is echt mijn ding.

moron
23 februari 2004, 23:12
eh.. .. Ik weet ook niet alles.. Wat voor gitaren maakt dat berlin? Ik bedoel, zie ze wel eens.. maar voor mij niet echt bekend

marc_o
24 februari 2004, 09:08
Berlin is een typenaam.
De fabrikant is Patrick Eggle. De gitaar die ik heb is er eentje uit de eerste jaren, toen Patrick Eggle zelf de scepter nog zwaaide daar. Hij vertrok en ging wat samenwerkingen aan, met o.a. Blade en maakte ook nog erg mooie gitaren onder de naam Redwing.
Na zijn vertrek zijn ze qua ontwerp een beetje loos gegaan, met nog altijd de Berlin als uitgangspunt, maar dan met veel pracht en praal, terwijl de bespeelbaarheid naar mijn mening wel achteruit ging.
Er hangt hier in de buurt, d.w.z. Kapelle (zeeland) nog een "oude" Berlin te koop voor rond de 1100 euro.

moron
24 februari 2004, 19:26
ok weer wat geleerd :D

marc_o
26 februari 2004, 19:39
En zo word je hier iedere dag weer wat wijzer.

Del Mar
27 februari 2004, 00:47
Mijn Axes 8-)

De Washburn 82er is tekoop/teruil

De explorer (met licensed FR tremelo) is DE gitaar!!!!!

:)
http://epiphone.iwarp.com/images/pic_000556.jpg

http://epiphone.iwarp.com/images/pic_000033.jpg

marc_o
27 februari 2004, 10:12
Niet echt mijn ding, hoewel ik het zeer waardeer dat je zo'n Washburn hebt, is weer net even iets anders dan je overal ziet. We moeten een beetje af van de eenheidsworst.

Nielsje
27 februari 2004, 10:23
bwoah... ik weet niet..

de een houdt juist van aparte gitaren, en nieuw spul en high gain

terwijl een ander juist liever aan de klassieke modellen zit, met oude buizenkasten..

Sicky61
27 februari 2004, 10:41
Mijn Axes 8-)

De Washburn 82er is tekoop/teruil

De explorer (met licensed FR tremelo) is DE gitaar!!!!!

:)
http://epiphone.iwarp.com/images/pic_000556.jpg

http://epiphone.iwarp.com/images/pic_000033.jpg



Nice washburn! Wat vraag je?

Baco
27 februari 2004, 11:11
Nu we toch bezig zijn, hier heb je mijn familie foto :wink:

http://users.pandora.be/baco/gitsite/pics/Dean/TC%20BBC%20Family%2001.JPG

http://users.pandora.be/baco/gitsite/pics/Dean/TC%20BBC%20Family%2002.JPG

:-D

marc_o
27 februari 2004, 11:13
wie is nou de Grote Smurf? :-D

Baco
27 februari 2004, 11:15
wie is nou de Grote Smurf? :-D

Goede vraag, daar moet ik toch eens over nadenken :lol:

Soulflyhigh
27 februari 2004, 11:44
@ Baco wat een kauwgomballenfamilie :D Wel nice moet ik zeggen 8-)

Sicky61
27 februari 2004, 12:07
Toe maar :-? zeker een endorsement bij dean.
Wat me opvalt hier op het gitaarforum is het grote aantal nieuwe peperdure gitaren en 3000,- euro tops die eruit zien alsof ze alleen in de huiskamer gebruikt zijn.
........... :-? SHIT....of ik ben een pauper :lol:
Begrijp me niet verkeerd hoor maar ik zie liever livefoto's dan al die fotoshops vol met glimmende dure topjes.

Nielsje
27 februari 2004, 12:08
echt mooie gitaren!!!

maar je moet toch echt wat aan je behang doen....

amon
27 februari 2004, 12:29
echt mooie gitaren!!!

maar je moet toch echt wat aan je behang doen....

als je toch bezig bent, is eennieuw bankstel misschien ook geen overbodige luxe...

marc_o
27 februari 2004, 12:33
misschien is blauw een goeie kleur

Baco
27 februari 2004, 12:37
echt mooie gitaren!!!

maar je moet toch echt wat aan je behang doen....

Thanks, ben er erg tevreden mee :razz:

Ben ook niet zo onder de indruk van het behangpapier (ik woon nl op de zolder bij mijn ouders en dit behangpapier hangt er nog van toen mijn broer hier woonde). Mijn vriendin en mezelf zijn ondertussen druk bezig aan ons eigen huis, dus dat komt wel in orde binnen een paar maandjes :)

@Sicky: die Deans heb ik nog (naargelang de gitaar) pas enkele weken/dagen, dus erg veel gebruikssporen kunnen er nog niet inzitten. Op dit ogenblik speel ik niet meer in een band (druk bezig met ons huis, sinds een dik half jaar), dus livefoto's kan ik je (nog) niet bezorgen :wink: Deze drieling is in gelimiteerde oplage gemaakt (25 stuks van elk), vandaar dat ik die nogal kort op elkaar gekocht heb. En aangezien ik erg graag op mijn Z speelde heb ik dan maar wat gitaren verkocht en dan de ML en als laatste de V gekocht.
Voor mij niets anders meer dan Dean :-D

amon
27 februari 2004, 12:38
wie is nou de Grote Smurf? :-D

@baco
mischien moet je 1 van de 3 headstocken rood spuiten...

Jools
27 februari 2004, 14:51
ey Marc misschien fungeer ik nou wel als spuit 11 maarruh stond jij een hele tijd geleden met je setup in de Gitarist?

marc_o
27 februari 2004, 15:11
nee, toch niet hoor? Misschien bij de verkoopsectie.
Ik weet wel dat je je kon opgeven voor een gearfoto en informatie, maar daar zijn ze helaas weer mee gestopt...ik was het toen wel van plan, maar het is er nooit van gekomen.

amon
27 februari 2004, 15:23
ey Marc misschien fungeer ik nou wel als spuit 11 maarruh stond jij een hele tijd geleden met je setup in de Gitarist?

hij zegt net dat ie ze sinds een paar dagen heeft....

marc_o
27 februari 2004, 16:34
paar dagen? nee, je bedoelt Baco...de laatste aankoop is de Fandango geweest en dat was ergens eind vorig jaar.

amon
27 februari 2004, 17:26
oh, ja, dr gaan hier ook allerlei mensen hun gitaren posten, dus dan weet ik soms niet over welke het gaat...

marc_o
27 februari 2004, 17:55
voor het gemak doe ik net of ze allemaal van mij zijn..... :o

Sicky61
28 februari 2004, 00:08
echt mooie gitaren!!!

maar je moet toch echt wat aan je behang doen....

Thanks, ben er erg tevreden mee :razz:

Ben ook niet zo onder de indruk van het behangpapier (ik woon nl op de zolder bij mijn ouders en dit behangpapier hangt er nog van toen mijn broer hier woonde). Mijn vriendin en mezelf zijn ondertussen druk bezig aan ons eigen huis, dus dat komt wel in orde binnen een paar maandjes :)

@Sicky: die Deans heb ik nog (naargelang de gitaar) pas enkele weken/dagen, dus erg veel gebruikssporen kunnen er nog niet inzitten. Op dit ogenblik speel ik niet meer in een band (druk bezig met ons huis, sinds een dik half jaar), dus livefoto's kan ik je (nog) niet bezorgen :wink: Deze drieling is in gelimiteerde oplage gemaakt (25 stuks van elk), vandaar dat ik die nogal kort op elkaar gekocht heb. En aangezien ik erg graag op mijn Z speelde heb ik dan maar wat gitaren verkocht en dan de ML en als laatste de V gekocht.
Voor mij niets anders meer dan Dean :-D
Baco,.....ik weet het goed met je gemaakt:
Ik kom bij jou ff dat muurtje plakken en in ruil daarvoor mag ik een maandje of 3 op jouw DEAN V hakken. 8-)
Is 'ie gelijk mooi gerelict :roll:
Deal?

marc_o
28 februari 2004, 15:24
Wat is er aan de hand met deze thread, eerst hadden we het over mooie spullen en nu ineens over Deans!!!

ksssssssssssssssst!!!

:o

Del Mar
28 februari 2004, 18:19
Mijn Axes 8-)

De Washburn 82er is tekoop/teruil

De explorer (met licensed FR tremelo) is DE gitaar!!!!!

:)
http://epiphone.iwarp.com/images/pic_000556.jpg

http://epiphone.iwarp.com/images/pic_000033.jpg



Nice washburn! Wat vraag je?


Washburn incl gigbag
= 400 euro's
Voor meer foto's mail me j_morbeck@yahoo.com

Sicky61
28 februari 2004, 18:51
Mijn Axes 8-)

De Washburn 82er is tekoop/teruil

De explorer (met licensed FR tremelo) is DE gitaar!!!!!

:)
http://epiphone.iwarp.com/images/pic_000556.jpg

http://epiphone.iwarp.com/images/pic_000033.jpg



Nice washburn! Wat vraag je?


Washburn incl gigbag
= 400 euro's
Voor meer foto's mail me j_morbeck@yahoo.com
Wat zou je te ruil willen?

Del Mar
28 februari 2004, 23:32
Mijn Axes 8-)

De Washburn 82er is tekoop/teruil

De explorer (met licensed FR tremelo) is DE gitaar!!!!!

:)
http://epiphone.iwarp.com/images/pic_000556.jpg

http://epiphone.iwarp.com/images/pic_000033.jpg



Nice washburn! Wat vraag je?

Een versterker of een metal gitaar.
Ik speel nl. in een metal band. En die washburn rockt wel maar is niet echt geschikt voor nu (metal).
Mail maar wat je hebt we kunnen er altijd over praten.


Washburn incl gigbag
= 400 euro's
Voor meer foto's mail me j_morbeck@yahoo.com
Wat zou je te ruil willen?

Del Mar
28 februari 2004, 23:39
Mijn Axes 8-)

De Washburn 82er is tekoop/teruil

De explorer (met licensed FR tremelo) is DE gitaar!!!!!

:)
http://epiphone.iwarp.com/images/pic_000556.jpg

http://epiphone.iwarp.com/images/pic_000033.jpg



Nice washburn! Wat vraag je?


Washburn incl gigbag
= 400 euro's
Voor meer foto's mail me j_morbeck@yahoo.com
Wat zou je te ruil willen?


Een versterker of een gitaar waar je wat metal mee kan spelen.

Nielsje
28 februari 2004, 23:51
ik heb nog wel een stuk St.37 liggen..

een U-profiel 25x25x25 van een meter of 3, alluminium.

en wat plaatstaal, ook iets avn 250x250, koud gewalst dacht ik..

das pas metal

amon
29 februari 2004, 10:01
:-D

Del Mar
29 februari 2004, 12:40
Mijn Axes 8-)

De Washburn 82er is tekoop/teruil

De explorer (met licensed FR tremelo) is DE gitaar!!!!!

:)
http://epiphone.iwarp.com/images/pic_000556.jpg

http://epiphone.iwarp.com/images/pic_000033.jpg



Nice washburn! Wat vraag je?

Een versterker of een metal gitaar.
Ik speel nl. in een metal band. En die washburn rockt wel maar is niet echt geschikt voor nu (metal).
Mail maar wat je hebt we kunnen er altijd over praten.


Washburn incl gigbag
= 400 euro's
Voor meer foto's mail me j_morbeck@yahoo.com
Wat zou je te ruil willen?

Ook teruil tegen epiphone Lp/SG/Exp/V en vergelijkbare gitaren.

marc_o
11 maart 2004, 16:24
Zullen we het dan nu weer over normale spullen hebben?

birt
11 maart 2004, 19:18
hierzo: http://users.pandora.be/vandijckheffen/bert/groepsfoto.jpg

Javaca
11 maart 2004, 20:27
Superfoto man! :-D

Die cabinets zijn erg stijlvol

marc_o
12 maart 2004, 12:20
En daarbij ook nog eens de eerste succesvolle kruising tussen een koe en een gitaar.....

birt
12 maart 2004, 15:24
En daarbij ook nog eens de eerste succesvolle kruising tussen een koe en een gitaar.....

zo succesvol is hij niet, ik moet de bedrading opnieuw doen :-?

maar populair is hij wel, al veel reacties gehad van mensen die em zien die em meteen willen kopen :razz: