PDA

View Full Version : de koekoek



newbreed
17 februari 2004, 14:24
kent iemand het merk de koekoek. zijn amps van voor 1970 denk ik.. Ik had er ooit een type Ceasar ! . made in holland. zag er uit als een vriekante marshall met grijze tolex..en.... 150 watt :-)

Mr.Jay
18 februari 2004, 16:23
kent iemand het merk de koekoek. zijn amps van voor 1970 denk ik.. Ik had er ooit een type Ceasar ! . made in holland. zag er uit als een vriekante marshall met grijze tolex..en.... 150 watt :-)

yes van voor 1970. Was er niet een type DEN UYL ? :D
JaY

sash
18 februari 2004, 16:40
Koekoek? Zaten die niet in een vogelhuisje?

Of was het een Jodekoekoek :D

PeeVee
19 februari 2004, 15:56
kent iemand het merk de koekoek

Tuurlijk, de Koekoek Birdmaster Reverb, de VibroWing, TremoSnavel en als hoogtepunt de Pino blue signature series toch?...

:-D

emeas
9 september 2004, 19:15
volgens mij was de koekoek de importeur van Fender in de jaren 60.

Frits van Mourik
10 september 2004, 00:45
Koekoek? Zaten die niet in een vogelhuisje?

Of was het een Jodekoekoek :D

Zwaar OT: :-(
De koekoek die jij bedoelt zit in een Zwitserse klok.
De koekoek als vogel is een teringbeest; zij legt d'r ei in andervogels nest en laat de andere mamavogel haar gebroed verzorgen.
De jonkies van die andere vogel worden door het koekoeksjong het nest uitgetrapt...
Niets menschelijks is den koekoek vreemd.
Met excuses aan de moderator... :-D

emeas
10 september 2004, 15:57
kent iemand het merk de koekoek

Tuurlijk, de Koekoek Birdmaster Reverb, de VibroWing, TremoSnavel en als hoogtepunt de Pino blue signature series toch?...

:-D

ze klinken zeker als een klok?

mathe
10 september 2004, 20:23
kent iemand het merk de koekoek

Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord.
T'is toch geen geintje oid?

Marc

freddynl
29 september 2004, 01:26
volgens mij was de koekoek de importeur van Fender in de jaren 60.

Klopt,
Zat in Alkmaar en had zelfs een gitaarbouw afdeling.

matto
29 september 2004, 11:29
En had ie ook een versterkerbouw of assemblagelijn misschien?
Als er foto's geplaatst kunnen worden kunnen we misschien een gerichte gok wagen

freddynl
29 september 2004, 21:24
Ik heb iemand gekend die er gewerkt heeft en die de gitaren deed , maar heb hem al jaren niet meer gezien. Weet ook niet of hij nog leeft.
Zal eens navragen via, via..

freddynl
29 september 2004, 21:31
kent iemand het merk de koekoek. zijn amps van voor 1970 denk ik.. Ik had er ooit een type Ceasar ! . made in holland. zag er uit als een vriekante marshall met grijze tolex..en.... 150 watt :-)

yes van voor 1970. Was er niet een type DEN UYL ? :D
JaY

Jay,
Joop Koekoek is niet dezelfde als Koekoek muziekhandel...:)

BLOK182
29 september 2004, 22:18
Koekoek..... :-D Alleen al om die naam zou ik best zo'n top mee op het podium willen. "Waarop speelde je?" "Op een KOE-KOEK!" 8-)

ReinoutV
1 oktober 2004, 10:41
Op een "Dankjedekoekoek".

El Kocho
5 januari 2010, 22:29
Hoi,
Daar was ik naar op zoek! Ik heb zelf een head waarvan ooit door de verkoper is beweerd dat het om een 'Koekoek' gaat. De man zat idd in de versterker handel en zou ooit een Marshall gekopieerd hebben.
Zo klonk'ie iig wel en hard!!! en droog!!!
Ik zal een foto posten en nieuwe maken van het interieur en achterkant (kast ziet er niet uit, door 1 of andere klojo beplakt met plastic (keuketafelpatroon).
Wel een vette bak.
Ben benieuwd of iemand meer weet van Koekoek. De mijne gaf een klap en een steekvlam en nu doet'ie het niet meer.
Geen tijd/geld om 'm na te laten kijken c.q. repareren.
CUsoon
E