PDA

View Full Version : Centrale effect-pedaal voeding



poeyerke
26 februari 2002, 19:55
Al ik meerdere effect-pedalen aansluit op een (boss) adapter lrijg ik een vreselijke brom (merkbaar bij distortion).

Er bestaan ongetwijfeld voedingen voor gitaar effecten waarop je meerdere effecten tegelijk kunt aansluiten\, zonder nare bijgeluiden.

Heeft iemand tips, merken enz. over iets dergelijks..

SteavisSmokin
26 februari 2002, 20:31
Ik heb een voeding met 5 aansluitingen waarin ik dus 5 dc snoertjes aan kan sluiten voor naar mijn effect pedalen. Werkt verder perfect, klinkt ook beter dan een (alkaline) batterij vind ik, overdrive klinkt wat soepeler. Ik heb hem langgeleden gekocht en weet niet waar deze nog te krijgen zijn dus daar kan ik je verder niet bij helpen, sorry!
Steven

hansies
26 februari 2002, 20:45
Hallo, de pedal power II van voodoolab, prachtige solide bromvrije en zeer stabiele voeding, wel een beetje prijzig, maar beter heb ik nog niet gevonden, heb hem al een paar maanden en ben er zeer tevreden over, er zijn een achttal pedaaltjes op aangesloten,(niet allemaal in gebruik tegelijkertijd natuurlijk !) geeft geen brom en doet niets af van klankkwaliteiten van de pedalen.
succes

sleep_to_saturate
27 februari 2002, 10:44
Ik heb er ook eentje waar je er 5 op kan aansluiten. Een bossadaptertje geloof ik. Heb hem destijds voor 70 gulden bij de rockpalace gekocht.