PDA

View Full Version : Ervaren muzikanten of band gezocht (regio Gooi- & Eemland, U



Oscar
26 februari 2002, 19:49
Na een jaar of 6 zonder band zou ik graag in contact willen komen met ervaren muzikanten (bas, drums, zang, gitaar) om een band te beginnen in de regio Gooi- & Eemland, Utrecht of (zuidelijk) Flevoland. Een bestaande band die een gitarist zoekt is ook prima!

Ik ben een gitarist/componist met veel eigen materiaal. Qua stijl erg veelzijdig; je moet denken aan pop, rock en blues: niet te gladjes klinkend (puur!) maar wel met hele goede muzikanten. Ik kick op veelzijdigheid en hou niet zo van hele strakke afspraken over welke muziek er gespeeld wordt.

Als je goede muziek wilt maken, dan moet er een goede sfeer zijn. Daarom zoek ik mensen die qua achtergrond goed bij elkaar passen (denk aan leeftijd, ervaring, instrumentbeheersing, muzikale interesses, etc). Ik ben 34, speel zo'n 20 jaar gitaar en schrijf zo'n 10 jaar eigen materiaal. Mijn doel is om de best mogelijke muziek te maken met een echte "band-vibe", waar het speel-plezier vanaf knalt. Als dat lukt, dan zien we wel waar het schip strandt.

Reacties welkom!!

Groeten,
Oscar

Michel Bik
1 september 2002, 12:00
Hoi Oscar.
Wij, Live&Bombastic, zijn hard op zoek naar een opvolger van onze gitarist, die er na 25 jaar al mee ophoudt (verhuizing).
´Wij´ zijn een ervaren amateurband met semi-professionele insteek en we spelen stevige engelstalige pop-rock. Oefenen is 1x per week in Culemborg. Optreden (streven) 1x per maand. kijk op de site voor meer info.
Laat aub wat van je horen!!