PDA

View Full Version : Music Maker Test Bogner Shiva



Droffie
16 februari 2004, 13:28
Hoi,
Ik zag op dat de Shiva getest is in de music maker 2002, nr9.
Mijn vraag...Wie heeft die music maker nog en zou je die test misschien even willen scannen en mailen?

droffie@home.uni-one.nl

Thanks dudes.

D.

BLOK182
16 februari 2004, 13:59
Diegene mag em dan ook wel naar mij mailen :wink:

Droffie
16 februari 2004, 14:35
Diegene mag em dan ook wel naar mij mailen :wink:
haha...niet meer tevreden met je nomad?

BLOK182
16 februari 2004, 14:39
Ach, niet tevreden, ik mag niet klagen, maar het mag wel iets anders :)

Droffie
16 februari 2004, 14:43
Ach, niet tevreden, ik mag niet klagen, maar het mag wel iets anders :)
Ah ok.
Ik heb een paar maandjes geleden op de Shiva Combo gespeeld. Ze hadden 'm beter Ubergeil kunnen noemen. Wat een amp!

sash
16 februari 2004, 18:48
De ecstasy is nog beter :D

Dat ding verslaat gewoon al mijn theorien dat multichannel amps klote clean hebben :)

ReinoutV
16 februari 2004, 19:02
@Sash:

Met dat je dit zegt neem ik aan dat je hem in real life gehoord hebt, want hoewel de clips van Bogner zelf heel goed klinken, ga je daar natuurlijk niet op af. Hoe vond je hem in het wat lagere gain (lees blues e.d.) gebeuren? Dat ie scheuren kan geloof ik wel, maar kan ie ook bluesen (dus ook dat lichte crunchy SRV (<- het moet toch ff) gebeuren)?

Negative K3 fan
16 februari 2004, 19:11
ecstasy sash??? volgens mij begin je echt te ijlen ofzo, dat is de alien love secrets amps :o. Bruut scheuren!

Droffie
16 februari 2004, 21:20
De ecstasy is nog beter :D

Dat ding verslaat gewoon al mijn theorien dat multichannel amps klote clean hebben :)
Weet je dat zeker? Ik heb alleen op de Shiva en de Ubershall gespeeld. Shiva is stukken beter dan de Ubershall. Is de ecstasy zo goed? kan 't me niet voorstellen

ieme
16 februari 2004, 23:14
ik heb de shiva en extasy getest, geweldig maar niet wat ik zocht (En de extasy buiten t budget...)
ik heb wel echter die shiva cab gekocht, die klinkt erg goed!

nocaster
18 februari 2004, 20:50
De ecstasy is nog beter :D

Dat ding verslaat gewoon al mijn theorien dat multichannel amps klote clean hebben :)
rustig rustig hou het exclusief sash, maar wel de 101B.

sash
18 februari 2004, 22:51
@Sash:

Met dat je dit zegt neem ik aan dat je hem in real life gehoord hebt, want hoewel de clips van Bogner zelf heel goed klinken, ga je daar natuurlijk niet op af. Hoe vond je hem in het wat lagere gain (lees blues e.d.) gebeuren? Dat ie scheuren kan geloof ik wel, maar kan ie ook bluesen (dus ook dat lichte crunchy SRV (<- het moet toch ff) gebeuren)?

Ik heb bij Jukebox uitgebreid veel getest en bij kwamen de XTC en Guytron er het best uit.

De XTC is meer gericht op het wat modernere werk. Geen echte SRV sounds, maar gewoon erg lekker. Lekker klassiek met een erg moderne tint.

De Shiva vond ik persoonlijk en wat dun klinkende bak. Vooral de scheur was niet geweldig. Niet echt ballen genoeg, maar zal wel aan mij liggen want ik ben erg veel laag gewend met de Plexi.

De Guytron was ook geweldig. Wel iets anders dan de XTC, maar zeker niet minder. Erg mooi is dat de voor en eindversterker controls duidelijk gescheiden zijn, zo lijkt het alsof de voorsterker meer als een overdrive pedaal werkt.
Erg klassiek ingestelde versterker. Zelfs de high gain sounds klinken klassiek (AC/DC, ZZ Top). Deze amp was toch wel de winnaar, maar das meer een persoonlijke kwestie.
Ik vond hem over een Bogner cab beter klinken dan over een Guytron cab.