PDA

View Full Version : Boss ME-33



Markie
26 februari 2002, 17:23
Ik heb een Boss Me-33 sinds een half jaartje.
Heb de gebruiksaanwijzing overgeslagen en ben er gewoon mee begonnen.

Leuk, want ik ontdek nog steeds regelmatig nieuwe features.

Minder leuk, dat ik als beginnend gitarist niet altijd het geluid er uit kan krijgen dat ik wil.

Heeft iemand leuke patches vastgelegd op zijn ME-33 die goed overeenstemmen met bepaalde muziek? En dan bedoel ik natuurlijk daar waar de standaard 30 patches en EZTones niet voldoen.

Wie geeft me een leuke tip? Voor Offspring-achtige sound bijvoorbeeld.

Phizer
8 maart 2002, 22:23
ja ik zoek ook al mijn hele leven lang naar patches voor de ME-33......zucht....echt helemaal niets te vinden

Markie
11 maart 2002, 10:57
Jammer,

Maar ik neem aan dat je er verder ook erg tevreden over bent (net als ik) ?

Outshine
11 maart 2002, 13:57
Waarom experimenteer je niet gewoon net zo lang totdat je er een geluid uit krijgt dat je wilt. Je zegt immers toch ook zelf dat je erg tevreden bent over de ME-33.

Ik heb zelf een GT3 en ik vind het juist wel een kick om er een geluid uit te krijgen waar ik tevreden mee ben. Laatst bijv een aardige 'killin in a name' flanger gemaakt. Dat geeft een goed gevoel wanneer je helemaal zelf een goeie patch hebt gemaakt.

Phizer
13 maart 2002, 20:49
Ja ik ben er ook erg tevreden over. En outshine, ik experimenteer wel degelijk, ik heb idd ook een gaaf flangertje gemaakt, maar meer niet. Ben wat met distortions aan het lopen kloten maar ik kom niet erg ver.

Markie
14 maart 2002, 16:56
Outshine,

Ik blijf ook door klungelen met dat ding.
Zelf uitvinden heb je natuurlijk het meest aan, maar ja, je snapt het toch wel...je bent gretig en wilt eigenlijk gelijk alle trucjes van een ander te horen krijgen.