PDA

View Full Version : Redelijke gitarist zoekt blues/rock band, ermelo/utrecht



Kjiratsiekoedel
15 februari 2004, 22:33
Hallo,

Het leukt me wel leuk om in een band(je) te zitten. Ik speel wel veel gitaar, maar eigenlijk alleen thuis. En ik zou mijn talent wel willen delen met anderen :D

FF in het kort voorstellen:
-18 jaar
-speelt 2,5 jaar gitaar
-muziekvoorkeur: clapton, dire straits, maar eigenlijk gewoon veel '70/'80/'90 gitaarrock en blues.
-maar ik luister eigenlijk naar veel genres (van klassiek naar metal en alles daartussen. alleen geen R&B, etc)
-ik heb nu overigens klassiek les :P, maar speel thuis dus ook electrisch en western gitaar. Kortom een beetje van alles en van alles een beetje.
-studeer 1e geneeskunde in utrecht
-maar woon in ermelo

interested?
emveka@msn.com

Wilson
29 februari 2004, 21:06
hey gast, ik woon nu in amersfoort, maar ga komend jaar in utrecht studeren en ook wonen. Ik speel op het moment al in een rock bandje, maar dat is meer een pop/rock bandje. Zelf speel ik thuis overwegend blues. Ik heb het erg naar mn zin in mn huidige bandje. maar volgend jaar ga ik geschiedenis studeren: 12 contacturen per week. Vrije tijd zat dus. en ik heb wel af en toe de behoefte wat meer bluesgeorienteerde muziek met een band te spelen, dus volgend jaar heb ik wel zin om met je samen te spelen als side project ofzo haha.

Kjiratsiekoedel
3 maart 2004, 21:14
ok, mijn mail/site weet je wel te vinden.

12 contacturen!!!!!!!! schande. ik ben deze week wel zeker 40 uur bezig met mijn studie.

Wilson
4 maart 2004, 17:10
ja relaxed he 12 uren per week, alhoewel, jij verdiend later met je geneeskunde waarschijnlijk 2 keer zoveel als ik...

ik mail je tegen die tijd wel!

jij was toch ook die gast met die nertsenpracticumfotos? en jij werkte toch ook op de ullepanne of was dat iemand anders?

skeighter
4 maart 2004, 18:00
Joow............kom uit putten. Kben 16 en speel ook rock. Beetje led zeppelin, guns 'n roses, smashin pumpkins. Ook veel blues improvisatie enzo. msn is sjon_breider@hotmail.com

Ik hoor het wel. Ik heb zin om in een band te spelen!

(en om ff me nieuwe versterker lekker te laten loeien->Marshall MG250DFX :-D )

the joshua tree
27 maart 2004, 15:00
Joow............kom uit putten. Kben 16 en speel ook rock. Beetje led zeppelin, guns 'n roses, smashin pumpkins. Ook veel blues improvisatie enzo. msn is sjon_breider@hotmail.com

Ik hoor het wel. Ik heb zin om in een band te spelen!

(en om ff me nieuwe versterker lekker te laten loeien->Marshall MG250DFX :-D )

ik kom uit zeewolde *FLEVOLAND* zit jij op groevenbeek?

Kjiratsiekoedel
27 maart 2004, 16:30
ik niet meer, en daar ben ik heel erg blij mee

(heb jullie niet toevallig al mijn msn-lijst staan??)

skeighter
27 maart 2004, 18:06
Jah ik zit op Groevenbeek :)

the joshua tree
27 maart 2004, 18:21
ik niet meer, en daar ben ik heel erg blij mee

(heb jullie niet toevallig al mijn msn-lijst staan??)

ja maar ik heb je een keer weggegooid denk ik in een grote schoonmaakbeurt kan ook niet heugen dat ik ooit tegen je gepraat heb???

Wilson
27 maart 2004, 21:59
Kjiratsiekoedel! hoe kom jij aan 90000 berichten?? :o

Kjiratsiekoedel
30 maart 2004, 15:37
Kjiratsiekoedel! hoe kom jij aan 90000 berichten?? :o

lees maar eens goed, beetje dom truukje dat ik heb gejat van anderen (kijk ook maar eens naar NK3F en sash)

Wilson
2 april 2004, 21:06
oh haha ik zie het!

2 postcounts

jjk
7 april 2004, 20:12
Ha ik woon ook in Ermelo en speel al een klein tijdje gitaar en heb pas sindskort les, lukt wel aardig allemaal:)

Kjiratsiekoedel
24 juni 2004, 15:32
ff spam

Erikt
7 maart 2006, 19:13
zo gelijk even mijn eerste bericht hier. Ik kom trouwens ook uit Ermelo.

Ik wist niet dat er zoveel gitaristen in Ermelo woonden ;)

BDW, wat zijn jullie voornamen?

Grrrzachtgrommetje
16 maart 2006, 20:15
ik ben een meisje van 16 jaar en speel ook een beetje gitaar enzo.. ik hou eigenlijk van een hoop muziekstijlen en speel ook vanalles.
ik heb 1 tot 1 1/2 jaar op accoustisch gitaarles les gezeten en zit nu op electrische gitaarles.
het bevalt me wel heel erg goed en ik begin steeds enthousiaster te worden! :satisfie:

Led Zeppelin is trouwens cool! :hippie:

o ja, ik woon in hilversum, mag dat ook?

groetjes! :satisfie: