PDA

View Full Version : Rocktron Voodu Valve & FCB 1010



Hufke
15 februari 2004, 21:08
Weet iemand hier of en hoe ik de cc's voor de effects block on/off van m'n Voodu Valve ook kan schakelen via de Behringer FCB 1010?

Wordt van beide manuals nie echt iets wijzer over dit onderwerp. Het enige wat ik erover kan vinden in de manual van de Rocktron is de remote functie van de All Access.... maar die heb ik jammer genoeg nie :-(

Hufke
20 februari 2004, 16:01
Niemand die me verder kan helpen?????

Zal ik 't anders vragen dan, kan die fcb uberhaupt CC's sturen om fx-blocks aan/uit te schakelen?

GuitarCroock
8 maart 2004, 01:03
Hey,

Als je naar het programmeergedeelte gaat, door enter ingedrukt te houden, kan heb je op de onderste 5 je programchanges. 6 en 7 zijn je CC. 6 is je midi-waarde bij de 1e keer drukken, 7 de waarde bij je 2e keer drukken. Werkt heel goed. Ik had een behringer V-amp Pro. Had hem gewoon zo ingesteld dat ik via de onderste 5 gewoon kon werken als stomp doosjes.

GuitarCroock
8 maart 2004, 01:03
Hey,

Als je naar het programmeergedeelte gaat, door enter ingedrukt te houden, kan heb je op de onderste 5 je programchanges. 6 en 7 zijn je CC. 6 is je midi-waarde bij de 1e keer drukken, 7 de waarde bij je 2e keer drukken. Werkt heel goed. Ik had een behringer V-amp Pro. Had hem gewoon zo ingesteld dat ik via de onderste 5 gewoon kon werken als stomp doosjes.