PDA

View Full Version : mijn eerste effecten pedaaltje



Stevie_V
26 februari 2002, 16:28
ik ben vandaag even gaan kijken voor een effecten pedaaltje heb een goedkope gekocht omdat ik niet precies wist wat ik ermee moest maar natuurlijk eerst proberen

wow die dingen zijn echt geil

dat maakt gitaar spelen nog gaver

ik speel pas 6 maanden

maar heb al meer dan 900 euro uitgegeven aan gitaarzooi (allemaal beginnerspul)

man ben ik ziek of is dit normaal



dit is zo gaaf

PeArLjAm
26 februari 2002, 19:55
Ja pedaaltjes zijn cool..

Mooie pedaaltjes om mee te beginnen zijn distortion of een mooi wah wah pedaal... Natuurlijk kan je ook een multieffect kopen, meerdere effecten in 1 maar wel duurder dan een los pedaaltje en losse vind ik toch wel beter klinken. Veel succes!

Stevie_V
26 februari 2002, 22:07
ik heb een multieffect pedaal gekocht

PeArLjAm
26 februari 2002, 22:19
aha okay!! das zeker leuk omdat je zoveel verschillende effecten in 1 apparaat hebt! Gefeliciteerd dan..!

Nocki
2 maart 2002, 09:26
nee hoor je bent niet gek.
ik zelf heb afgelopen jaar 6000 euro uitgegeven aan gitaar spul en het meeste al weer in geruild enzo. maar nu wel een leuk geluid... maar ben er nog steeds niet.
eigenlijk had ik gewoon die rectifier moeten kopen maar vond m te duur nu heb ik 3 keer zoveel uitgegeven....

Nocki

Kitaarhiero
2 maart 2002, 12:45
malle jonge :wink:

moretel
6 maart 2002, 10:14
Tja wat dat betreft zijn veel muzikanten volgens mij hetzelfde. Veel inruilen, er veel voor willen hebben maar niet krijgen. Niet veel voor tweedehands willen betalen dus dan maar nieuw spul kopen.
Een dankbaar object voor de muziekwinkel.

ekkerman
9 maart 2002, 15:16
je weet gewoon als muzikant je uitgaven BEGINNEN pas bij 1000 gulden ,onder dit bedrag koop je echt nix goeds zoals gitaren of een amp ofzo.dus zijn wij wel gewend iets uit te geven maar ook iets GOEDS te kopen want dat heeft dan inruil waarde en het geld groeit niet op de rug en als je nog niet weet wat je wil en dat moet je toch in de praktijk leren dan zul je toch met kopen en weer inruilen je uiteindelijke draai moeten vinden.
leer je gelijk goed op je spullen te passen en ze met respect en voorzichtig te behandelen anders daald je inruil waarde meteen !!

alhambra
9 maart 2002, 18:16
Dat je onder de 1000 gulden niets fatsoenlijks kunt kopen gaat echt alleen op voor nieuwe spullen. Als je goed zoekt op b.v. internet dan kan je echt heel goed spul kopen voor weinig. Je moet dan echter wel weten wat je wilt (dus veel spullen uitproberen bij de betere muziekzaken) en veel zoeken en geduld hebben (en af toe is mazzel hebben). Overigens is het wel zo dat hoe beter je wordt hoe meer je kwijt bent aan apparatuur omdat je steeds meer en beter wilt. Als beginner kan je ook onder de 1000 wel wat goeds kopen.

Ic3gl0vE
25 maart 2002, 23:18
Ik heb 6 maanden gezocht naar een andere versterker, zo'n beetje alles uitgeprobeerd wat ik kon vinden en voor fl.750,- een H&K gekocht.. als je maar genoeg rondkijkt hoef je nix in te ruilen en ook nie altijd veel uit te geven
voor me gitaar heb ik ook alles uitgeprobeerd wat ik er cool uit vond zien en zo tot de conclusie gekomen welke gitaar het beste voor mij is

je moet gewoon goed zoeken en niets overhaast kopen dan hoef je ook nie alles weer in te ruilen :smile: