PDA

View Full Version : Er is geen actie aangegeven



shredneck
15 februari 2004, 16:57
die meliding heb ik dus heel vaak als ik een reply van 3 kantjes post, zonde van de moeite.

gitaarforum...doe er wat aan!

Quink
15 februari 2004, 17:12
Ben dus niet de enige. Heb drie maal geprobeerd een topic te starten. Krijg ook deze mededeling. Dit zuigt echt zwaar.

http://www.click-smilies.de/sammlung0903/spezial/Sarge/Axe_anim.gif

Br@mbo
15 februari 2004, 18:06
ja gasten , ik begin jullie gezeik echt zat te worden , we weten onderhand al allemaal dat er problemen zijn. en als je echt wil zeiken , doe dit dan in et juiste forum. ( algemeen )

ilovemyguitar
15 februari 2004, 18:55
en als je er niet meer tegen kan blijf weg ofzo.
dit soort topics verpesten het nogal :evil:

shredneck
16 februari 2004, 00:22
commentaar leveren kunnen jullie wel, maar voegen jullie uberhaupt iets toe aan dit forum? ik heb nog geen nuttige posts van jullie ontdekt.

overigens denk ik dat dit in elk onderdeel geplaatst mag worden, de melding onstaat ook in elk onderdeel.

kortom...lazer op met jullie gezeik, ik baal er gewoon flink van dat als ik een enorme reply typ met een zut aan info en antwoorden op een aantal vragen van mensen, ik dus bovenstaande reactie krijg.....en dan krijg ik ook nog eens commentaar op de koop toe.

Thanx for nothing, losers.

marc_o
16 februari 2004, 09:57
+1

Harry
16 februari 2004, 10:34
2x vorige pagina indrukken en dan vernieuwen. Klaar.

BartL
16 februari 2004, 15:20
commentaar leveren kunnen jullie wel, maar voegen jullie uberhaupt iets toe aan dit forum? ik heb nog geen nuttige posts van jullie ontdekt.

overigens denk ik dat dit in elk onderdeel geplaatst mag worden, de melding onstaat ook in elk onderdeel.

kortom...lazer op met jullie gezeik, ik baal er gewoon flink van dat als ik een enorme reply typ met een zut aan info en antwoorden op een aantal vragen van mensen, ik dus bovenstaande reactie krijg.....en dan krijg ik ook nog eens commentaar op de koop toe.

Thanx for nothing, losers.
Nou, dan blijf je toch weg ofzo? Het is gratis service, en er zal zeker hard aan gewerkt worden.

Quink
16 februari 2004, 18:08
Nou, dan blijf je toch weg ofzo? Het is gratis service, en er zal zeker hard aan gewerkt worden.

Sorry, maar ik vind dat zo'n ongelofelijk domme opmerking. Als jij je aan het "gezeur" stoort, kun *jij* toch wegblijven? En zo draaien we in het kringetje rond.
Gratis: tuurlijk, gratis. Gitaarnet is een filantropische instelling. Al die winkels mogen hier gratis adverteren. Blijven ook allemaal adverteren/betalen als hier geen hond meer komt. Beetje nadenken graag.

En nog even dit, ikzelf irriteer me ook zeer aan de storingen. Juist omdat ik hier graag kom vind ik ze ergerlijk. Als je favoriete kroeg al maanden verbouwd wordt, je bent voor de derde keer door een stoel gezakt, en ze schenken al weken alleen maar Heineken, dan ga je je toch ergeren? Als dit echter bij een willekeurige kroeg gebeurt ga je naar een andere. En als "stamgast" vind ik dat ik het recht heb om de kroegbaas mijn ongenoegen kenbaar te maken. Uiteraard niet met eindeloze zeurpartijen, maar af en toe, kom nou, als je daar al over gaat vallen.

shredneck
16 februari 2004, 18:47
Thank you Quink.

Kjiratsiekoedel
16 februari 2004, 19:04
gewoon op vorige klikken en den het bericht kopiëren.

dan kijken of hij gepost is, zo niet dan opnieuw posten door bericht in te plakken

Quink
16 februari 2004, 20:03
Thank you Quink.

You're welcome :D

Quink
16 februari 2004, 20:06
gewoon op vorige klikken en den het bericht kopiëren.

dan kijken of hij gepost is, zo niet dan opnieuw posten door bericht in te plakken

Ja, kan, maar het probleem is dat dit niet altijd werkt. Bovendien, als je acht hetzelfde bericht hebt proberen te posten, misschien heb jij dan nog het geduld om het een negende keer te proberen, maar ik haak dan af vrees ik. Life's too short.........

BLOK182
16 februari 2004, 20:22
Ik probeer nu ook al de hele avond een topic te maken, maar het lukt ook voor geen meter :(

Nielsje
16 februari 2004, 20:26
probeer een klein topic te maken,
dus alleen met 'test' erin ofzo, die plaatst ie vaak wel

en dan daar weer op reageren met je eigenlijke onderwerp, scheelt een hoop ellende :wink:

BLOK182
16 februari 2004, 20:31
Thanks dude, het werkt! Ik dacht al, waarom begint iedereen zijn topic toch met "test" :P