PDA

View Full Version : Wil de gast die zich op de Forum Index bevind zich melden bi



dirkw83
26 februari 2002, 12:34
okee, deze keer mogen jullie me slaan maar ik vind zo'n gast die zich volgens de lijst van gebruikers in de forum index bevindt, wel mysterieus.... :smile:

Dila
26 februari 2002, 12:49
wat????

dirkw83
26 februari 2002, 12:51
nou, als je op 'lijst van gebruikers' klikt zie je wie waar is. En altijd is er dan een aantal gasten op de forum index. Nou ja, laat ook maar :smile:, hier worden alleen diegenen die net als ik honderden tussenuren hebben beter van :smile:

moretel
26 februari 2002, 13:34
Als je als geregistreerde gebruiker niet inlogt of schrijft kan je ook als gast staan. Nu sta ik met mijn gebruikersnaam erin maar als ik niets had geschreven en vergeet in te loggen sta je vermeld als gast.

dirkw83
26 februari 2002, 14:08
Verhip, da's natuurlijk ook weer waar. Maar goed, als jullie zien dat ik het ben in plaats van 'gast' worden jullie natuurlijk allemaal gemotiveerd om te posten he :smile:

gangsta
26 februari 2002, 15:40
hey dirkw83 probeer je zo snel mogelijk bij de 1000 berichten te komen ofzo?

Sandman
26 februari 2002, 15:54
Jongens dan heb ik nog liever ANONIEMEN die zinnige vragen stellen (JAJA die bestonden ook) dan dat er van dit soort topics komen. Het percentage topics waar ik naar kijk wordt met de dag lager. Zonde van het forum vind ik dat.