PDA

View Full Version : Gitaar statief/stand voor 5 gitaren



Echoes
15 februari 2004, 11:36
ik kon er maar geen topic over vinden in de search :???:

Ik zoek dus zo'n gitaarstatief/ standaard waar 5 gitaren in kunnen. Maar kan het in de Nederlandse gitaarwinkels niet echt goed vinden.

Hoe heten die dingen en hoeveel kosten ze ongeveer?! Meer mensen die zoiets hebben? HEt lijkt me wel ruimtebesparend.

FNaRK
15 februari 2004, 11:53
http://elderly.com/images/accessories/ACC/MGS-5.jpg

algemeen en overal verkrijgbaar
die van mij was ongeveer 45 euro

BLOK182
15 februari 2004, 11:58
Grote zaken hebben ze, in 3-5 en ik dacht ook 7, mijne is van Warwick, Rockstand of zoiets heet ie. Feedback heeft ze iig. Kosten zo'n 30-40 euro, erg handige dingen, een 5 stand lijkt me ideaal voor met de band on stage, kan iedereen zijn gitaar/bas erin zetten.

Echoes
15 februari 2004, 12:17
inderdaad zo kwam ik er ook op, een bandje waar ik geluid voor moest doen had zo'n ding. Denk dat het wel ruimte bespaard in mijn kamer.

Ik begrijp dat die dingen gewoon verkrijgbaar zijn in gitaarwinkels, maar op internet kan ik er niets over vinden. Geen idee waar ik op moet zoeken.

Echoes
15 februari 2004, 12:25
ah, inderdaad zie hem nu op de feedback site staan
3gitaren 27,50 euro
5 gitaren 39 euro
7 gitaren 49 euro

mischien handig om gelijk die 7 te kopen, in verhouding is dat het goedkoopst. Ik heb zelf nu 6 gitaren.

Nielsje
15 februari 2004, 18:25
Ik heb zelf de 5 versie, en ik gebruikt hem inderdaad ook bij de optredens met een iets groter podium en dan had ik er 3 gitaren in staan: akoestische, een les paul en een strat..

bleef er wat ruimte over, kom je niet met die zooi tegen elkaar aan, en er kan altijd nog een gitaartje bij..

bij de gitaarzaak in meppel staan een hoop van die dingen in de winkel, om de gitaren zelf te stallen.

ReinoutV
16 februari 2004, 15:03
Grote zaken hebben ze, in 3-5 en ik dacht ook 7, mijne is van Warwick, Rockstand of zoiets heet ie. Feedback heeft ze iig. Kosten zo'n 30-40 euro, erg handige dingen, een 5 stand lijkt me ideaal voor met de band on stage, kan iedereen zijn gitaar/bas erin zetten.

Ik heb ook de 5-voudige (Guitar Center Wierden, als het goed is hebben ze er nog wel een paar op voorraad). Ik gebruik hem echter alleen voor mezelf, omdat ie dan al vol zit... (3 elektrisch + 1 akoestisch of 4 elektrisch). Mocht je veel dikke gitaren hebben (akoestisch, jazz), dan zou ik wel een slag ruimer nemen, omdat er niet gek veel ruimte per gitaar is gereserveerd.

ieme
16 februari 2004, 23:48
wij hebben met de band één met 3 en één met 5 gitaren er in, ideaal!!