PDA

View Full Version : Guytron GT-100



BLOK182
13 februari 2004, 22:27
Iemand ervaring met deze top? Lijkt me wel een gaaf speeltje, de soundclips klonken iig al erg goed, evenals de technische data. Erik vd Haar wist me al te vertellen dat dhet scheurkanaal ongeveer even ver als een DSL100 gaat, maarre, iemand die hem heeft getest?

LordRiffenstein
14 februari 2004, 09:35
Aaaaaaaaaaaaaah, de versterker van mijn natte dromen :o

Ik loop al 3-4 jaar te GASsen voor de Guytron, heb hem enkele keren gehoord en 1 keer getest en hij klinkt SUPER smooth. CH1 is Voxy en gaat tot Plexi, CH2 is heel smooth en rond, Marshall-achtige overdrive maar toch weer wat Vox ook. De clips op de site zijn goed maar IRL klinkt hij nog stukken beter. 2 nadelen, de prijs en het ding is LOODzwaar.

maylingjv
14 februari 2004, 14:07
ik denk een van werelds beste gitaarversterkers in mijn ogen,heb hem nog nooit getest maare op dat een liedje van anouk hoor je dat het prachtig is evenals de soundclips,dus wie kan er een 3000euro missen? :wink:

BLOK182
14 februari 2004, 14:19
Oh ja, goeie, ff wat van Anouk downen. CLean en crunch doet Haaksma met die GT100, voor de echte zware shit heeftie een uberschall. Tijdje terug was hij bij Vrienden van Amstel, tenminste, iemand die erg op het leek, volgens mij was dat met de Guytron, echt MOOI was dat. Alleen ben ik wel erg benieuwd naar de scheur van het tweede kanaal, ik heb zelf niet meteen een recto in zwaarste stand nodig, maar een stevige massieve scheur met ballen is toch wel een must. Maar goed, vd Haar had het over een DSL-serie, zal die eens proberen aaan de tand te voelen, aangezien de Guytrons hier niet voor het oprapen liggen :D

LordRiffenstein
23 februari 2004, 12:46
Hier is een leuke clip. Was ter vergelijking van 2 kabels, elke 8 maten veranderde hij tussen 2 kabels. Suhr Tele en Guytron GT-100

http://www.realguitars.de/hri/evidence.mp3