PDA

View Full Version : Rage against the machine



Dila
25 februari 2002, 23:04
cool of niet???

sleep_to_saturate
26 februari 2002, 10:46
was leuk nu niet meer.

Dila
26 februari 2002, 12:58
klopt

Kitaarhiero
26 februari 2002, 13:56
ik ben eigenlijk wel benieuwd naar rage en chris cornell... Tom Morello is in iedergeval de master :razz:

Yorrit
26 februari 2002, 22:46
RATM is echt wel goed. (zelfs "renegades" is nog wel lache :smile:). en ja, ben ook beniewd naar rage & cornell

jaccoos
27 februari 2002, 16:10
sorry, maar renegades vond een beetje poep. zitten rage en cornell eigenlijk in de studio?

Kitaarhiero
27 februari 2002, 16:12
het schijnt van wel... wat het níet wordt is mij al bekend...

geen soundgarden
geen rage against the machine.

iets geheel nieuws schijnt het te worden... hmmm... is dat nog mogelijk heden ten dage?

sleep_to_saturate
27 februari 2002, 16:19
Misschien wel Jazz-grunge met een politieke boodschap. klinkt wel behoorlijk vernieuwend. :grin:

Kitaarhiero
27 februari 2002, 16:35
hmmm... zoiets als Soundgarden meets rage against the machine at Miles davis' :razz:

Yorrit
27 februari 2002, 23:16
zoiets :smile:

M-towns
1 mei 2002, 13:22
Vet goed

Vooral Tom mijn held

PeArLjAm
1 mei 2002, 13:36
Het album is afgerond van Chris Cornell en ratm alleen wat wel bekend is, is dat Cornell de groep ook alweer heeft verlaten.. Bron http://www.mxtabs.net en dan nieuws ofzow

Pickslide
31 mei 2002, 21:55
Ik dacht dat RATM gestopt was toen ze uit elkaar gingen maar enfin. RATM is goed alleen hebben ze het niveau van hun 1e cd nooit meer teruggehaald naar mijn mening.
Gitarist inderdaad een goede gozert; hoe kan je een gitaar zo dicht onder je oksel knopen en toch cool zijn ? Nou duidelijk moet je zulke vette riffjes spelen !!!

geertenno
3 juni 2002, 17:09
Zelf ken ik niet veel van RATM, maar ik vind Killing In The Name Of en Guerilla Radio wel vet! vooral Tom en Zack vind ik goed!

Yorrit
3 juni 2002, 22:50
ja, alleen vind ik et een beetje gek. hoe kan je strijden tegen corporate america en tegerlijkertijd op een megagroot label zitten?

Bins
4 juni 2002, 10:40
Das nou typisch "links lullen en rechts rijden". Ik vin killing in the name echt een strakke plaat. Goede muziek goede teksten. Maar als je dan kijkt wat hun verdienen enzo, dan wordt het een beetje ongeloofwaardig.
Btw: Beste nummer: "know your enemy"

NICOLAI
5 september 2002, 23:50
Bomtrack: Ook wel aardig.
RATM
Was toen een van de eerste rap-rockbandjes waar limp bizkit e.d op gebaseert zijn.
Hebben het oude niveau inderdaad niet meer gehaalt,mischien komt het wel weer?
"we wachten af"

@iro
11 september 2002, 18:13
om het systeem te bestijden moet je deel van het systeem zijn. ".calibre"

Kitaarhiero
11 september 2002, 22:24
waar blijft nou de release van "civilian"... ze zouden dat schijfje uitbrengen.. ondanks het vertrek van Cornell.

Neals
11 september 2002, 23:11
ik denk dat ze het niveau van de eerste plaat niet meer haalden doordat ze muzikaal gezien iets te conservatief bezig zijn geweest.

anyway, zeer goede band, en zoals morello spelen zal mij niet lukken met me gorrilla armen

MJK
17 september 2002, 19:46
rage is een van de beste bands van de jaren negentig

motorpsychonaut
18 september 2002, 23:25
ze lullen links en rijden links. morello heeft nog altijd dezelfde auto als voor dat ze hun 1ste plaat uitbrachten. en ze zijn echt. kijk naar clips als guerilla radio. zoiets doen ze niet alleen maar voor een clip. protesteren op een festival door de instrumenten neer te leggen en naakt op het podium te staan met tape op je mond en letters op je buik. che guevara als bandlogo gebruiken. ze reden/rijden ver van rechts.

Ic3gl0vE
18 september 2002, 23:49
RATM is vet

savecracker85
19 september 2002, 09:22
hoe zit t nou eigenlijk met die nieuwe schijf van RATM met die gast van soundgarden...ik had gehoord dat zem niet meer gaan uitbrengen..omdattie al "niet-af" op het internet is verschenen....en dat ze al weer ruzie hebben......dus weet iemand hier meer van??

Marknot
20 september 2002, 00:05
Die gitarist van RATM wordt wel gezien als één van de vernieuwenste gitarist van de jaren 20... Cker die solo in Killing in the Name off is vet,(daar heb je wel een kewl pedaaltje voor nodig).

Kitaarhiero
20 september 2002, 16:46
een whammy pedaaltje.

staat die CD al op internet? en brengen ze hem nu niet uit daarom?

2 dingen:
1. dan download ik hem wel
2. Hoe on-communistisch!

Yorrit
20 september 2002, 18:17
ja er moeten meer bands komen die geen ruk geven om downloaden.
Zoals mijn favoriete band Leftover Crack. die kan et geen fuck schelen wat ze verdienen, en et meeste wat ze verdienen gaat naar goeie doelen. dus t boeit ze ook niet of je kopieert of wat dan ook. tja als je op je cds 'Unauthorized duplication is encouraged' zet vraag je dr om :smile: