PDA

View Full Version : Heavy Metal band zoekt gitarist



anoniem
13 augustus 2001, 20:06
Gitarist gezocht door Heavy Metal band met eigen oefenruimte en 24 sporen studio, regelmatig optredens, ook buitenland.
Geen beginners.
Email:embryo@wxs.nl

danielblikman
13 augustus 2001, 22:30
En waar komen jullie vandaan?

Ik heb intresse namelijk, ik kom uit Enschede.

Daniel Blikman.

anoniem
23 augustus 2001, 23:20
Regio Haarlem/ Beverwijk

Sinner1980
28 augustus 2006, 23:06
Ok, ok. Klinkt goed, woon zelf nl in IJmuiden. Wat hebben jullie voor invloeden? Ik speel zelf zo'n 5 a 6 jaar en luister zelf veel naar Arch Enemy, Hatebreed, Slayer, Soulfly en meer van dat soort shit... Gewoon ff nieuwsgierig, gr. Mike :gitarist:

Roy K.
28 augustus 2006, 23:50
Ik speel zelf zo'n 5 a 6 jaar en luister zelf veel naar Arch Enemy, Hatebreed, Slayer, Soulfly en meer van dat soort shit... Gewoon ff nieuwsgierig, gr. Mike :gitarist:

Grappig, toen jij ongeveer begon met spelen waren zij op zoek naar een gitarist!!

piet3r
29 augustus 2006, 02:22
Grappig, toen jij ongeveer begon met spelen waren zij op zoek naar een gitarist!!


Owned...


Oh well, happens to everyone from time to time.. Best of luck finding a band in ijmuiden Sinner.

Ome Roon
29 augustus 2006, 02:35
Als Amsterdam een optie is (daar oefenen we) en je houdt ook van bands als Katatonia enzo dan moet je ons maar even mailen. We zoeken nog een extra snarenplukker voor onze band.

Sinner1980
29 augustus 2006, 21:30
Grappig, toen jij ongeveer begon met spelen waren zij op zoek naar een gitarist!!

Whatever man, ik begrijp niet eens wat je bedoelt of hoe of wat maar weet je,
lekker belangrijk, smartass. :chicken:

Sinner1980
29 augustus 2006, 21:34
Als Amsterdam een optie is (daar oefenen we) en je houdt ook van bands als Katatonia enzo dan moet je ons maar even mailen. We zoeken nog een extra snarenplukker voor onze band.

Was die aan mij gericht? Zoja, nooit van Katatonia gehoord, als dat geen bezwaar is kunnen we altijd kijken hoe of wat, gr. Mike

Sinner1980
29 augustus 2006, 21:35
Owned...


Oh well, happens to everyone from time to time.. Best of luck finding a band in ijmuiden Sinner.
Thanks man, owned indeed shit... A bit drowzy I guess...Gotta lay down on the booze :hippie:

Sinner1980
29 augustus 2006, 21:36
Grappig, toen jij ongeveer begon met spelen waren zij op zoek naar een gitarist!!
Shit, je hebt gelijk man, best lollig trouwens... Ik moet s wat scherper worden denk ik, haha. Gr. Mike