PDA

View Full Version : I alone - Anouk/K's Choice versie



Hempo
13 februari 2004, 15:48
Gisteravond hebben Basswasp en ik 2 zangeressen begeleid tijdens een live uitzending van de Assense radio (jaja).

De zangeres die het 2e couplet alleen begint is onze zangeres in de band.

http://flattyres.isgreat.tv/i_alone.mp3

Veel 2-stemmige stukjes. Zonder monitor, op een klein podiumpje gespeeld.

Ander nr. met leden van onze band:
http://flattyres.isgreat.tv/mixdown.mp3

ilovemyguitar
13 februari 2004, 15:54
klinkt wel vet hoor :D
maar het is totaal niet mijn muzieksmaak.. :wink:

Intru
14 februari 2004, 13:33
ey kerel, klinkt erg lekker. Maar dan heb je toch ook ff 2 fijne zangeressen bij elkaar.
Heb het jammergenoeg moeten wel moeten missen:(

Hempo
14 februari 2004, 19:28
Oja, jij liep daar ook ergens rond ofzo? was je niet om 21.30 bij ons optreden daarna in de schalm ? :)

Intru
15 februari 2004, 15:41
Ik was daar aan het repeteren, en ben daarna nog even wezen kijken bij The Fact (waar jullie ook nog ff kwamen). Heb eerder op de avond Kris nog wel horen zingen achter de piano.
Alleen kon ik niet blijven voor jullie optreden (of was deze opname eerder?), volgende keer beter :)

Diesel
16 februari 2004, 17:17
kijk dis nou mijn muziek
vind het helemaal te gek !!!!

Bouke
16 februari 2004, 20:10
Hey Hempo-Tyre,

Ik vond het gitaarspel wel oke, maar de zang is hier en daar toch wel wat vals. Mag ook gezegd worden denk ik. Dan heb je ook nog wat aan je post. Wat ik vooral waardeer aan jullie als bandje is het enthousiasme. Leuk stukkie laatst in TILT. Lekker doorgaan en kwaliteit komt vanzelf wel als je er maar werk van maakt. Ben benieuwd naar (meer) eigen nummers.

Nog even over I alone; ik heb net die Anouk DvD binnen en daar staat die twee meter sessie met Sara Bettens ook op. Blijven oefenen dus! :D

Groets,

Bouke

Blijepanda
16 februari 2004, 20:59
Niet slecht, zeker het gitaarspel niet.

Predator
16 februari 2004, 23:39
Klinkt ERG goed hoor, heb zelf de Sarah Bettens en Anouk versie, ben ultieme K's Choice fan! Goed gedaan!

Gert-Jan
17 februari 2004, 08:04
Ik vind de zang niet geweldig. De stemmen zijn niet bijzonder (qua 'eigen'geluid), beetje 13 in een dozijn. Soms ook niet helemaal zuiver. Verder wel goed gespeeld.

Hempo
17 februari 2004, 13:24
Danku allen voor de reacties.
Allereerst wil ik even zeggen dat er geen monitor was, resultaat is dat je jezelf moeilijk hoort, en inderdaad een af en toe niet zuivere toon.
Bouke, dat hoorde ik zelf ook al wel :)
Verder wou ik zeggen dat dit niet de muziek is die wij met onze band maken. Dat gaat wat ruiger, harder. Je kunt dus stellen dat dit een uitzondering is.

Binnenkort zijn we te horen op verschillende lokale radiozenders, waar ook opnames gemaakt worden. Met een beetje mazzel hebben we dan kwalitatief goede opnames. Dan kom ik graag nog even terug om wat nieuw spul te posten.

BartL
19 februari 2004, 18:25
...klinkt mooi!!

Op wat voor gitaar speel je? En wat kost ie? :-D Dit is nou mooi geluid voor een acoustische...vind ik

Hempo
19 februari 2004, 22:17
Cort S7 serie.

ieme
21 februari 2004, 18:00
Cort S7 serie.
Wat leuk, ik vond em qua sound al op mijn Cort ntl lijken

Mitch
21 februari 2004, 19:52
Nou, sorry, maar de zangeres di het hoge gedeelte van het refrein voor haar rekening neemt (en ik geloof ook het tweede couplet) zorgde er voor dat ik de opname vroegtijdig moest beeindigen. Brrrrrr ! :o Schel.

Wel leuk om deze te horen, heb zelf in een coverband ook een poging ondernomen om deze te spelen, maar de zangeres had geen geduld in het oefenen van tweestemmig zingen helaas :( .
Dat stukje "by his resolve" is erg moeilijk te timen, blijkt hier ook weer :wink:

Het gitaarspel is goedgekeurd :)

m^rton
23 februari 2004, 14:40
Wat is dat 2e dan voor een liedje?

Hempo
23 februari 2004, 20:48
dat is onze band, zonder drummer. gaar opgenomen met cool edit in oktober 2003. met een akoetisceh gitaar, bas en zangeres

Hempo
12 maart 2004, 13:11
Nou, sorry, maar de zangeres di het hoge gedeelte van het refrein voor haar rekening neemt (en ik geloof ook het tweede couplet) zorgde er voor dat ik de opname vroegtijdig moest beeindigen. Brrrrrr ! :o Schel.

Wel leuk om deze te horen, heb zelf in een coverband ook een poging ondernomen om deze te spelen, maar de zangeres had geen geduld in het oefenen van tweestemmig zingen helaas :( .
Dat stukje "by his resolve" is erg moeilijk te timen, blijkt hier ook weer :wink:

Het gitaarspel is goedgekeurd :)

Seymour Paul, je zei een tijdje terug het volgende over deze zangeres:

"Ja, die zangeres moet je te vriend houden
Krijg ik de kriebels van. Als ik dit aan onze zanger laat horen wordt ie gek!"

Een andere mp3 :
http://home.tiscali.nl/~flattyres/redhouse.mp3