PDA

View Full Version : the White Stripes [vette shit inside]



Fuhgawz
12 februari 2004, 17:28
http://www.whitestripes.net/downloads.php Download de Peel Sessions van 07.25.01. EXTREEM VETTE SHIT!!
Wat is eigenlijk de algemene mening van de gemiddelde gitaarnetter over the White Stripes!?

Negative K3 fan
12 februari 2004, 17:43
matig, beetje right place right time achtig, net als nirvana.

Blijepanda
12 februari 2004, 17:52
Ze zijn jammergenoeg veel te veel een hype geworden. Ik vind ze persoonlijk niet slecht, ik vind zijn stem wel tof, maar zijn gitaargeluid kan stukken beter.

alhambra
13 februari 2004, 19:55
Ik vind er niet veel aan om nog maar niet te zeggen zwaar kut.

Sowieso kan over het algemeen een wijf al niet drummen :-D ja ja toch maar ff een smiley.

schaap
13 februari 2004, 20:27
Ze zijn jammergenoeg veel te veel een hype geworden. Ik vind ze persoonlijk niet slecht, ik vind zijn stem wel tof, maar zijn gitaargeluid kan stukken beter.
Ze ? :???:
Elk interview praat HIJ alleen maar en op elke foto staat hij meer in de spotlight. :-?

el loco
14 februari 2004, 08:16
Ik vind het een kutband. Het gemiddelde beginnende bandje is naar mijn mening net zo goed als deze zooi. Ik snap ook niet wat mensen er in zien, maar ja, smaken verschillen...

Blijepanda
14 februari 2004, 11:00
Ze zijn jammergenoeg veel te veel een hype geworden. Ik vind ze persoonlijk niet slecht, ik vind zijn stem wel tof, maar zijn gitaargeluid kan stukken beter.
Ze ? :???:
Elk interview praat HIJ alleen maar en op elke foto staat hij meer in de spotlight. :-?

Dat is waar.

Diesel
16 februari 2004, 13:27
vind het waaaaaaaaaaaardeloos
zij drumt alleen met 1 arm
volgens mij is haar rechterarm nog gespierder als die van rambo

hij ... beetje een stem waar je moe van word
plus dat gezeik over dat ze alleen rood wit zwart dragen
make music .. niet dat gelul eromheen ...pfffff

hij heeft wel 1 heeeele toffe riff bedacht

treblemaster
16 februari 2004, 17:10
Het klink iig lekker rauw en puur...iets wat je van heel veel moderne bands niet kan zeggen. Het gitaar geluid kan mij niet rauw genoeg.

RS-Rik
25 februari 2004, 16:06
Na 3 keer luisteren worden hun nummers al saai.

Het introotje (heel nummer speelt op dat deuntje) is wel lache omdat je het zo snel doorhebt (voor beginners zoals ik) maar zelfs na 5keer spelen komt dat je strot al uit.


Ouwe bands zijn veel beter.. ik kan uren luisteren naar black sabbath, iron maiden, dio, metallica, pink floyd, bob marley.....

Neanderthaler_Olaf
25 februari 2004, 17:43
Ze hebben wel enkele lekkere nummers maar zijn teveel mainstream gericht..

Jollert
28 februari 2004, 13:05
Klinkt opzich niet zo heel erg slecht, maar zijn zwaar overhyped, zij kan niet eens de maat houden en het gaat maar voor de heflt ofzo over de muziek en de rest over de relatie die ze hebben etc

soup
15 april 2004, 13:41
Nu kan je ook het concert beluisteren wat in Groningen is opgenomen.