PDA

View Full Version : Gitaar bestellen bij muziekhandeljoosten.nl?



Sloef
12 februari 2004, 17:10
Heeft er iemand weleens een gitaar besteld bij http://www.muziekhandeljoosten.nl/index.htm. Ik ben zelf van plan om ergens in 2004 een Ibanez SZ320 te kopen en de prijzen op die site zijn behoorlijk scherp.

Iemand ervaring hiermee??

MoserCustomShopDotCom
12 februari 2004, 17:16
HAHAHA... die winkel ben ik weleens binnengelopen... Vertrouw me, bestellen via internet zal beter zijn... Zodra je de winkel binnenloopt komt er een of ander etterig verkopertje aanzetten die alle merken (die ie NIET heeft) loopt af te zeike.. (ZELFS GIBSON EN EPIPHONE!) en alleen maar zijn eigen producten probeert te verkopen (niet op een subtiele manier dus...).

ALs de prijzen goed zijn dan zul je niet fout kunnen gaan. Het is in ieder geval een echte winkel hoor ;)

(nog niet opgelet op de prijzen eigenlijk...)

by the way... vertel ze eens iets over moser custom shop . com ... misschien zijn ze daar ook negatief over (nieuw bedrijfje).. hahaha

Harry
12 februari 2004, 17:16
een gitaar wil je toch in je handen gehad hebben voordat je 'm koopt? Dan kun je overal een gitaar kopen.

MoserCustomShopDotCom
12 februari 2004, 17:17
een gitaar wil je toch in je handen gehad hebben voordat je 'm koopt? Dan kun je overal een gitaar kopen.

ALs je langs gaat... nog even iets... je mag er NIET met plectrum spelen... (zeiden ze tegen mij)

wietse
12 februari 2004, 18:41
waarom dat?...vallen de snaren dan uit elkaar soms?
pak je toch een muntje dat is geen plectrum hoe je het ook bekijkt. :D

Sloef
12 februari 2004, 19:34
een gitaar wil je toch in je handen gehad hebben voordat je 'm koopt? Dan kun je overal een gitaar kopen.

Daar heb je gelijk in. Ik ben ook van plan om hem in een muziekwinkel bij mij in de buurt eerst uit te proberen. Maar als hij bij muziekhandel joosten 75 tot 100 euro goedkoper is dan bij de meeste andere muziekwinkels dan is bestellen via internet een interessante optie.

ben.wiltjer
12 februari 2004, 20:19
Ik weet niet of het jullie wel eens overkomen is, maar wat jij voorsteld lijkt me geen goed plan. Als je in de winkel een gitaar hebt bespeeld en hij is voor je gevoel goed. Moet je niet dezelfde gitaar ergens anders kopen. Er is niet een gitaar dezelfde!!!

Anavrin
12 februari 2004, 20:20
en deze site kon je me niet ff 9 mnd geleden laten zien, FOK, ik heb gewoon 120 euro teveel betaald voor m'n Jaguar :cry: :cry: :cry:

Anavrin
12 februari 2004, 20:59
holy crap, ik heb nog eens beter gekeken, en ik heb gelukkig niet teveel betaald voor m'n sennheiser zender, maar die Ibanezjes zijn wel zeer strak geprijsd. Ik ben vandaag bij een gitaarshop hier in de buurt geweest, en daar was de K5 €1050,- op deze site is ie €788,-. Ik ga deze site toch maar ff toevoegen aan m'n internetfavorietenlijstje :wink:

Bouke
12 februari 2004, 22:45
Hey,

Ik heb al diverse keren iets bij hunnie besteld en dat ging perfect. Betrouwbare toko voor internet inkopen. Een gitaar wil ik kunnen voelen van te voren, maar heel veel andere dingen koop je gewoon via het net. En Joosten is goedkoop, snel en betrouwbaar.

Succes,

Bouke

Pegasus
12 februari 2004, 23:17
en deze site kon je me niet ff 9 mnd geleden laten zien, FOK, ik heb gewoon 120 euro teveel betaald voor m'n Jaguar :cry: :cry: :cry:


Ik ken dit gevoel. Afgelopen zomer heb ik een Ibanez aangeschaft, welke ik nu beduidend goedkoper aantref bij muziekhandel Joosten.
Ik zit erover te denken om in de loop van volgend jaar (duurt dus nog een poosje) een Ibanez Universe aan te schaffen via Joosten. Deze is bij hun ongeveer €500 goedkoper dan de adviesprijs van Ibanez. Dit verschil zul je bij de meeste andere muziekhandels niet tegenkomen denk ik.

Harry
13 februari 2004, 10:12
ik ben het met ben.wilter eens. Een gitaar is geen cd of paar schoenen waarvoor je kunt gaan shoppen. Je kunt hoogstens vergelijken, en dan de beste kopen.