PDA

View Full Version : hafler



newbreed
12 februari 2004, 12:30
iemand ervaring met de hafler T3 pre-amp??

yhcmarc
12 februari 2004, 12:37
't is wel een hype de laatste tijd dat ding :) .. maar iig, ik heb er een, oudere serie zonder midi en ik vind het geluid echt erg goed, veel definitie en helderheid. Genoeg gain vooral in het sharp channel. Clean is ietwat clinisch vind ik, maar toch best goed. Ik zelf gebruik het brown channel weinig, ik heb hem ook ingesteld als clean met een dikke rand eraan :) en is voor dat doeleinde ook goed.

Het enige grote nadeel is, zoals je al in andere topics gemerkt zal hebben, dat hij niet via een relay switch te switchen valt.

Marc

yhcmarc
12 februari 2004, 12:38
't is wel een hype de laatste tijd dat ding :) .. maar iig, ik heb er een, oudere serie zonder midi en ik vind het geluid echt erg goed, veel definitie en helderheid. Genoeg gain vooral in het sharp channel. Clean is ietwat clinisch vind ik, maar toch best goed. Ik zelf gebruik het brown channel weinig, ik heb hem ook ingesteld als clean met een dikke rand eraan :) en is voor dat doeleinde ook goed.

Het enige grote nadeel is, zoals je al in andere topics gemerkt zal hebben, dat hij niet via een relay switch te switchen valt.

Marc

kokeleko
12 februari 2004, 12:56
Hij heeft het over de T3 en dat is geen Triple Giant!!, de T3 is een 2 kanaals preamp met midi, heeft wel 3 kanalen en is 1 HE, maar met en gedeelde toonregeling.
Zie MM 6 , jaargang 15 :D

yhcmarc
12 februari 2004, 13:23
ok, hahaha, dan heb ik niks gezegd :)

Marc

kokeleko
12 februari 2004, 13:34
Ik had bijna een 1,5 jaar geleden eentje gekocht , een Triple Giant, maar toen ik em teste in de winkel deed kanaal twee het niet zo geweldig(toonregeling), heb toen maar de IE4 meegenomen 8-)

Die TG was hot in 1992 .

FNaRK
13 februari 2004, 14:36
ik gebruik trouwens een Hafler poweramp, ss en 2 x 80 W.
Ik kan er ook niets over terugvinden, iemand ervaring cq aanwijzingen over dit apparaat ?

En hebben we het dan over hetzelfde merk ? Bij staat staat er nl ook nog Digitech op !!

kokeleko
13 februari 2004, 17:08
Is dat de hafler G-300 eindtrap?

FNaRK
13 februari 2004, 18:31
bijna,
de G150
:o zal dus wel 2x75 W zijn (en geen 2x80W zoals in een vorige post)

iets over bekend ?

LordSpeedyShit
13 februari 2004, 19:16
Ik heb een tijdje terug een zo'n T3 (is dus niet de Triple Giant) gehad. Klonk wel leuk op zich alleen had ik toen enkel een transistor poweramp dus écht goed heb ik het buizenkanaal niet gehoord.

srv-man
13 februari 2004, 20:48
De T3 is een heel leuke preamp die je soms voor heel weinig kunt kopen, maar de Triple Giant is toch wel weer een stuk beter. Ik heb ook nog een Hellrazor (2 kanalen, verder zegt de naam genoeg) gehad, was ook wel aardig, zeker voor het geld. Tot slot had je ook nog de T2, dat was de eenvoudigste (en goedkoopste).

skabouter
14 februari 2004, 00:51
ik denk dat deze vraag gesteld wordt omdat hij voor 50 euro op marktplaats staat/stond? ik had zo`n beetje METEEN gemaild. maar nog niets terug gehad. zal wel weg zijn, denk ik, kga de moeite niet nemen om te kijken

newbreed
14 februari 2004, 22:47
ik denk dat deze vraag gesteld wordt omdat hij voor 50 euro op marktplaats staat/stond? ik had zo`n beetje METEEN gemaild. maar nog niets terug gehad. zal wel weg zijn, denk ik, kga de moeite niet nemen om te kijken

dan had je even moeten bellen. zover ik weet is ie nog niet verkocht. ik had er een optie op maar heb helaas de komende week geen tijd om m op te halen