PDA

View Full Version : Koch Twintone 50watt



WesMontgomery
25 februari 2002, 11:36
Hallo, wie heeft er ervaring met deze versterker? Heeft ie genoeg power voor optredens in kroegen etc. ? Alvast bedankt.

Luca P
25 februari 2002, 19:47
Ja, die heb ik.
Die werkt in kroegen harstikke goed!
Als het niet te groot is speel ik zonder microfoon.
Voor buiten optredens heb ik hem nog niet echt gebruikt.
Clean en overstuurd klinkt gewoon op alle volumes perfekt.
En hij is lekker handzaam.

pimmetje
2 maart 2002, 02:41
Het is een wereld-versterker om mee op te treden. Voor kleine en middelgrote kroegen is de 50W meer dan genoeg. Als 't dan ook nog heel zacht moet, kan je 'm ook nog op 25W laten draaien.

Bij grotere gelegenheden doet-ie 't ook prima. Gewoon een microfoon ervoor en de geluidsman doet de rest.

En dat het geluid zeer mooi is, zullen we het allemaal wel over eens zijn.

Dionyios
2 maart 2002, 16:17
en wat ben je daar dan voor kwijt?
en is dat een combo of een top?

Dude
4 maart 2002, 13:29
iedereen is de laatse tijd vol lof over die kock bakken, ik ben benieuwd, moet maar eens gaan luisteren

pimmetje
6 maart 2002, 02:42
ff in het archief het bonnetje opgezocht... het vertelde mij het volgende:

1 Koch Twintone Combo f 2595,-
Dus zullen ze nu zo'n € 1177,56 kosten.

Als je de prijzen van de hele Koch-familie wilt weten: The Guitarman (Den Haag) http://www.guitarman.nl

Casey
15 maart 2002, 15:47
Quote :
"iedereen is de laatse tijd vol lof over die kock bakken, ik ben benieuwd, moet maar eens gaan luisteren "

Kijk maar uit.
Ik heb van de week de twintone combo getest en was gelijk 1175 € lichter .

gangsta
15 maart 2002, 21:34
hahahah, ik had m ook wel willen kopen maar 1 ik had geen geld en 2 ik ben toch tevreden met mn rivera

PeArLjAm
15 maart 2002, 21:38
Tsja met een rivera kan je aardig tevreden zijn hoor Gangsta...:grin: Wat voor model heb je??

gangsta
16 maart 2002, 09:48
r 30-112 ( de aller kleinste/goedkoopste, maarre klinkt echt superrrrrrr):D

PeArLjAm
16 maart 2002, 12:11
Mooi dingetje.. Heb er helaas nooit op gespeeld maar het geluid schijnt wel okay te zijn..

Reverby
17 maart 2002, 08:45
Ik ben zelf de gelukkige eigenaar van een twintone top met een 2x12" speakerkast en ik speel er nu alweer een jaar of drie op naar volle tevredenheid.
En dan het volume; voor een 50 watter kan hij echt brullen!
Zowel binnen als buiten gebruik ik hem het liefst zonder microfoon, behalve als het echt te groot is dan moet het wel.
Wat me ook opvalt is dat wat voor gitaar je er ook op inplugt, hij klinkt altijd goed!