PDA

View Full Version : welke combo/speakerkast voor strak, helder, clean, overdrive



diengeman
11 februari 2004, 20:21

Negative K3 fan
11 februari 2004, 20:25
er blijven in jouw situatie maar 2 mogelijkheden voer...

de squier bullet en de diezel herbert met een VHT speakercab.

Mr.Bluesbreaker
11 februari 2004, 20:26
Mja, kun je iets meer info geven? Budget? Wat voor gitaar heb je ed?
Zover ik het nu kan zien zou ik gelijk voor die fender tonemaster gaan als je er toch geen budget bij hebt gezet :razz:
Maar als je een beetje in de midden tot betere klasse zoekt, een blues deville? Of een hotrod misschien? Deze laatste wordt alleen wat modderig in het laag als je met redelijk veel scheur begint in de 1 keer 12 versie. Je hebt ook de 4 keer 10 inch, die vind ik al een heel end beter.

diengeman
11 februari 2004, 20:53
sorry was iets mis gegaan. dit hoorde er eiegnlijk nog te staan:

ik heb een marshall jcm 2000 dsl 100 + 1960A. ik vind het een goede versterker maar hij is nogal lastig in en uit te laden. ik wil de marshall voor optredens gebruiken en een combo voor in de oefenruimte. ik kan ook een kleinere speakerkast kopen die wat handelbaarder is.
ik wil het liefst een versterker met een mooie heldere toon. die erg clean tot een lekkere overdrive heeft. ik kan ook m'n boss gt6, ts9 en boss superoverdrive als overdrive gebruiken.ik wil het liefst een 2dehands versterker of speakerkast omdat dit goedkoper is.

welke versterker of speakerkast kan ik het beste kopen?

diengeman
11 februari 2004, 20:54
ik heb een marshall jcm 2000 dsl 100 + 1960A. hij is nogal lastig in en uit te laden. ik wil de marshall voor optredens gebruiken en een combo voor in de oefenruimte. ik kan ook een kleinere speakerkast kopen die wat handelbaarder is.
ik wil het liefst een versterker met een mooie heldere toon. die erg clean tot een lekkere overdrive heeft. ik kan ook m'n boss gt6, ts9 en boss superoverdrive als overdrive gebruiken.ik wil het liefst een 2dehands versterker of speakerkast omdat dit goedkoper is.

welke versterker of speakerkast kan ik het beste kopen?

Nielsje
11 februari 2004, 20:57
slotje op deze

diengeman
11 februari 2004, 21:00
ik wil er niet al te veel aan uitgeven omdat ik hem alleen voor in de oefenruimte nodig heb. een versterker om op te treden heb ik al. namelijk een marshall jcm2000 dsl 100 met 1960A. daarom leek mij een andere speakerkast een goedkope oplossing, en zodat de dsl100 niet vaak in een hoekje staat zonder te worden gebruikt.

diengeman
11 februari 2004, 21:01
ik wil er niet al te veel aan uitgeven omdat ik hem alleen voor in de oefenruimte nodig heb. een versterker om op te treden heb ik al. namelijk een marshall jcm2000 dsl 100 met 1960A. daarom leek mij een andere speakerkast een goedkope oplossing, en zodat de dsl100 niet vaak in een hoekje staat zonder te worden gebruikt.