PDA

View Full Version : Ik ga electrische gitaar aanschaffen!



tomart
11 februari 2004, 19:06
hey

Ik speel nu ongeveer 8 maand op een akoestische (western) gitaar, en dat lukt me reuze goed. Ik heb nooit les gehad, leer het mezelf. Ik speel dan wel alleen met tablatuur. Maar dat gaat net zo goed!
Nu ben ik dus van plan om een elektrische gitaar te kopen, dat zegt me zoveel meer dan een westerngitaar.
Ik ben in twee muziekinstrumentenwinkels geweest, en ze boden me een set aan, met 20watt versterker, hoes, klein materiaal en dan een Stagg S302 gitaar. Ziet er ferm uit, ik neem dan de kleur Redburst!
Nu heb ik hier zo veel negatieve commentaar gehoord over stagg, maar ik speel nu ook al 8 maand op een akoestische stagg gitaar, en dat gaat zeer goed. Oké, ik ben niet zo ervaren als velen onder u, maar als hobby vind ik dit heel goed.
Geef je mening over de gitaar die ik wil kopen! De setkost ongeveer 300 euro. De man van de winkel heeft ermee gespeeld, en dat zat wel goed. ik ben niet zo veeleisend hoor, gewoon een gitaartje om van deze muziekgenre te proeven. Naderhand ga ik dan toch over op ne fender ofzo.
Geef dus je mening, wie kent die gitaar?