PDA

View Full Version : The Stray Cats in Paradiso - 14/07/2004



Luca P
11 februari 2004, 18:28
Ik ga er heen. Hoop ik. Eerst nog kaarten zien te krijgen.

Harry
12 februari 2004, 09:48
jaaaa, zaterdag begint de voorverkoop!!!!!!!!!!!!!

Luca P
12 februari 2004, 21:43
We hebben alle kans van slagen!
Er zijn hier maar 2 fans! In ieder geval nog iemand die goede muziek weet te waarderen! :dance:

wietse
12 februari 2004, 22:10
als het voor mij niet zo ver weg was ging ik ook , heerlijk rockabilly.

Luca P
12 februari 2004, 22:27
Ver weg?

Harry
13 februari 2004, 10:22
Wietse, daar ben je toch zo via de Afsluitdijk? (maar ik ben geograsfisch niet zo'n topper)

wietse
13 februari 2004, 17:06
ja ik ben er wel zomaar , maar het is nog steeds bijna 300 km rijden voor mij (heen en terug) dan komen er nog brandstofkosten a 35 euro bij en ik hou er niet van om snachts nog hele einden te rijden .
moet iemand me wakker houden dan in ieder geval , en kan denk ik niemand vinden die mee wil zijn allemaal meer metal minded mijn virenden.

hoofd
13 februari 2004, 17:33
jaaa, ik ook gaan! We're gonna rock this town that night! ;)

Luca P
13 februari 2004, 20:56
Wietse, heb je ze ooit gezien live?
GA! Het wordt de gitaar les van je leven!

hoofd
13 februari 2004, 22:17
Okay, ik ga dus hoogstwaarschijnlijk niet, 40 euro is me iets te veel voor een kaartje (komen nog reserveringskosten, paradisolidmaatschap en wat bier bovenop, kan dus uitgaan van 60/70 euro)...ik geef het geld dan wel uit aan de cd's (mp3's vullen je kast niet).

Luca P
14 februari 2004, 14:11
€40!
Plus €2.50 lidmaatschap aan de zal.
Ik ben er wel!!!

:dance:

ozzy
17 februari 2004, 11:25
Is de vraag is dit met of zonder big-band?
Op de site van Paradiso wordt gesproken over de Stray Cats.
Maar op de site van Brian Setzer niet, alleen over Brian zelf. :???:
Vind het met big-band leuker. (zie dvd Live in Japan).
Een hele avond alleen Stray Cats gaat vervelen, lijkt me.
Maar ja, daar zullen de meningen wel weer over verdeeld zijn :-D

Reverby
17 februari 2004, 12:18
Hey Ozzie, dan heb je toch niet goed gekeken op de site van Brian Setzer hoor! Er staat toch echt met koeieletters Stray Cats European Tour 2004.
Ik ben het met je eens dat de big-band erg goed is ... maar dat een avond Stray Cats zal gaan vervelen??? :o Het is mij i.i.g. nog nooit overkomen! :-D

Luca P
17 februari 2004, 12:55
Me neither!

Can't make me go...
Sorry daddy-o.

Uit welk nummer komt dat?
Nou nou?

Reverby
17 februari 2004, 13:19
Sexy & seventeen natuurlijk :wink:

Luca P
17 februari 2004, 14:28
Jij mag blijven!

8-)

Gretsch6120
18 februari 2004, 13:17
We hebben alle kans van slagen!
Er zijn hier maar 2 fans! In ieder geval nog iemand die goede muziek weet te waarderen! :dance:

3 Fans!!! (4 met mijn vriendin erbij)

Ik wil ze voor geen goud missen! Geluk heb ik al kaartjes, want het is reeds uitverkocht! Misschien komt er een 2e datum bij in 013 ofzo, net als met de 68 comeback special tour in 2001. Ben je daar ook heen geweest luca?

Len

Harry
18 februari 2004, 14:59
een optreden van BSO zou ik ook nog eens graag willen zien. Maar de Stray Cats gaan vervelen? Dus niet he.

68 Comeback Special was ook erg goed, mede dankzij Bernie Dresel (wat een drummer!!!!!) en die grandioze bassist.

Reverby
19 februari 2004, 13:25
Ik heb gelukkig ook kaartjes voor de Stray Cats (het was snel uitverkocht!).
De B.S.O. heb ik helaas ook nooit in het echt gezien maar wel de '68 Comeback Special van een paar jaar terug! Vond ik ook geweldig!
Alleen heb ik mijn eigen Gretsch voor een paar dagen niet meer aangeraakt! :-D
Wat kan die mijnheer Setzer toch een heerlijke partij gitaar spelen! (en banjo trouwens ook!!)

En nu maar wachten tot 14 juli...

Luca P
21 februari 2004, 00:50
We hebben alle kans van slagen!
Er zijn hier maar 2 fans! In ieder geval nog iemand die goede muziek weet te waarderen! :dance:

3 Fans!!! (4 met mijn vriendin erbij)

Ik wil ze voor geen goud missen! Geluk heb ik al kaartjes, want het is reeds uitverkocht! Misschien komt er een 2e datum bij in 013 ofzo, net als met de 68 comeback special tour in 2001. Ben je daar ook heen geweest luca?

Len

Ja!!
Ik zat boven aan de zijkant bij het podium.
Kon ik alles goed in e gaten houden en alle licks van Brian afkjiken!
BSO heb ik ook gezien!
Daar speelde hij nog "As long as I'm singing" op zijn Gibson Super 400!

ozzy
22 februari 2004, 22:51
Hey Ozzie, dan heb je toch niet goed gekeken op de site van Brian Setzer hoor! Er staat toch echt met koeieletters Stray Cats European Tour 2004.
Ik ben het met je eens dat de big-band erg goed is ... maar dat een avond Stray Cats zal gaan vervelen??? :o Het is mij i.i.g. nog nooit overkomen! :-D

Sorry, niet goed gekeken. :oops:
Maar op de dvd Live in Japan vind ik dat tussenstuk zonder big band toch een stuk minder geslaagd. Had het na 2 nummers wel gehoord en gezien. Dus ik ga dus niet naar Paradiso, of hij moet besluiten om die big band mee te nemen. Maar dat denk ik niet. :(

ozzy
22 februari 2004, 22:55
Hey Ozzie, dan heb je toch niet goed gekeken op de site van Brian Setzer hoor! Er staat toch echt met koeieletters Stray Cats European Tour 2004.
Ik ben het met je eens dat de big-band erg goed is ... maar dat een avond Stray Cats zal gaan vervelen??? :o Het is mij i.i.g. nog nooit overkomen! :-D

Sorry, verkeerd gekeken :oops:
Maar dat tussenstuk op de dvd Live in Japan zonder big band vind ik dus een stuk minder, had het na 2 nummers wel gehoord eigenlijk.
Dus ik ga niet naar Paradiso, of hij moet besluiten om die big band alsnog mee te nemen, maar dat denk ik niet :wink:

ozzy
22 februari 2004, 22:55
Hey Ozzie, dan heb je toch niet goed gekeken op de site van Brian Setzer hoor! Er staat toch echt met koeieletters Stray Cats European Tour 2004.
Ik ben het met je eens dat de big-band erg goed is ... maar dat een avond Stray Cats zal gaan vervelen??? :o Het is mij i.i.g. nog nooit overkomen! :-D

Sorry, verkeerd gekeken :oops:
Maar dat tussenstuk op de dvd Live in Japan zonder big band vind ik dus een stuk minder, had het na 2 nummers wel gehoord eigenlijk.
Dus ik ga niet naar Paradiso, of hij moet besluiten om die big band alsnog mee te nemen, maar dat denk ik niet :wink:

ozzy
22 februari 2004, 22:56
Hey Ozzie, dan heb je toch niet goed gekeken op de site van Brian Setzer hoor! Er staat toch echt met koeieletters Stray Cats European Tour 2004.
Ik ben het met je eens dat de big-band erg goed is ... maar dat een avond Stray Cats zal gaan vervelen??? :o Het is mij i.i.g. nog nooit overkomen! :-D

Sorry, verkeerd gekeken :oops:
Maar dat tussenstuk op de dvd Live in Japan zonder big band vind ik dus een stuk minder, had het na 2 nummers wel gehoord eigenlijk.
Dus ik ga niet naar Paradiso, of hij moet besluiten om die big band alsnog mee te nemen, maar dat denk ik niet :wink:

ozzy
22 februari 2004, 22:59
Hey Ozzie, dan heb je toch niet goed gekeken op de site van Brian Setzer hoor! Er staat toch echt met koeieletters Stray Cats European Tour 2004.
Ik ben het met je eens dat de big-band erg goed is ... maar dat een avond Stray Cats zal gaan vervelen??? :o Het is mij i.i.g. nog nooit overkomen! :-D

Sorry, verkeerd gekeken. :oops:
Maar dat middenstuk zonder big band op de dvd Live in Japan vind ik toch wat minder.
Dus ik ga niet naar Paradiso, of meneer Setzer moet alsnog besluiten om die toeters alsnog mee te nemen maar dat zal wel niet :wink:

Harry
23 februari 2004, 10:44
ja, Setzer gebruikt ook een echo-apparaat.

Reverby
23 februari 2004, 15:24
ja, Setzer gebruikt ook een echo-apparaat.
:-D :-D :-D

ozzy
23 februari 2004, 21:38
Hey Ozzie, dan heb je toch niet goed gekeken op de site van Brian Setzer hoor! Er staat toch echt met koeieletters Stray Cats European Tour 2004.
Ik ben het met je eens dat de big-band erg goed is ... maar dat een avond Stray Cats zal gaan vervelen??? :o Het is mij i.i.g. nog nooit overkomen! :-D

Sorry, verkeerd gekeken. :oops:

Maar op de dvd vind ik dat stuk zonder toeters toch een stuk minder.
Als dat een voorbeeld moet zijn voor de Stray Cats hou ik dat toch geen hele avond vol,hoor :wink:

ozzy
23 februari 2004, 21:38
Hey Ozzie, dan heb je toch niet goed gekeken op de site van Brian Setzer hoor! Er staat toch echt met koeieletters Stray Cats European Tour 2004.
Ik ben het met je eens dat de big-band erg goed is ... maar dat een avond Stray Cats zal gaan vervelen??? :o Het is mij i.i.g. nog nooit overkomen! :-D

Sorry, verkeerd gekeken. :oops:

Maar op de dvd vind ik dat stuk zonder toeters toch een stuk minder.
Als dat een voorbeeld moet zijn voor de Stray Cats hou ik dat toch geen hele avond vol,hoor :wink:

ozzy
23 februari 2004, 21:39
Hey Ozzie, dan heb je toch niet goed gekeken op de site van Brian Setzer hoor! Er staat toch echt met koeieletters Stray Cats European Tour 2004.
Ik ben het met je eens dat de big-band erg goed is ... maar dat een avond Stray Cats zal gaan vervelen??? :o Het is mij i.i.g. nog nooit overkomen! :-D

Sorry, verkeerd gekeken. :oops:

Maar op de dvd vind ik dat stuk zonder toeters toch een stuk minder.
Als dat een voorbeeld moet zijn voor de Stray Cats hou ik dat toch geen hele avond vol,hoor :wink:

Luca P
24 februari 2004, 18:45
Eh, wat zeg je?

ozzy
27 februari 2004, 22:28
Ja, sorry

Kreeg keer op keer een foutmelding bij het reageren op een quote. :???:
Dus iedere keer weer opnieuw gepost. :x
Getypte bericht was ook weg en bij het opvragen in de topic verscheen het bericht ook niet maar nu blijkt dat ie wel gepost is.

hoofd
24 maart 2004, 20:14
er is een extra concert van de Stray Cats in Paradiso op 30 juli, voorverkoop begint aanstaande zaterdag...

richard schuurs
5 april 2004, 15:16
er is een extra concert van de Stray Cats in Paradiso op 30 juli, voorverkoop begint aanstaande zaterdag...


Ja, geweldig! Ook weer kaarten voor gekocht. 2 keer Stray Cats in 2,5 week tijd............. wat een luxe.
Trouwens, met Bighband, zonder, 68-comebackspecial het maakt mij geen flikker uit, zolang Brian er maar bij is. Alhoewel..... de laatste keer dat ik de Stray Cats zag was ergens begin jaren '90. Om nooit meer te vergeten!
Weet iemand trouwens of het de 30ste weer uitverkocht is?

Luca P
8 april 2004, 22:21
Ja daar was ik ook bij in Paradiso!!
Dit wordt de 4de keer dat ik hem zie!!

Luca P
20 april 2004, 15:32
Aaai Aaaiiii....als dat maar goed gaat!!

http://www.briansetzer.com/mainpage/catsdid.jpg

Nog 3 maandjes!!!

Gretsch6120
22 april 2004, 12:05
nu je het zegt.....
Bij een soortgelijke actie is een keer de hals van zn '59 losgeraakt!
vergeten te vangen denk ik.

Iemand trouwens een idee of er een kans bestaat brian het een en ander te laten signeren? backstage of artiesteningang???

Luca P
22 april 2004, 23:42
Gewoon wachten bij de zijkant.
Na een uur of zo kwam hij eruit. En signeerde het een en ander.
Dit keer wil ik ook wat laten signeren. Een slagplaat denk ik!

Gretsch6120
23 april 2004, 12:53
Ja, daar was ik ook aan het denken. heb nog 2 gretsch-slagplaten die gesigneerd kunnen worden.
see you there!

Luca P
13 juli 2004, 19:12
JAAAAA!
Nog 1 dag!!!!!

Harry
14 juli 2004, 11:35
nog een paar uurtjes!!!!!!

maisy
14 juli 2004, 17:04
have fun!

hoofd
14 juli 2004, 17:28
kan er iemand voor mij daar een tequila slammen op een goede show? Hartelijk dank :).

Luca P
15 juli 2004, 12:37
Got Cat!
Was weer erg goed.
Ik zal later wat foto's uploaden.
Als mijn online foto site het nu eens een keer doet!
Well?
Harry?
Gretsch6120?

Umbangi Stomp!

Reverby
15 juli 2004, 13:16
Ik was er ook gister!
Heb zelden zo'n geweldige avond gehad, geweldige sfeer ook.
Ik zat boven op het balkon en helaas zijn mijn foto's mislukt (te veraf, te donker).
Blast off! was een van mijn favorieten van de avond (en Sleepwalk natuurlijk maar die is altijd geweldig)
Hey Luca, zijn jouw foto's wel gelukt? en zijn die geschikt om af te laten drukken?
Misschien zou je mij er een paar willen mailen.

Harry
15 juli 2004, 14:01
zooooooooooooo!!!! Geweldig!!! Wat een energie, wat een inzet!!!
Dit had ik voor geen goud willen missen....

Ik heb geen foto's gemaakt, stom eigenlijk, want ik stond best ver vooraan. Dus ik wacht met spanning op die van jou Luca!

Voorprogramma was ook leuk, was een genot om naar hun eigen plezier te kijken.

Gretsch6120
15 juli 2004, 14:18
Sodeju, wat een geweldige avond zeg!!!
Mijn vriendin en ik waren als eerste in de zaal en we hadden de beste plaatsen van iedereen! we stonden precies in het midden, recht voor het podium, right where the action was!!!
Hij kwam steeds naar voren recht boven ons, echt geweldig.
En idd, wat een energie!!!
Ik heb zelf ook geen foto's gemaakt, was bang dat ze mn fototoestel bij de ingang afnamen. Had ik het maar wel meegenomen! ik had echt DE perfecte plaats voor foto's
Heeft er nog iemand bij de uitgang gewacht op hem? Ik moest nog 2 uur terug rijden naar Limburg dus ik ben maar gelijk naar huis gegaan. Ik had wel mn gretsch slagplaat bij me om te laten signeren, maar helaas.
Ik ben zeer benieuwd naar je foto's luca!!

Luca P
16 juli 2004, 18:41
Mijn foto's staan op http://www.briansetzer.com/straycatsamsterdam140704_main.html

:dance: :dance:
Ik kan hem door storing niet op internet zetten en nu staan ze op zijn site!!
Go Cat!!
Alleen hebben ze mijn naam niet op hun site gezet.
Geeft niet
Ik sta er trouwens ook op.
Ik ben boven de 4e van links.
http://www.briansetzer.com/catstour04/am002.jpg

http://www.briansetzer.com/catstour04/am004.jpg

http://www.briansetzer.com/catstour04/am005.jpg

http://www.briansetzer.com/catstour04/am006.jpg

De rest is van mij!
Gaaf he?

He Gretsch6120, jij zal er ook wel op staan!
Had je een zwart t-shirt aan?

Gretsch6120
17 juli 2004, 13:21
Ja, ik had een zwart '68 comeback special' t-shirt aan. Ik sta er net niet op, maar ik stond precies tussen setzers 2 monitors voor het podium.
Toffe foto's, kun je ze niet wat groter op het net zetten als het lukt?

Luca P
17 juli 2004, 21:48
Mijn online foto album site heeft een storing en ik kan er al een paar dagen niet meer op.
Dus stuurde ik ze naar www.briansetzer.com
En vandaar heb ik ze hier op gezet.
Jij staat wel op een paar andere foto's!
Nice sideburns by the way! 8-)

Gretsch6120
18 juli 2004, 11:50
dankje :razz:
Laat maar ff weten als de storing voorbij is en je ze erop gezet hebt, Ik wil nog wel wat fotootjes zien dan!

Luca P
1 augustus 2004, 16:21
Hey Gretsch 6120??
Is it you?

http://albums.pixelfish.be/data/707/190Dscn3209-med.jpg

Gretsch6120
2 augustus 2004, 19:45
Yep, thats me!
(en mn vriendin)
ter hoogte van Lee's elleboog op de eerste rij.
Heb je nog meer foto'??
:lol:

Luca P
3 augustus 2004, 19:10
Nou nog 2 dan maar.

http://albums.pixelfish.be/data/707/190Dscn3208.jpg

http://albums.pixelfish.be/data/707/190Dscn31821.jpg

Let op die vetzak schuinachter je die later op het podium sprong!

Harry
12 augustus 2004, 19:21
en, hebben jullie de cd van dit concert al? Zag 'm toevallig vanmiddag in de Free record shop (uiteraard kom ik daar normaliter niet). Erg leuk om het weer terug te horen!

Gretsch6120
12 augustus 2004, 19:33
Ik kan hem nergens vinden! bol heeft hem er niet bij staan, en ik heb hem nog in geen enkele winkel zien liggen. toch maar ff doorzoeken dan....