PDA

View Full Version : TMF Cafe



dirkw83
25 februari 2002, 11:12
Heeft iemand het zondag 25 februari nog gezien? Vond het echt heel tof. Lekker lang, prachtig gewoon. Zelfs birgit kan dus zingen en ook dat - megaknappe - meisje van Sylver dus. Mooie ogen trouwens :grin:.

Wie was trouwens die act met twee gitaren en een jongen/meisje met een muts over zijn kop? Vrij rustig en een prachtige melodie. Je kunt alleen het nederlandse in zijn stem horen, da's wel jammer.

Kitaarhiero
25 februari 2002, 11:18
volgens mij was dat dan twarres :razz:

dirkw83
25 februari 2002, 11:31
:smile: LOL, tja, da's waar, maar Twarres ken ik wel omdat ik die CD elke dag als snelheids oefening speel (gewoon veel spelen en zo). Het was wat anders. Niet incubus of zo?

Kitaarhiero
25 februari 2002, 12:31
Twarres als snelheids oefening? wat moet ik me daar bij voorstellen? zo snel mogelijk van akkoord wisselen?
Incubus is geloofik 5 mannen dus het lijkt me sterk dat daar een meisje bij zat

Ibanez
25 februari 2002, 12:54
Incubus zeker niet, kheb 't gister ook gezien alleen niet helemaal. Alleeen laatst las ik over een een twarres-kopie bandje. Misschien is dat het.

Dila
25 februari 2002, 18:05
het optreden van muse was ook super cool, matt ziet er ook super leuk uit achter die piano :grin:

suzanne
25 februari 2002, 18:33
ik vind het ook cool! lekker lang akkoestisch, daar hou ik van!!:)

dirkw83
26 februari 2002, 11:28
Op 2002-02-25 11:31, schreef Kitaarhiero:
Twarres als snelheids oefening? wat moet ik me daar bij voorstellen? zo snel mogelijk van akkoord wisselen?
Incubus is geloofik 5 mannen dus het lijkt me sterk dat daar een meisje bij zat


Nee, er zat geen meisje bij, hij leek er alleen op maar was het niet. het waren 3 jongens, niet echt mannen...nou ja. Twarres als snelheidsoefening, ja, gewoon een kwestie van elke keer letten op hoe snel je van simpel open akkoordje nummer 1 naar twee wisselt.

dirkw83
26 februari 2002, 11:28
Op 2002-02-25 11:31, schreef Kitaarhiero:
Twarres als snelheids oefening? wat moet ik me daar bij voorstellen? zo snel mogelijk van akkoord wisselen?
Incubus is geloofik 5 mannen dus het lijkt me sterk dat daar een meisje bij zat


Nee, er zat geen meisje bij, hij leek er alleen op maar was het niet. het waren 3 jongens, niet echt mannen...nou ja. Twarres als snelheidsoefening, ja, gewoon een kwestie van elke keer letten op hoe snel je van simpel open akkoordje nummer 1 naar twee wisselt.

sanne
20 mei 2002, 20:51
incubus is goehoed!!