PDA

View Full Version : mensen d ie bij tubetown hebben besteld



Negative K3 fan
11 februari 2004, 16:38
hoe is jullie pakketje gearriveerd, gewoon via de post?

tubetown heeft namelijk 30 januari het pakket verzonden en ik heb nog steeds niks binnen, terwijl ik van iemand anders hier hoorde dat het slecht zes dagen was tussen het geld overmaken en het arriveren, ik heb de 28e het geld overgemaakt.

Waar moet ik nu naartoe bellen?

FNaRK
11 februari 2004, 16:43
ik zou Peter R. de Vries bellen !!!














alsof het ons iets interesseert wat er met jouw pakketje gebeurd :???:

Negative K3 fan
11 februari 2004, 16:44
ik ben dus benieuwd of het gewoon via de tgp aankomt of via iets anders...

aad
11 februari 2004, 19:39
hoe is jullie pakketje gearriveerd, gewoon via de post?

tubetown heeft namelijk 30 januari het pakket verzonden en ik heb nog steeds niks binnen, terwijl ik van iemand anders hier hoorde dat het slecht zes dagen was tussen het geld overmaken en het arriveren, ik heb de 28e het geld overgemaakt.

Waar moet ik nu naartoe bellen?

Bel Tubetown en vraag naar het "routing" nummer of zoiets wat met de bestelling hoort mee te gaan. Op die manier kan TGP-Post nagaan wat er met het pakket gebeurt is.

Met de gegevens ga je natuurlijk naar het postkantoor, of misschien kun je bellen als dat te ver is :D

LordRiffenstein
12 februari 2004, 07:47
Bij mij duurde het ongeveer een week maar heb ontdekt dat de Duitse Post niet van de snelste is momenteel (bijna 2 weken gewacht op een CD)

iam
12 februari 2004, 10:38
bij mij is het dus gewoon gearriveerd met de post binnen de week...

stuur gewoon een mailtje naar dirk van tube-town lijkt me?
je heb bij het storten van het geld toch het 'aufstatigungsnummer' vermeld?

Negative K3 fan
12 februari 2004, 13:00
ik heb al gemaild en het pakketje is dus 30-1 verstuurd volgens dirk munziger...

ik wacht het nog even af en dan ga ik er achteraan.

gerjo1980
12 februari 2004, 15:22
niet te lang wachten, want je kan maar 30dagen na overdracht van het geld nog stoneren (=geld via bank terugeisen en krijgen). Als je pakketje er dan nog niet is en ook niet meer komt, ben je mooi je geld kwijt.

Negative K3 fan
12 februari 2004, 17:37
niet te lang wachten, want je kan maar 30dagen na overdracht van het geld nog stoneren (=geld via bank terugeisen en krijgen). Als je pakketje er dan nog niet is en ook niet meer komt, ben je mooi je geld kwijt.

ok!

Negative K3 fan
12 februari 2004, 17:37
niet te lang wachten, want je kan maar 30dagen na overdracht van het geld nog stoneren (=geld via bank terugeisen en krijgen). Als je pakketje er dan nog niet is en ook niet meer komt, ben je mooi je geld kwijt.

ok!

Falcon
12 februari 2004, 19:44
Heb er pas buizen besteld. Ze worden verstuurd met Deutsche post en dat duurde bij mij een dag of acht, dus ik zou nog even afwachten.
Ik heb ook nog nooit negatieve berichten over TubeTown gehoord.

Baker
12 februari 2004, 20:21
Ik zit zo es ff te browsen op die site...
die buizen zijn wel rete goedkoop hee! :o
welke zou je adviseren? de Tube town selectie?

dml
13 februari 2004, 15:46
Michel, jij hebt toch een Multitone combo?
Als je aan vervanging toe bent moet je eens Sovtek 5881 WXT+ eindbuizen proberen.

Baker
13 februari 2004, 17:16
hee dennis!

Die kunnen zeker niet in een 50 watt multitone.... :???:

dml
13 februari 2004, 22:31
Jawel hoor, dat gaat prima.