PDA

View Full Version : effe wat spammen - check out my band, Ashville



Phyrexian
11 februari 2004, 10:18
Hey people,

ik met m'n band Ashville een demo opgenomen in oktober 2003.
Nu is deze demo 'The Road to Ashville' eindelijk uit.

Op onze website kan je een nummer downloaden:
http://www.ashville.be/

check it out!

Bart

Anavrin
11 februari 2004, 11:31
als we dan toch gaan spammen:
www.mcgyvers.nl

Phyrexian
11 februari 2004, 11:46
als we dan toch gaan spammen:
www.mcgyvers.nl

Jouw band? Goeie sound... muziekaal ok.
Doet me vaag aan Biohazard denken.

De Teng
11 februari 2004, 11:52
Tip: verander de McGyvers in een .jpg plaatje. Gif laadt langer in, zeker jammer als het de eerste indrukv an de site betreft. Overigens zeer cool plaatje!

Anavrin
11 februari 2004, 12:04
oh, da's nou net het eerste wat ik altijd zie, ik moet altijd wel ff wachten op het muziekje. BTW er komt een nieuw plaatje aan, want ik ben ipv dat meisje/ die vrouw gaan bassen, dus het plaatje klopt niet meer (al een half jaar niet), maar voor het nieuwe plaatje zal ik doorgeven dat het een Jpeg-je moet worden.

JaZ86
11 februari 2004, 14:42
tip: maak van dat rare type gewoon een mp3 ofzo. 99% van de nieuwsgierige bezoekers zal geen moeite doen om iets te installeren om een demotje te beluisteren (inlc ikke :roll: )


oja, als we toch gaan spammen: Glance Multimedia-Webdesign (http://www.glance-design.nl/) :razz:

Phyrexian
11 februari 2004, 15:00
tip: maak van dat rare type gewoon een mp3 ofzo. 99% van de nieuwsgierige bezoekers zal geen moeite doen om iets te installeren om een demotje te beluisteren (inlc ikke :roll: )

hint... niks nieuw en raar aan een ogg hoor. deze files worden door de meeste players afgespeeld.

JaZ86
11 februari 2004, 15:12
tip: maak van dat rare type gewoon een mp3 ofzo. 99% van de nieuwsgierige bezoekers zal geen moeite doen om iets te installeren om een demotje te beluisteren (inlc ikke :roll: )

hint... niks nieuw en raar aan een ogg hoor. deze files worden door de meeste players afgespeeld.

hmm, ik heb mediaplayer en hij kon standaard geen programma ervoor vinden en ik had er nog nooit van gehoord. ik zal et nog es proberen :)

Phyrexian
11 februari 2004, 15:15
mediaplayer is niet echt ideale software om audio te spelen... tijd voor een betere ;)
www.winamp.com bijvoorbeeld (compact, snel en goed)

basswasp
11 februari 2004, 15:23
Hee!! Klinkt lekker! 8-)
Nummer zit goed in elkaar, alles klinkt strak en er is een goede mix.

Ogg is overigens super, betere compressie dan mp3 en 't klinkt veel helderder en de bassen komen veel beter door. Als je voor de rest van je leven aan mp3 wilt binden, ga je gang, maar ik zoek liever de vooruitgang op :). Winamp speelt standaard al ogg's af en voor de andere spelers staat de uitleg op de Ashville site, prima gedaan dacht ik zo :)

JaZ86
11 februari 2004, 15:29
klopt, ik had winamp nog nie eens geprobeerd :P (heb ik wel al een tijdje)

lekker nummer!

Phyrexian
11 februari 2004, 15:42
Thanks People!! Leuk om positieve reacties te horen...

Primitive
11 februari 2004, 17:57
vind de muziek vet maar vind de zang wat minder eigenlijk niet super mooi of iets apparts in zen stem en af en toe een beetje een jank stem

maar verder nice work ga zo door:D

Phyrexian
11 februari 2004, 18:01
vind de muziek vet maar vind de zang wat minder eigenlijk niet super mooi of iets apparts in zen stem en af en toe een beetje een jank stem

maar verder nice work ga zo door:D

... elk zijn stijl hé ;)

koen_V
11 februari 2004, 18:58
Het doet me heel hard aan audioslave denken...

BassBoy
11 februari 2004, 20:23
Ik ken ook zo'n schoolbandje die samen te vatten is met Placebo, Audioslave en Blink 182 ( :o )
En dan denken dat ze uniek zijn...

Primitive
11 februari 2004, 20:33
jah maar om nu nog echt helemaal een eigenstijl te verzinnen is nog best moeilijk omdat er al heeel veel stijlen zijn en je dus zo ergens bij hoort:D
maar als je covertjes speelt heb je geen eigenstijl:)
maar eigen nummers wel:D want je maakt zoals jij het mooi vind en het is jou'w lied en dat hoort dan weer bij een bepaalde stijl dus dan is dat jouw stijl:)

Phyrexian
12 februari 2004, 09:36
Het doet me heel hard aan audioslave denken...

thanks... heb'k nog gehoord over dat nummer. de andere nummers zijn wat anders. kom zeker nr ons kijken op 21 februari in Leuven:
meer info op http://www.ashville.be/impuls/

koen_V
12 februari 2004, 16:35
Het kan zijn dat ik de 20ste 's avonds in Leuven zit, misschien blijf ik wel tot de 21ste, maar ik vrees eerder van niet.

edit: als je eens in Limburg speelt laat het me dan zeker weten!

soapwater
23 februari 2004, 23:56
oh, er wordt gespammed... cool

http://users.pandora.be/n3kst
de nummers van de vorige demo zijn op de site te beluisteren--> nieuwe demo is comming soon (harder, faster, ...)

Greetz :lol: