PDA

View Full Version : Wie heeft ervaring met deze versterker?



RedBuell
11 februari 2004, 08:43
http://i23.ebayimg.com/02/i/01/4f/c5/0c_1_b.JPG


Het is een Peavey Prowler buizenbak van 45 watt en moet nieuw in de aanbieding € 575.- kosten. Op de Peavey site kan ik er niets over vinden.

Epic
11 februari 2004, 09:35
Hier (http://www.harmony-central.com/Guitar/Data/Peavey/Prowler-01.html) al gekeken ?

Dit zijn alleen niet de meest objectieve reviews.

skabouter
11 februari 2004, 11:23
ik neem aan dat je verwijst naar:

www.harmony-central.com :D :D

Baker
12 februari 2004, 20:55
Ja, die site is wel leuk, maar verre van objectief....
9 van de 10 posts zijn gedaan door mensen die zelf (net) zo'n ding hebben gekocht!

RedBuell
12 februari 2004, 22:06
Hmmmm lijkt me een zeldzame versterker, wordt geloof ik ook niet meer gemaakt. Ik hoor er weinig over en kan op de Peavey site er niets meer van vinden. Ik hoopte echt dat iemand hier meer over zou weten.

Als ik een 2e hands versterker zou kopen en er moeten andere buizen wat kan zo'n grap dan kosten???

RedBuell
12 februari 2004, 22:07
Hmmmm lijkt me een zeldzame versterker, wordt geloof ik ook niet meer gemaakt. Ik hoor er weinig over en kan op de Peavey site er niets meer van vinden. Ik hoopte echt dat iemand hier meer over zou weten.

Als ik een 2e hands versterker zou kopen en er moeten andere buizen wat kan zo'n grap dan kosten???

Harry
13 februari 2004, 10:16
Ja, die site is wel leuk, maar verre van objectief....
9 van de 10 posts zijn gedaan door mensen die zelf (net) zo'n ding hebben gekocht!

en die het apparaat uitgetest hebben en hun bevindingen op het net knallen bedoel je?

Baker
13 februari 2004, 17:19
Ja, die site is wel leuk, maar verre van objectief....
9 van de 10 posts zijn gedaan door mensen die zelf (net) zo'n ding hebben gekocht!

en die het apparaat uitgetest hebben en hun bevindingen op het net knallen bedoel je?

Ja, maar zeg nou zelf, als je net 1000 euri ofzo hebt uitgegeven, dan ga ja wel blij zijn met het ding.... en dan ben je niet echt objectief en zul je de negatieve kenmerken proberen te verdoezelen! In de psychologie heet dat cognitieve dissonantie.....

RedBuell
13 februari 2004, 17:43
Alleen jammer dat er niemand is die wat meer van dat ding afweet :-( .
En die 5150? hoe is dat ding ik zag een 60 watt combo op Ebay ik weet niet meer voor welke prijs. Ik wil thuis ermee spelen maar ook in het gymzaaltje op mijn werk met een paar collega's.
Liefst ga ik voor Marshall, ik wil in ieder geval wel volledig buizen.

Gitaar Ibanez RG 770
Muziek stijl :

Thuis Metallica en harder
Gymzaaltje op het werk zal minder hard worden meer rock iets in de richting van eagles enzo.

RedBuell
13 februari 2004, 17:44
Alleen jammer dat er niemand is die wat meer van dat ding afweet :-( .
En die 5150? hoe is dat ding ik zag een 60 watt combo op Ebay ik weet niet meer voor welke prijs. Ik wil thuis ermee spelen maar ook in het gymzaaltje op mijn werk met een paar collega's.
Liefst ga ik voor Marshall, ik wil in ieder geval wel volledig buizen.

Gitaar Ibanez RG 770
Muziek stijl :

Thuis Metallica en harder
Gymzaaltje op het werk zal minder hard worden meer rock iets in de richting van eagles enzo.

Baker
13 februari 2004, 17:57
Jammer dat de zoekfunctie het niet meer (goed) doet, over de 5150 zijn al heel veel topics geweest.
De 5150 is een legendarische versterker. Volledig buizen. Hij is min of meer ontworpen voor en door Eddie van Halen. Het is echt een beest van een amp... noem het maar een opgevoerde marshall.