PDA

View Full Version : Hoera! ik heb het voor elkaar



Nocki
10 februari 2004, 21:48
Hoera! ik heb het voor elkaar

Nocki
10 februari 2004, 21:50
het beste krijg je door alles droog te houden.

Gitaar -> amp -> speaker

en fx verzieken toch wel je geluid. nu laat ik dus mn setup zo als hierboven maar plaats mn g-force in de fx send en zend de out van de g-force naar mn cube 30. hierdoor krijg ik een box met fx en mn combo met ht droge geluid!

Rectifier
10 februari 2004, 21:53
Als je nou die Mark2B top houdt en je eindtrap ook kun je wet/dry/wet en hoef je nooit meer een topic te starten dat een FX doos je signaal aantast :wink:

Nielsje
10 februari 2004, 21:53
???

Nocki
10 februari 2004, 21:57
die mark IIB gaat er toch uit. ik heb dan namelijk nog een die top te dragen ook. er is plaats in mn rack voor een poweramp van 1 he. dus zou ik beter een powerampje kunne kopen en een box mee slepen voortaan. en op optredens 2 mischien...

tevens kan ik mn fx oop schakelen en dus ook alleen wet signaal gebruiken als leuke intro's voor nummertjes...

Ik heb het al eerder geprobeerd wat ik hier boven zei met de g-majr maar dat was het ook net niet helemaal...


Nocki

Nocki
13 februari 2004, 08:26
Hier even een plaatje van hoe mn setup nu is. hij staat ook al n een ander topic... gaat eigenlijk een beetje over hetzelfde maar dat was niet echt de bedoeling.
http://gitaarforumdump.s5.com/gear/gear.JPG

Nocki

alhambra
13 februari 2004, 12:32
Nu je het eindelijk voor elkaar hebt betekent dit uiteraard dta je nu alles gaat verkopen :-D :-D :-D :-D

Rectifier
13 februari 2004, 12:39
Hij gebruikt nu een dure G-force om die via een Roland Cube 30 weer te geven.......

"Een signaal is zo sterk als de zwakste schakel"

kokeleko
13 februari 2004, 13:00
Nokkie had je niet ipv zo'n Kuup een goede linemixer kunnen aanschaffen?, kun je je G Force gewoon in je loop houden.

Nocki
16 februari 2004, 20:16
Cube had ik al. heb m daar niet voor aangeschaft. ik had idd kunnen sparen voor een linemixer maar het is niet zomaar op elka hoek van de straat te koop en uit te proberen.

deze oplossing heb k nu gedaan en bevalt me redelijk. het geluid is wat gespeid nu en ik kan er een hoop leuke dingetjes mee. een linemixer is een beter idee maar de centen zijn er even niet.

in mijn nieuwe band ben ik de enige gitarist en het is wel een erg lekker breed geluid zoals het nu is.

ik zal eens kijken hoe het gaat werken of een combo erbij of een line mixertje. ligt er aan.

Nocki

ieme
19 februari 2004, 11:05
nou nocki, gefeliciflapstaart!

Baker
19 februari 2004, 18:12
Beetje jammer dat als je jouw site opent, je de banners om de oren vliegen... :-(

Nocki
19 februari 2004, 21:52
ja jammer... kan er niks aan doen. nu heb ik een leuk url anders was het http://www.ihrgib3qoyg9083yh4.com/oi3uhrfg9823yt/9387tfg932g4t/823t832yh48t/nocki.htm

helaas...