PDA

View Full Version : Ja!!! ik ben eruit...



Nocki
10 februari 2004, 22:46
Hoi..
al een hele tijd heb ik problemen met mn geluid.

een versterer klinkt het best zoals die is. gitaar -> versterker -> speaker. alles er tussen of erbij zorgt ervoor dat het geluid minder wordt...

dat is mijn grootste probleem omdat ik graag met wat fx werk...

vandaag eens gespeeld met een andere setup.

gewoon dit bovenste maar dan een uitgang gepakt en die naar de g-force gestuurd en de g-force naar mn cube 30 voor alleen fx...
de eerste testjes waren veel belovend en toen ik de factory presets en de artist presets eens afging was ik verkocht. wel gewoon mn geluid en leuke fx tegelijker tijd. moeite is alleen de amp en de amp oor de fx lekker afregelen samen. je kan niet meer met een knop alles doen...

dus ik denk dat ik zo verder gaat. betekend wel helaas een diis meer slepen maar das eigenlijk geen probleem. wat ik mischien nu nog kan doen is een 1he 19"powerampje in mn rack erbij hangen en een of bij optredens 2 boogie boxjes voor de fx erbij te zetten. moet leuk klinken denk ik.

waar ik verder aan dacht was dat de geluiden van de fx 100% nat zouden kunnen. of in iedergeval sommige presets en dat ik dan met mn schakelaar de fx loop aan en uit gooi waar door mn amp wel of geen signaal doorgeeft naar de poweramp van de combo. dan kaan ik dus. of droog of nat of allebij spelen en dat alles regelen met mn midi footcontroller. dit lijkt me best fijn... en het is niet zoveel sleep werk erbij. een boxje maar...

ja ik ben toch wel bij.... (ja ok ik had ook een line6 kunnen kopen. was ik gelijk van de problemen af geweest... :-) )

NOcki