PDA

View Full Version : sick ass jazzen die wij nooit zien hier



bassopotmus
10 februari 2004, 21:08
check me page
helaas zijn dit locale fender bassen, niet voor de export..
Ik zeg vliegtuig tokio pakken en inladen!!

http://groups.msn.com/thebassopotmusplace/sickassjapansejazzes.msnw?Page=1

BassBoy
10 februari 2004, 21:17
:-D M'n broer zit momenteel in Japan :-D Hmm... hoeveel zal ik hem er mee laten nemen :-D

jensie
10 februari 2004, 21:50
ow die 75 reissue's zijn mooi, wat ben ik toch verlieft op fender basse met mee gekleurde headstock, wat zouden die daar eigenlijk kosten? eentje laten opsturen zal ook wel wa kostelijk (of onmogelijk) zijn

buuck
10 februari 2004, 21:58
:-D M'n broer zit momenteel in Japan :-D Hmm... hoeveel zal ik hem er mee laten nemen :-D

1 voor mij.. een blauwe of een rooie met matched headstock.. competition strepen erop als t kan :D

Bazz
10 februari 2004, 22:58
voor mij die blankhouten graag, kwijl :-D

Ruud
10 februari 2004, 23:31
Hmm, vin ik dus net niks he, zo'n matching headstock, maakt het geheel vaak niet iets te druk...,

Peter72
11 februari 2004, 09:15
Basso,

ik zie dat je wat van de foto's gepost heb die ik je stuurde.

Inmiddels heb ik er één besteld. At this very moment is de Fender Jazz '75 reissue Limited Edition in OCR (Old Candy Red) onderweg naar mij vanuit het land van de rijzende zon!!! Staat leuk bij mijn MIJ '75 in naturel!!

Ik wilde eigenlijk die in Lake Placid Blue, maar daar was absoluut niet aan te komen, dus toch de rode. Opmerkelijk is dat alle '75 reissues een Ash body hebben, behalve deze LTD.Ed's met matching headstock. Zowel de rode, blauwe en de groene (Ocean Turqoise Metallic) hebben een Alder body. En de elementen zijn echt dezelfde als in de USA 75'RI, dus dat gaat knallen!

Ik kan niet wachten tot ik 'm binnen heb. Trouwens ook nog een meer dan fantastische Limited Edition van de fretloze Jazz ('62/Jaco) gespot: vintage naturel Ash body!!! Ook heb ik een hele lading foto's van '62 reissues gedownload. Als je die als mede-japanse-fender-jazzbass-fanaat ook wil hebben, laat me maar weten. Je weet me te vinden.

emielow
11 februari 2004, 10:47
doe mij die eerste maar!

jammer dat die oranje/rode geen rosewood neck heeft

wim60
11 februari 2004, 12:31
Jammer toch dat ze hier niet te krijgen zijn ,ik vind het nog steeds de mooiste bassen die er zijn, dit is de bas zoals ie moet zijn ,mooi afgewerkt met die kappen, als ze er voor een 5 snarige zouden zijn gingen ze er bij mij op!!!

lagmachine
11 februari 2004, 13:47
idd, die viersnarigen kan ik niet bespelen (mijn handen zijn te groot :D )
maar prachtige bassen natuurlijk

Surferboy
11 februari 2004, 19:03
Aaaaaargh!! Ik ben echt een natural Ash-fan......echt waaaauw! Ik wil er zoeen!! GAS-ATTACK!!!!

emielow
11 februari 2004, 21:45
een alternatief:

http://65.108.199.151/pictures.bmp/sjb62mglpb1.jpg

SX, das ook een gitaarbouwer ofzo, maar volgus mij in amerika, want deze kwam ik tegen op talkbass

Bleak
11 februari 2004, 22:17
spaar gewoon ff door en koop een amerikaan. be je van al het gezeik af :razz:

Surferboy
12 februari 2004, 08:06
een alternatief:

http://65.108.199.151/pictures.bmp/sjb62mglpb1.jpg

SX, das ook een gitaarbouwer ofzo, maar volgus mij in amerika, want deze kwam ik tegen op talkbass

SX of Essex is van Rondomusic.com.......de bedrijfsleider Kurt (dacht ik) zit ook op Talkbass........de opvatting daar over deze dingen en over Brice (ook van rondomusic) is dat ze geweldig zijn voor het geld....(zo'n 200 dollar).....het punt is alleen.......ze versturen niet buiten de VS............

Brice:
http://www.rondomusic.bigstep.com/BassGuitars/douglasj41.jpg

iglo
13 februari 2004, 17:46
vind die brice wl erruuug strak inderdaad.....

$200 zei je???

Chris Wolstenholme
13 februari 2004, 18:14
die brice's staan erg veel op ebay.com

Surferboy
14 februari 2004, 10:08
vind die brice wl erruuug strak inderdaad.....

$200 zei je???

Jupz.....kijk maar eens op rondomusic.com.........als je een (goedkope) manier vind om ze hierheen te halen....dan wil ik er ook wel 2 ofzo...!! :cool:

bassopotmus
14 februari 2004, 10:26
Basso,

ik zie dat je wat van de foto's gepost heb die ik je stuurde.

Inmiddels heb ik er één besteld. At this very moment is de Fender Jazz '75 reissue Limited Edition in OCR (Old Candy Red) onderweg naar mij vanuit het land van de rijzende zon!!! Staat leuk bij mijn MIJ '75 in naturel!!

Ik wilde eigenlijk die in Lake Placid Blue, maar daar was absoluut niet aan te komen, dus toch de rode. Opmerkelijk is dat alle '75 reissues een Ash body hebben, behalve deze LTD.Ed's met matching headstock. Zowel de rode, blauwe en de groene (Ocean Turqoise Metallic) hebben een Alder body. En de elementen zijn echt dezelfde als in de USA 75'RI, dus dat gaat knallen!

Ik kan niet wachten tot ik 'm binnen heb. Trouwens ook nog een meer dan fantastische Limited Edition van de fretloze Jazz ('62/Jaco) gespot: vintage naturel Ash body!!! Ook heb ik een hele lading foto's van '62 reissues gedownload. Als je die als mede-japanse-fender-jazzbass-fanaat ook wil hebben, laat me maar weten. Je weet me te vinden.

goede zaak! Mail me eens met de kosten en die pics zien we wel zitten! We gaan gewoon een keer een uit japan zelf halen. Moet toch kunnen?!