PDA

View Full Version : HEB EEN KAMER IN GRONINGEN!!!



Nielsje
10 februari 2004, 20:38
YES!!!

TJAKKA!!!

ik heb een kamer in groningen, en ben er heel erg blij mee.

13m2, voor een schappelijk prijsje.

ik wilde ff m'n feestvreugde met jullie delen :razz:

wietse
10 februari 2004, 20:45
mooi voor je , nu kan je stappen tot de zon op komt zolang gaat het daar door in groningen namelijk.
voortaan zoiets effe in off topic graag.

schaap
10 februari 2004, 20:47
[quote="wietse"]mooi voor je , nu kan je stappen tot de zon op komt zolang gaat het daar door in groningen namelijk.
[quote]
:o
Zometeen ga je me nog vertellen dat er daar allemaal rondborstige slanke vrouwen rondlopen die altijd zin hebben :-D

birt
10 februari 2004, 20:49
we care…

Nielsje
10 februari 2004, 20:49
verdomme..

goed van je wietse..

had het nog niet gezien :o

wilde eerst niet in offtopic..
en nu wilde het ineens wel..
vreeeemd


maar das dus de oplossing..


ik heb een neiuwe geopend in off topic

dus liever hier niet meer plaatsen, dan kan een moderater deze verwijderen..

excuses..

wietse
10 februari 2004, 20:54
[quote="wietse"]mooi voor je , nu kan je stappen tot de zon op komt zolang gaat het daar door in groningen namelijk.
[quote]
:o
Zometeen ga je me nog vertellen dat er daar allemaal rondborstige slanke vrouwen rondlopen die altijd zin hebben :-D
die zijn er wel , ben ze zelf alleen nog nooit tegen gekomen kan ook aan mij liggen natuurlijk. :wink:
een maat van me heeft ze daar wel op de wc zitten neuken nou waren die niet zo knap maar hij was ook nooit zo kieskeurig.
en dat stappen gaat inderdaad zolang door daar , wij zaten vroeger daar in de kroeg tot de eerste trein ging om een uur of zeven sochtends.
als de ene kroeg sluit gaat er weer een ander open ideaal was het altijd wel erg vermoeiend.