PDA

View Full Version : Jackson Kelly



bonecollector
13 augustus 2001, 17:43
Hallo ik ben nieuw hier.Erg interesante pagina is ,dit had ik eerder moeten weten.
Maar even een vraag: is hier toevallig iemand
die van zijn Jackson kelly af wil.Of een Rhoads dat mag ook. Ik zoek al een tijdje heb bijna overal op internet gekeken.Vooral marktplaats maar vond ze allemaal vrij prijzig, en stond er iets dan waren ze als een speer verdwenen.Wie kan mij helpen????

Eko
13 augustus 2001, 20:23
Hi Bonecollector,
Als je soms iets speciaals zoekt , kun je misschien denken aan de zoekmachine die je op de gitaristenpagina vindt.
Je kunt er een type instrument invoeren waarna de machine voor je zoekt bij alle aangesloten zaken.Je krijgt er dan alle (gebruikte ) instrumenten op een presenteerblaadje.

bonecollector
13 augustus 2001, 21:08
Ja weet ik daar had ik al gekeken en kwam alleen met de Rhoads verder. Maar dat was niet echt duidelijk allemaal. Alleen in de winkel kwam de naam Jackson dan voor. Geen foto ofzo. En qua prijs werd genoemd va F795,- en niet welk type of kleur. Maar toch bedankt.

anoniem
13 augustus 2001, 21:10
Gitaarnet heeft ook een Verlanglijst, kun je ook eens proberen...

bonecollector
13 augustus 2001, 21:20
Geen slecht idee dank je.

taylor
13 augustus 2001, 22:05
ik heb een rhoads,maar is nie te koop.

ik vind die goedkoope serie nie echt veel waard die gitaren(vriend van me had zo'n ding)

nie slecht maar ook nie geweldig vooral de elementen zijn niet veel aan.

maarja om nou en usa te koopen voor ƒ5000,00+

kijk anders is bij 2 e hands sites als http://www.marktplaats.nl

of ibazar(stond er 1 en rhoads)

bonecollector
13 augustus 2001, 22:28
Hoi Taylor ik woon zo'n beetje op marktplaats
alleen ben ik net altijd iets te laat. Shit happends ja toch. Ibazar kijk ik sinds kort op het veilinghuis schijnt ook wel eens wat te hebben. Maar is momenteel in de maak. Ik kan alleen niet slagen. Ik wil het liefste een zwarte en een amerikaan hoeft nou ook weer niet. Zelf speel ik nu Ibanez de S 470 maar ik vindt die Kelly en Rhoads qua vorm meesterlijk. Dus voor erbij is dat altijd leuk. Of een Bc Rich Warlock of zo ook vet.

taylor
14 augustus 2001, 13:01
bc rich heb ik ook gehad.(jaren geleden)

lijkt me toch en beetje dat je de gitaar meer om de looks wil dan hoe goed die speelt of klinkt.

kan ook liggen aan jou leeftijd maar het belangrijkste is dat hij goed speelt of klinkt,hoe hij er uit zit is eigenlijk niet belangrijk.

maar ik begrijp goed dat je dit wil,ik was ook zo vroeger.(ieder1 denk ik)

bonecollector
14 augustus 2001, 17:15
Waarschijnlijk speelt dat ook 1 grote rol in mijn keuze. Ik heb zelf 1 goede gitaar die met pedalen een ongeloofelijke vette sound creeert. Dus eigenlijk wilde ik de gitaar erbij als snoepje zeg maar. Al een hele tijd
ben ik een beetje verliefd op de RR en sinds de laatste 1'5 jaar begint de Kelly ook bij mij in trek te komen. Net als de BC Rich Warlock bv qua vormen zijn die gewoon meesterlijk.

taylor
15 augustus 2001, 10:11
ja ik snap wat je bedoelt,maar toch is dit geen goeie manier van en keus maken.

je kunt toch beter 2 te gekke gitaren hebben???

maar zie maar,vroeger heb ook alle cool uitziende gitaren wel gehad,nu geef er geen reet om.

Noctiis
15 augustus 2001, 16:55
Ik vind om te zeggen dat uiterlijk niet belangerijk is onzin. Het oog wil toch ook wat?! Ja, tuurlijk zal een Musicman gitaar lekker spelen, maar met zo'n afzichtelijk paars geval (silhouette?) stap ik echt geen podium op.
Uiteraard vind ook ik geluid het belangerijkste, maar om uiterlijk compleet onbelangerijk te noemen, vind ik vreemd

Achja, iedereen z'n mening he? :smile:

Groeten!!

Ps. Bonecollector, ik heb zelf een USA custom Warlock, en dat is een fijn dingetje. Hij is wel wat zwaar, maar het geluid is vet! Ideaal voor metal ect. Als je een Rhoads zoekt, moet je toch eventjes bij Marktplaats kijken, daar staat een rooie te koop voor 700,- volgens mij.

bonecollector
15 augustus 2001, 16:55
Ja op zich geef ik jou daar helemaal gelijk in. Maar om nu een amerikaan te kopen??
Tuurlijk heb je dan meteen een goede. Maar de aanschaf ligt dan meteen zo hoog. F1000 piek vind ik een redelijk bedrag alleen wie doet hem daar voor weg.

bonecollector
15 augustus 2001, 17:29
Die rhoads is al weg. Was wel een vet ding.
Ik had een e-mail gehad van die jongen en hij had het over rood, toen dacht ik in eerste instantie aan een brandweerwagen. Dus zij ik dat ik toch liever een zwarte wou. Toen zag ik de foto en dacht: DAM'N moet ik hebben maar was toen te laat. SHIT. Maarja zo heeft iedereen wel eens pech.

Noctiis
15 augustus 2001, 18:32
Da's pech hebben :sad:
Ik zal voor je rondkijken in Doetinchem / Arnhem, misschien hebben ze er toevallig eentje staan.
Wil je er eentje met een slagplaat of zonder?
Tremolo of zonder?

Groeten!!!

Niels

bonecollector
15 augustus 2001, 18:56
Tja met of zonder slagplaat maakt niet uit.
Tremlo liefst wel. En dat je gaat rondkijken vind ik erg cool van je. Het liefst een zwarte uitvoering. Maar waar ga je kijken dan? Hebben jullie een 2 de hands gitaarwinkel dan?

Noctiis
16 augustus 2001, 12:17
hier in Doetinchem hebben we niet zo'n dendered muzikaal gebeuren :smile: Maar in Arnhem ben ik er wel eens een tegen gekomen. Ik neem aan dat je m eerst wilt bespelen enz.
Ander kan je natuurlijk ook een Jackson RR bestellen (dat kan als het goed is in elke muziekwinkel).
Anywayz, ik ga morgen naar Utrecht, dus als ik er daar eentje tegen kom, gooi ik het wel hier op het forum!!

Groeten!

bonecollector
16 augustus 2001, 16:26
Thanks!

Ic3gl0vE
20 augustus 2001, 13:24
op http://www.musiciansfriend.com verkopen ze Jackson Kelly's (in 't zwart) NIEUW voor maar $199,- US
Dat is toch wel VET goedkoop als je ziet dat ze hier nieuw ongeveer 1300,- zijn. Maar ja ze versturen alleen binnen amerika en puerto rico dus moet je wel iemand in Amerika kennen die zo vriendelijk is om er een naar nederland te sturen :sad:

bonecollector
22 augustus 2001, 19:48
Ik kan een hoop mensen. Maar America is wel ver weg hoor. Toch bedankt voor de link.

Ibanez
23 augustus 2001, 21:51
he jammer daar ben ik laatst nog geweest, kon ik een voor je meenemen. jammer jammer jammer :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ibanez op 2001-08-23 21:59 ]</font>

taylor
23 augustus 2001, 22:08
kon je gelijk de invoers kosten betalen :smile:

Ic3gl0vE
23 augustus 2001, 23:34
zit er op $200 al invoerkosten dan??
je mag heus wel "IETS" meenemen

bonecollector
23 augustus 2001, 23:43
Nou het is gelukt hoor. Ik heb een kelly.
Geen Amerikaan, maar een Jap. Hij is onwijs vet en klinkt door zijn Duncan elementen helemaal te gek. Ook de kleur is heftig: trans bleu. En ik persoonlijk vind hem ook super lekker spelen. 'T heb en tijd geduurt tot ik bij mijn besluit was, maar toch besloten het te doen.

Greets Bonecollector

Ibanez
24 augustus 2001, 11:43
nou gefeliciteerd ermee bonecollector!! :smile:
misschien kan je een keer een plaatje ervan op het forum zetten.

Noctiis
24 augustus 2001, 20:08
Okee dan! Ik ben erg benieuwd naar foto's, dus gooi het erop! :smile:

Groeten,

Niels

bonecollector
27 augustus 2001, 18:29
Ik zal mijn best doen om er op te zetten. Ik zelf heb geen digitale cam. mijn buur wel alleen heeft hij de software er niet meet van. Ik ga mijn best doen om het er op te knallen. greets bone...