PDA

View Full Version : Wat is dit voor een gitaar?



Sliver
10 februari 2004, 16:40
http://www.inutero.com/videos.cfml?video=live_SNL_rape_me.mpg&list=live

waar is die sunburst gitaar van met die vage headstock ?
(nee, brandhout is geen goed antwoord)

Negative K3 fan
10 februari 2004, 17:08
je bedoelt waarschijnlijk een sunburst gitaar van kurt cobain? Dat is een mosrite kopie gemaakt door Univox, genaamd de Hi-Flier, het waren 100 dollar gitaren en zijn ook ultra kut, grandma_placenta op dit forum heeft er een uit amerika gekocht waar ik een paar keer op heb gespeeld. In gedachte hoduend dat hij 100 dollar kostte is hij nog wel redelijk, maar het is gewoon een goedkope gitaar van idd brandhout.

Negative K3 fan
10 februari 2004, 17:08
je bedoelt waarschijnlijk een sunburst gitaar van kurt cobain? Dat is een mosrite kopie gemaakt door Univox, genaamd de Hi-Flier, het waren 100 dollar gitaren en zijn ook ultra kut, grandma_placenta op dit forum heeft er een uit amerika gekocht waar ik een paar keer op heb gespeeld. In gedachte hoduend dat hij 100 dollar kostte is hij nog wel redelijk, maar het is gewoon een goedkope gitaar van idd brandhout.

Negative K3 fan
10 februari 2004, 17:09
je bedoelt waarschijnlijk een sunburst gitaar van kurt cobain? Dat is een mosrite kopie gemaakt door Univox, genaamd de Hi-Flier, het waren 100 dollar gitaren en zijn ook ultra kut, grandma_placenta op dit forum heeft er een uit amerika gekocht waar ik een paar keer op heb gespeeld. In gedachte hoduend dat hij 100 dollar kostte is hij nog wel redelijk, maar het is gewoon een goedkope gitaar van idd brandhout.

ik heb trouwens het dingetyje niet kunnen zien omdat het mijn IE liet crashen.

Negative K3 fan
10 februari 2004, 17:09
je bedoelt waarschijnlijk een sunburst gitaar van kurt cobain? Dat is een mosrite kopie gemaakt door Univox, genaamd de Hi-Flier, het waren 100 dollar gitaren en zijn ook ultra kut, grandma_placenta op dit forum heeft er een uit amerika gekocht waar ik een paar keer op heb gespeeld. In gedachte hoduend dat hij 100 dollar kostte is hij nog wel redelijk, maar het is gewoon een goedkope gitaar van idd brandhout.

ik heb trouwens het dingetyje niet kunnen zien omdat het mijn IE liet crashen.

Sliver
10 februari 2004, 20:13
@ NEGK3: bedankt voor de info (kijken hoe vaak dit op t scherm verschijnt) :-?

Anavrin
11 februari 2004, 11:22
heej, vette site trouwens. Voor Kurt's gear kun je altijd ff kijken op:
www.kurtsequipment.com (nee, dit is geen dom grapje, zoals kijk eens op www.welkegitaarisditendanbedoelikdiesunburst.com, dit is een echte site, en nog een vette ook)

Sliver
11 februari 2004, 19:51
applaus voor uzelf