PDA

View Full Version : Onderwerp over Levin per ongeluk verwijderd



prs
10 februari 2004, 17:03
Gitaarnet doet al dagen vreemd. Nu haalt hij mijn hele bericht uit de database. Hij verwijderd alles, terwijl hij stgeeds foutmeldingen geeft.
Nou ja ik maak het onderwerp maar weer opnieuw aan.
Hier de vraag voor reinout.

---------------------------------------------------------------------------------
Hallo Reinout en Mirthandir,

Die Levin bij keesdee had ik ook al gezien (staat ook op gitaarmarkt/gitaarnet). €5000 is echt te veel voor deze gitaar.
Ik zie er wel vaak te koop staan in zweden (bij gitaarwinkels op internet) omgerekend kom je dan op zo'n €1300 tot €1400 euro uit voor een goede.
Probleem is dat ik niet zo houd van verschepen. Zeker met zo'n kwestsbare gitaren als Levin, kan niet voorzichtig vervoeren leiden tot ongelukken.
Ik hoorde ook van iemand dat hij ze vaker te koop had zien staan bij de vinatge beurs in veenendaal?
Heeft iemand ze daar ook wel eens gezien?
Ow ja, Reinout bog een vraagje aan jou. Weet je toevallig wat je leraart exact voor een heeft? (325/330/335, M1 of M2, naturel of sunburst)?
En wat vind je leraar van die gitaar? Qua bespeelbaarheid, geluid en dergelijke. Misschien wil je het hem wel eens vragen als de gelegenheid zich voordoet.
Bedankt alvast allemaal.
Nog meer reacties zijn welkom.
Groeten,
PRS