PDA

View Full Version : wie kan mij helpen ?



the_only_mordred_fan
10 februari 2004, 14:40
Hoi,

ik ga met mijn band stockholm syndrome binnenkort voor een kleine tour naar Spanje en wil mijn instrumenten verzekeren tegen diefstal, echter de meeste verzekeraars beginnen hier niet aan.

Heeft iemand een adres van een verzekeraar die dit wel doe, of een andere oplossing ??

ToTaL FaKe
21 februari 2004, 17:28
Stockholm Syndrome is een nummer van Blink 182.. :-?

wist je dit al of is het gwoon pure toeval :???:

hoofd
21 februari 2004, 18:06
Stockholme Syndrome is ook een nummer van Muse...

Fuhgawz
21 februari 2004, 20:08
Het nummer van Muse is veel beter trouwens.

Br@mbo
21 februari 2004, 21:54
oke dude , 4 keer hetzelfde topic
een keer in Sounds ( heb ik al verplaatst ) een keer in GIGS , een keer in Gestolen en een keer in Muzikanten

terwijl er al een topic over bestond die voldoende informatie gaf

sorry maar hier kan ik me rot aan ergeren kan deze jongen een waarschuwing van de admin krijgen aub ?

the_only_mordred_fan
26 februari 2004, 12:21
Wij zijn de band begonnen in 2000, ik weet niet of Blink 182 toen dat nummer al has, Muse in ieder geval niet. Anyway het was ons eigen idee om de band naar het Stockholm Syndrome te noemen. In ieder geval bedankt voor jullie reactie, al ging het topic daar niet over...

En Brambo: niet zo zeiken jongen. Ik heb dit forum afgezocht naar onderwerpen die voldoende info verschaffen, maar ik kon niets vinden en van jouw reactie wordt ik nog steeds niets wijzer, dus die waarschuwing kan net zo goed op jou van toepassing zijn. Zal ik het ook lekker kinderachtig gaan zeggen tegen de admin ?

the_only_mordred_fan
26 februari 2004, 12:22
Wij zijn de band begonnen in 2000, ik weet niet of Blink 182 toen dat nummer al has, Muse in ieder geval niet. Anyway het was ons eigen idee om de band naar het Stockholm Syndrome te noemen. In ieder geval bedankt voor jullie reactie, al ging het topic daar niet over...

En Brambo: niet zo zeiken jongen. Ik heb dit forum afgezocht naar onderwerpen die voldoende info verschaffen, maar ik kon niets vinden en van jouw reactie wordt ik nog steeds niets wijzer, dus die waarschuwing kan net zo goed op jou van toepassing zijn. Zal ik het ook lekker kinderachtig gaan zeggen tegen de admin ?