PDA

View Full Version : Waar kan ik mijn gitaar laten opknappen ?



Mark Esseling
22 februari 2002, 13:27
Ik heb nu een Gibson Les paul gekocht...2e hands...en ik wil hem helemaal laten nakijken, schoonmaken enz, enz...weet iemand waar dat kan ? In de buurt van Delft/den haag/Rotterdam

Er is namelijk iets raars..als ik em op Rythem heb staan en ik draai het volume helemaal uit dan komt er nog steeds geluid uit (gedempt)! en ik heb het idee dat ik in de Rythem stand ook niks kan veranderen aan het geluid...wat meer treble e.d.

Help..... :smile:

Ray
22 februari 2002, 13:31
Daar zit maar een ding op: Peer Dellen, Gitaarbouwer

Den Haag, Nobelstraat 28

Mark Esseling
22 februari 2002, 13:39
Dank je...maar heb je zelf ervaring met deze man ?

Ik moet het allemaal maar vertrouwen.....ik heb echt geen garantie meer op mijn gitaar

Mark Esseling
22 februari 2002, 13:42
Laat maar...ik zit nu net naar z'n site te kijken :smile: Mark knofler als klant gehad...ik vertrouw hem meteen :wink:

Heel erg bedankt voor de tip

moretel
22 februari 2002, 13:44
Vox Humana in Vlaardingen kun je ook terecht.

Casey
23 februari 2002, 00:21
Ik ga altijd naar http://www.degiergitaarbouw.nl/
Zit in Schiedam .

Dude
24 februari 2002, 13:43
Op 2002-02-22 13:44, schreef moretel:
Vox Humana in Vlaardingen kun je ook terecht.


hoe kom je aan vox humana, ben je er bekend >>

WesMontgomery
25 februari 2002, 09:22
Dijkman Muziek op de Rozengracht in Amsterdam. Zij laten de gitaren die ze binnenkrijgen voor reparaties e.d. ook door een gitaarbouwer maken. Bij deze gitaarbouwer komt ook Jan Akkerman zijn gitaren laten nakijken.

ekkerman
25 februari 2002, 09:43
dat kan dan alleen maar markus van engelen zijn van muziekzaak de brug in volendam ik ben jan daar wel eens tegen het lijf gelopen ook en markus heeft een gitaar voor hem gebouwt en doet ook veel dingen voor catalyst met name voor de jakkerman .ook veel innovatief werk en opknap en afstel werk .

sleep_to_saturate
26 februari 2002, 16:07
Mijn gitaar ligt op het moment bij Peer. Nieuwe stemmechaniekjes. Gibsons op m'n Epi. Onwijs aardige vent die Peer. Zaterdag is ie klaar. Ben heel erg benieuwd of ie niet meer ontstemt dan. :smile:

bas15
26 februari 2002, 18:02
zit er ook zo'n "opknap zaak" in arnhem??