PDA

View Full Version : Ryan Adams



Kitaarhiero
22 februari 2002, 13:31
paar nummertjes gedownload... en ik vind het best wel kewl... beetje 60's 70's muziek.

dirkw83
22 februari 2002, 13:34
Hoort daar geen 'B' voor???

Dila
22 februari 2002, 14:08
neeheeee dat is weer iemand anders

Echoes
22 februari 2002, 15:25
een verre neef van..?

Kitaarhiero
22 februari 2002, 17:21
dur zijn zoveel adamsen als er Jansens zijn.. dusse... en ik vind Ryan toch wel beter dan Brian :razz:

Pee
22 februari 2002, 19:20
ik heb net zijn boek voor de tweede keer uit. (Bryan Adams, alles wat hij doet). was vroeger mijn favoriet, nu een van mijn favorieten

Yorrit
22 februari 2002, 23:38
da's Bryan, niet Ryan :smile:

dirkw83
23 februari 2002, 19:57
Misschien is er ook wel Brian Addams en Bryan Adams, Ryan Addamski, Ian Adems, aaargh. :smile:

Echoes
25 februari 2002, 10:02
..zoeken we op

dirkw83
25 februari 2002, 11:15
Ik denk dat de zoekmachine dan gaat trippen, maar je mag het proberen. Ik zag trouwens wel bij the Box een nummer van Ryan Addams staan maar hij kwam niet. Ik ben benieuwd...

Kitaarhiero
25 februari 2002, 11:17
eh die zoek machine vindt meteen de goeie Adams hoor... da's helemaal geen probleem :razz:

dirkw83
25 februari 2002, 11:32
Ik zie die zoekmachine al: "excuse me, don't you have got anything better to do than annoying me to death with your stupid search commands?" :smile:

Kitaarhiero
25 februari 2002, 12:29
wahaha :grin:!

flightcase
25 februari 2002, 20:39
Hey Kitaar vanavond komt ie op TV op Ned3
Bij Lola da Musica.

dirkw83
26 februari 2002, 11:27
wanneer is vanavond? 26 Februari? Dat wil ik ook wel zien; ben benieuwd wat voor liedjes hij schrijft.

flightcase
26 februari 2002, 21:41
Nee Dirk dat was gisteren(Maandag 25 feb)dus je hebt het helaas gemist.
Ik heb gekeken en ik kende een nummer van hem (New York New York) het wordt soms gedraaid op de radio.

Kitaarhiero
26 februari 2002, 21:59
ja ow... dat heb ik nogal gemist... ik moet ff wat slaap tekorten gaan bij werken.

dirkw83
26 februari 2002, 22:18
Hehe, anders ik wel. Het laatste dat ik van zaterdagavond kan herinneren was dat het 5 uur 's morgens was en ik een paaltje van de openbare weg uit de grond heb getrokkenn...

Yorrit
26 februari 2002, 22:45
ik heb et ook gezien. was wel leuk.

trouwens, die "ouwe" muziek is wel weer in zeg. Ryan Adams, Strokes, Black Rebel Motorcycle Club, White Stripes. allemaal onwijs populair (relatief dan :smile:), maar ze doen niks nieuws ofzo :smile:

Kitaarhiero
27 februari 2002, 11:45
nee het is allemaal niet bijster vernieuwend... maar leuk is het wel :smile:

Yorrit
27 februari 2002, 23:15
ja dat wel ja :smile:

dirkw83
28 februari 2002, 11:16
Ja, of 'Bohemian Like You' van the Dandy Warhols.

Kitaarhiero
28 februari 2002, 14:46
die is eigenlijk al 2 jaar oud...

maar de Dandy warhols hebben wel mooie nummers, beetje 60's ook weer :smile:

dirkw83
28 februari 2002, 14:47
ja, ik wist wel dat dat nummer al ouder was -en als je het niet wist kun je het wel raden vanwege de aanstekelijke klank, zoiets hebben oudere nummers altijd. Maar ik ga wel eens naar wat meer spul van hen luisteren.

moretel
8 maart 2002, 14:40
Die Ryan Adams is bij de recensenten van de magazines nogal in, reden genoeg voor wantrouwen.
Als je dit als band 5 jaar geleden maakte werd je uitgemaakt voor ouderwets, nu is het ineens weer in.
Het is muziek in de stijl van Neil Young maar dan wat gezapiger.
Ik heb de hele CD beluisterd, geen slechte muziek om bij je vrienden te horen maar ik heb hem nog geeneens gekopieerd.

Dila
8 maart 2002, 14:47
de dandy warhols zijn echt super leuk!!! we gaan misschien bohemian like you spelen... past niet echt bij de rest van het repertoir maar okee

Echoes
8 maart 2002, 14:52
achjaa...misschien wordt men toch een beetje gaar van die muziek van die jongens/meiden bandjes..en al die commercieele rotzooi eromheen. Misschien wil den mensch weer eens ECHTE muziek horen :smile:

moretel
8 maart 2002, 19:08
Nee hoor de gemiddelde mens wil rotzooi horen en zien. Een blik in de TV en radio gids en je weet het weer. Slechte smaak regeert. De mensen die echt van muziek genieten komen op dit soort forums samen. Smaken verschillen maar de muziek wordt gewaardeerd en niet geconsumeert als product.

dirkw83
10 maart 2002, 16:29
ik vraag me af hoe het in 's hemelsnaam mogelijk is; zoveel rommel.

dejohan
23 september 2005, 16:02
achjaa...misschien wordt men toch een beetje gaar van die muziek van die jongens/meiden bandjes..en al die commercieele rotzooi eromheen. Misschien wil den mensch weer eens ECHTE muziek horen :smile:

applaus.


Ik vind Ryan Adams echt te gek. Als je het voor de eerste keer hoort is het, "ja leuk, maar heb ik toch al eens gehoord", maar zet zo'n cd drie keer op en je bent verslaafd. Die kerel schijt ook nummers. En heeft een stem die héél veel aankan.

Hij heeft trouwens ook een echte rockplaat gemaakt, veel meer in de richting van grunge en alternatieve rock (op 2 weken opgenomen, alles zelf ingespeeld). Is toch wel hard, en ook goed.

Is trouwens naar het schijnt een redelijke dronkaard en vechtjas.

Iemand de laatste cd al gehoord?

Globetrotter
24 december 2005, 11:22
Hoi!

Ik vind Ryan Adams ook echt wel geweldig. Heb "Gold" en "Rock 'n Roll" allebei... vind ze stuk voor stuk geweldig. Kerel kan echt sterke songs schrijven en heeft de muzikale entourage en verbale capaciteiten om het nog eens mooi of sterk te brengen ook. Vind het echt goei muziek...
Over de Ryan-Brian misverstanden doet trouwens het volgende verhaaltje de ronde (heeft denkik eens in den Humo; hét Belgische weekblad) gestaan.
Tijdens een concert van Ryan Adams was der een kerel in de zaal die tussen 2 nummers riep "Hey guy, play Summer of 69!!!", waarom Ryan de band stil legde, van podium kwam, de kerel die om dit nummer vroeg het geld van ticketje teruggaf en hem de zaal uit stuurde.
Vond dat wel een grappige anekdote... moet niet vragen of die kerel wist welke band/artiest hij ging zien. Maar maakt toch weer eens duidelijk dat 't wel verwarrend is...
Groentjes,

Bart

Globetrotter
24 december 2005, 11:23
Hoi!

Ik vind Ryan Adams ook echt wel geweldig. Heb "Gold" en "Rock 'n Roll" allebei... vind ze stuk voor stuk geweldig. Kerel kan echt sterke songs schrijven en heeft de muzikale entourage en verbale capaciteiten om het nog eens mooi of sterk te brengen ook. Vind het echt goei muziek...
Over de Ryan-Brian misverstanden doet trouwens het volgende verhaaltje de ronde (heeft denkik eens in den Humo; hét Belgische weekblad gestaan).
Tijdens een concert van Ryan Adams was der een kerel in de zaal die tussen 2 nummers riep "Hey guy, play Summer of 69!!!", waarom Ryan de band stil legde, van podium kwam, de kerel die om dit nummer vroeg het geld van ticketje teruggaf en hem de zaal uit stuurde.
Vond dat wel een grappige anekdote... moet niet vragen of die kerel wist welke band/artiest hij ging zien. Maar maakt toch weer eens duidelijk dat 't wel verwarrend is...
Groentjes,

Bart