PDA

View Full Version : Furman probleempje



nla0079
8 februari 2004, 21:04
Ik gebruik een Furman PL-Plus, en die heeft achteraan geen "gewone" stopcontacten (zie plaatje)
http://www.hanaji.net/images/rear.bmp

Nu heeft mijn nieuwste aanwinst geen aparte stroomkabel, maar een vaste met een gewone stekker eraan. Hoe kan ik dit nu zo elegant mogelijk oplossen zonder dat ik meteen de stekker van mijn nieuwe preamp moet hakken ?

robzilla
8 februari 2004, 22:53
Als je niet de stekker van je preamp eraf wilt halen dan zit er niets anders op dan een verloopje maken denk ik he :P

Ik zou gewoon de stekker eraf knippen en een goede plug erop fixen..

nla0079
9 februari 2004, 01:01
Verloopje dan toch maar :wink: Wat voor adapter heb ik daar precies voor nodig ? De meest technische omschrijving is welkom, want ik zal er toch mee naar de speciaalzaak moeten...

nla0079
9 februari 2004, 01:01
Verloopje dan toch maar :wink: Wat voor adapter heb ik daar precies voor nodig ? De meest technische omschrijving is welkom, want ik zal er toch mee naar de speciaalzaak moeten...

nla0079
9 februari 2004, 01:02
He, wat doet het forum toch weer gek :evil:

Baco
9 februari 2004, 01:27
Een vaste stekker? Welke pre-amp is dit, als ik zo bescheiden mag zijn dit te vragen? :wink:

nla0079
9 februari 2004, 10:43
Een vaste stekker? Welke pre-amp is dit, als ik zo bescheiden mag zijn dit te vragen? :wink:

Is een ADA MP-2. De stroomkabel zit binnenin vast aan de transformator,
dus het wordt of knippen, of een verloopstekkertje gebruiken... Enige suggestie, Baco ?

nla0079
9 februari 2004, 10:44
Een vaste stekker? Welke pre-amp is dit, als ik zo bescheiden mag zijn dit te vragen? :wink:

Is een ADA MP-2. De stroomkabel zit binnenin vast aan de transformator,
dus het wordt of knippen, of een verloopstekkertje gebruiken... Enige suggestie, Baco ?

kokeleko
9 februari 2004, 13:54
Maak in je rack een normale tafelcontactdoos, en sluit deze aan op je Furman, kun je altijd dingen toevoegen, zoals adapters en standaard stekkers.

Succes.