PDA

View Full Version : Line 6 Variax Acoustic



erwinvanhalen
8 februari 2004, 17:26
http://www.line6.com/VariaxAcousticPreview/images/guitar.jpg

Heb dat filmpje net bekeken... Erg coole gitaar...
Heel veel verschillende akoestische geluiden in 1 gitaar, waaronder ook bv een banjo, 12 snaar, sitar en shamisen...

Maar het meest bizarre... een virtual caop.. van eadgbe naar dadgad met 1 knop... en van gitaar naar bas met dezelfde knop... 8-)

http://www.line6.com/VariaxAcousticPreview/

Negative K3 fan
8 februari 2004, 19:01
klintk veelbelovend maar i jheb er niets aan

Javaca
8 februari 2004, 20:11
Leuk voor in de studio. Of voor kleinbehuisden.

Die sitar wil ik weleens horen.

bert k
8 februari 2004, 20:19
Als dat ding net zo goed is als zijn elektrische broertje dan ben ik wel nieuwsgierig. Het wordt natuurlijk nooit 'the real thing' , je mist altijd de feel van het origineel, maar qua klank vind ik het verbluffend.

Wilson
8 februari 2004, 23:19
die presentatie klinkt heel erg veelbelovend! Dat stukje met die bas is erg gaaf! als ze niet al te duur zijn en ik heb geld ben ik zeker geinteresseerd. Hij klinkt natuurlijk niet als the real thing, maar mn akoestische sound vind ik niet zo heeel erg belangrijk. Vraag me af ofie ook unplugged nog geluid maakt

telecastermaster
9 februari 2004, 10:41
Wat gaat die grap me kosten???

ReinoutV
9 februari 2004, 10:42
Die andere stemmingen zijn juist wel handig, zeker als je veel fingerpicking speelt. En die virtuele capo zou zo bijzonder niet zijn, maar hij kan ook naar beneden (een octaaf), dat krijg je met een normale gitaar niet voor elkaar. De gitaar gaat ongeveer 1200 euro kosten.

Luuk'm
12 maart 2004, 13:13
heb het fragment ook ff beluisterd, en was eerlijk gezegd niet erg onder de indruk. Ik vind de sound niet zoals die zou moeten zijn van `n semiacoustic. Wel leuk om in 1 keer 30 gitaren te hebben natuurlijk :)

Luuk'm
12 maart 2004, 13:13
heb het fragment ook ff beluisterd, en was eerlijk gezegd niet erg onder de indruk. Ik vind de sound niet zoals die zou moeten zijn van `n semiacoustic. Wel leuk om in 1 keer 30 gitaren te hebben natuurlijk :)