PDA

View Full Version : hulp gevraagd



kokteejl
8 februari 2004, 15:10
ok eerst even dit kwijt: ***************forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:@:@:@:@

Wat ik dus wou vragen: ik wil een nieuwe (uitzonderlijke) gitaar, en kies voor de Maton ms500
deze wordt enkel in australie gemaakt (naart schijnt ;) ) en wil haar dus bestellen
kan iemand me zeggen wat daarom allemaal bij komt kijken? kosten en zo?
thx allensins

AART
8 februari 2004, 15:15
invoerechten of zo(ook over transportkosten),
trasportkosten dus,
en nog een of andere vage belasting.

Akira
8 februari 2004, 15:22
http://www.guitar.com.au/guitars/electric/maton/ms500_files/MS500.jpg

AART
8 februari 2004, 15:26
hmmmm, apart.... :-D

kokteejl
8 februari 2004, 15:28
ze is zo geil...

Javaca
8 februari 2004, 15:31
Je hebt smaak

kokteejl
8 februari 2004, 15:34
dank u :)

ze kost ongeveer 650 euro (1000 australische dollar?) nou jah ze mag meer kosten ---> leve de vakantiejob

RedBuell
8 februari 2004, 16:14
ff een testje ik kan wel reageren maar niet zelf een topic starten asl ik de tekst heb ingevoerd en op OK druk ga ik naar de "server niet bereikbaar pagina" bij reageren is mijn reaktie wel gepost maar bij zelf starten is het maar 1 x gelukt (van de 10 x proberen)

BartL
8 februari 2004, 16:32
...lelijk :(

Maja, als jij m geil/mooi vindt (en goed vindt klinken!)...zeker kopen!

Diedo
8 februari 2004, 19:44
hij heeft zeker wel wat! klasse man

Br@mbo
8 februari 2004, 19:47
ff een testje ik kan wel reageren maar niet zelf een topic starten asl ik de tekst heb ingevoerd en op OK druk ga ik naar de "server niet bereikbaar pagina" bij reageren is mijn reaktie wel gepost maar bij zelf starten is het maar 1 x gelukt (van de 10 x proberen)

ik heb net hetzelfde , ik heb al gemaild naar de beheerder , tot nu toe geen reactie ( bij mij lukt et totaal niet btw )

youngcoby
8 februari 2004, 19:58
Knap ding. Wat doet de switch? En de knop met die kleine tremelopook?

youngcoby
8 februari 2004, 19:59
Knap ding. Wat doet de switch? En de knop met die kleine tremelopook?

youngcoby
8 februari 2004, 19:59
Knap ding. Wat doet de switch? En de knop met die kleine tremelopook?

youngcoby
8 februari 2004, 20:00
Knap ding. Wat doet de switch? En de knop met dat pookje?

slayurrr
8 februari 2004, 20:10
Lelijk!!!!!!! :cool:

kokteejl
8 februari 2004, 20:15
dat klok-achtig ding is voor elementenkeuze
dat kleine schakelaartje dient om het brug-element te splitten of niet

Sir Peckerkäse
8 februari 2004, 20:15
mooi gitaar

kokteejl
12 februari 2004, 17:19
men excuses dat ik nog is (laat) antwoord op dit topic

maar heb dus een paar winkels afgegaan in belgie, enneuh, jah, ze zeggen dat de maton niet te vekrijgen is in de benelux...
Nu, zo'n gast van een winkel waar ik men Laney ben gaan kopen heeft wat zitten zoeken maar heeft me ten einde raad een hele reeks ibanezzen voorgesteld...met alle respect, ibanez is niks voor mij ;) toch vriendelijk van die gast

Maar weet iemand plzzz waar er mss zo'n winkel is waar je niet zo bekende merken kunt bestellen??? Kwil echt wel zo'n gitaar gewoon...

kokteejl
12 februari 2004, 17:19
men excuses dat ik nog is (laat) antwoord op dit topic

maar heb dus een paar winkels afgegaan in belgie, enneuh, jah, ze zeggen dat de maton niet te vekrijgen is in de benelux...
Nu, zo'n gast van een winkel waar ik men Laney ben gaan kopen heeft wat zitten zoeken maar heeft me ten einde raad een hele reeks ibanezzen voorgesteld...met alle respect, ibanez is niks voor mij ;) toch vriendelijk van die gast

Maar weet iemand plzzz waar er mss zo'n winkel is waar je niet zo bekende merken kunt bestellen??? Kwil echt wel zo'n gitaar gewoon...

MoserCustomShopDotCom
12 februari 2004, 17:45
Hebben ze geen website? Die lui hebben vast wel verstand van het in/exporteren van die dingen, misschien kunnen zij het uitzoeken.. UPC ofzo verstuurt alles overal heen...

wietse
12 februari 2004, 18:48
UPC ofzo verstuurt alles overal heen...
sinds wanneer doet de UPC iets anders dan kabel aanbieden en spookrekeningen sturen?
UPS bedoel je zeker. :lol: