PDA

View Full Version : Peavey Buizencombo ????



RedBuell
7 februari 2004, 21:43
Na vele jaren mijn gitaar van zolder geplukt en weer een beetje gaan spelen. Heb vroeger in een metal bandje gespeeld maar toen ik van school kwam te druk met werk en andere dingen en kon niet meer aan de verplichtingen van de band voldoen (we traden toch nog niet op).

Ik heb een Ibanez RG 770 gitaar en wil weer gaan spelen, ik weet dat ik vroeger al graag een echte Marshall wilde hebben maar daar is nooit wat van gekomen. Nu ben ik op zoek naar een leuke ,liefst buizen, combo voor thuis en soms met wat collega's in het sport/gym zaaltje van mijn werk. Ik zag vandaag bij The sound Shop in A'dam een "aanbieding" van een Peavey (weet hellaas niet het type maar ik ga het uitzoeken) buizenbak voor € 575,- met 45 watt continu vermogen (enige wat ik weet).

Is dit een goed ding met een lekker scheur geluid erin of is het niks.
Het liefst heb ik een Marshall maar vind de vol buizenbakken nog iets te duur (moet ook nog mijn motor tunen) . Is er voor dat geld nog iets anders beters te vinden. Zo'n valvestate van Marshall is ook niet al te duur maar heeft alleen een buis in de voorversterker, zijn dit leuke versterkers of kan ik beter voor volbuizen gaan.

Het zijn nogal wat vragen maar ik hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken. O ja muziek stijlen uiteenlopend van Metallica/ Machine head via Iron maiden naar gewone rock/blues.