PDA

View Full Version : PRS Tremonti SE, is dit misschien wat?



semt-x
6 februari 2004, 21:42
Ik hoorde laatst iemand over een Paul Reed Smith tremonti SE, ik zoek een gitaar in de richting van Gibson. Eerst dacht ik aan Epiphone, maar is dit een betere oplossing???

Nicci
6 februari 2004, 22:02
ik ben niet zo heel bekend met epi's, maar de SE serie van PRS is goed.
prima gitaren en zeker een goed alternatief voor een les paul.

gerrekat
6 februari 2004, 22:03
Eenm DEAN hardtail select of Caddy select


http://www.deanguitars.com/hardtail_select.htm


http://www.deanguitars.com/cadillac_select.htm

Electrical Storm
6 februari 2004, 22:08
Tremonti SE schijnt de moeite waard te wezen

De Santana SE niet

Nicci
6 februari 2004, 22:32
schijnt . . . .
ik heb een Santana SE en dit is een van de fijnst spelende gitaren die ik ooit heb gehad. prima geluid ook.

Neals
7 februari 2004, 00:59
Die tremonti's zijn erg cool, klinken leuk, zien er mooi uit en qua prijs, mjah, wel een soort geld voor een koreaan maar uit korea schijnen tegenwoordig hele aardige gitaren te komen.

doncker
7 februari 2004, 18:41
Gerrekat , wat zijn de prijzen van die gitaren ?

Marco5150
7 februari 2004, 18:42
Ik heb zelf de tremonti SE. Het is een erg coole gitaar. Speelt heel lekker en hij heeft een lekkere sound. Ik zou zeggen ga hem eens testen. :wink:

Marco5150
7 februari 2004, 18:43
Gerrekat , wat zijn de prijzen van die gitaren ?

Ik heb dr 750 eurotjes voor betaald

BLOK182
7 februari 2004, 21:09
Die Tremonti is goeie bang voor de bucks, al vind ik de platinum een beetje goedkoop aandoen, qua kleur. Maar goed, je hebt ze ook in het zwart. Erg prettig gitaartje, klinkt goed! De Santana SE, moet je van houden, al vind ik het ook helemaal geen verkeerd plankje!

Jayjay
7 februari 2004, 21:33
Haai de tremontie is is een prima gitaar en de santana se ook ..maar toch lijkt / voelt / speelt een eipphone meer als een les paul...de trem se is een stukje lichter en ook de hals is iets slanker dan een gibson..ook het geluid is wat minder vet maar wel all rounder dan een LP/

BLOK182
8 februari 2004, 10:11
Al is de Tremonti wel uitermate geschikt om te scheuren, ik bedoel, als je alleen al ziet naar wie ie vernoemd is :wink: