PDA

View Full Version : Eindelijk! We hebben demo's



Jeroen
20 februari 2002, 21:05
Sinds kort hebben we wat mp3-tjes op onze site staan. Dus mocht je benieuwd zijn: Downloaden dus!

http://www.shamen.tk
(Coverband)

mzzl! Jeroen.

Eddie van Halen
21 februari 2002, 21:11
Hej, 'k heb net ff Nobody's Wife gedownd (spelen we met onze band ook) en ik kan niet zeggen wat nou beter klinkt, en dat doe ik ook niet, maar het klinkt wel supervet!
Alleen jammer dat hij zo 'cut' geknipt is op 3:32....

Keep on playin' !!!

Jeroen
21 februari 2002, 21:40
thanx voor je reactie!!... het is idd kut dattie daar geknipt is. Ik zet er over een pposje waarschijnlijk de niet-geknipte versie op, maar die heb ik nog niet(zucht). Enne, wat vind je van het gitaargeluid van dat nummer??? beetje goedkoop huh? komt door de Line-out opname methode.... Baal ik wel van, anywayz, de zangeres staat er goed op das wel 't belangrijkst. mzzls! Jeroen.

Dila
21 februari 2002, 22:15
klinkt goed!! echt cool joh, goeie zangeres hebben jullie ook.

Eddie van Halen
22 februari 2002, 20:38
Hey!
Ja, je hebt inderdaad gelijk Jeroen, het gitaargeluid is niet echt overtuigend. Ze hadden het beter met een microfoon kunnen opnemen, want het is nu een beetje zuinigjes.
De zangeres klinkt echt goed, dat staat er OK op, maar jammer alleen dat het niet zo goed afgemixd is watbetreft de gitaren enzo...

cya

Ibanez
23 februari 2002, 12:01
Ja hij is wel vet, ik heb met mijn band ook nobody's wife gedaan. Maar een dingetje: Als het couplet is afgelopen dan krijg je zo'n F akkoord er tussendoor. ALleen dat hoorde ik nauwelijks, want geeft nou juist die extra knal eraan. Oja en die solo vond ik echt zwaar vet!!

Jeroen
23 februari 2002, 19:53
Wow, nou dank u allen voor de reacties. Het is idd gewoon sneu dat we geen mic gebruikt hebben voor de opname van de gitaren. Die drummer van ons had alle microfoons zo'n beetje nodig en bleef er naks meer voor ons over. :sad: Anywayz. weten we dat voor de volgende keer weer. groeten,

Jeroen

David
24 februari 2002, 20:06
Sorry, maar ik vind het ECHT niks

Dila
24 februari 2002, 23:22
lekker aardig zijn we weer

nickelwound
25 februari 2002, 16:58
Ik vind het echt heel leuk en was ook blij om een solo op Nobody's wife te horen die er ook echt op leek! (kom je weinig tegen)
Maar ik vind persoonlijk de stem van de zangeres iets te veel naar voren komen in verhouding met de muziek. Soms klinkt ze te luid. niet negatief bedoeld. Kan je dat nog bijmixen of niet?

Jeroen
25 februari 2002, 21:10
even voor alle duidelijkheid: David is dus die andere aap die je ergens hoort spelen op onze demo's....

Dila
25 februari 2002, 23:02
ooow hahahahahaha

sleep_to_saturate
26 februari 2002, 14:50
Ik heb alleen even with or without you geluisterd. Maar klinkt erg goed. Wel mooi opgenomen ook. Spelen jullie alleen covers?

David
26 februari 2002, 15:12
Op dit moment nog wel, we zijn inmiddels al wel begonnen met het "schrijven" (lees: proberen) van eigen nummers. Best moeilijk trouwens om originele stukke te schrijven die ook nog klinken...

David

Snow
27 februari 2002, 12:26
Mooi samenspel

Doe zo verder!

The Edge
24 mei 2002, 12:02
Toppie
klinkt with or without you. zelf speel ik hem altijd mee met een midi file, omdat ik geen band meer heb. *tip* probeer een met een comp meer power uit je gitaar te halen.

Keep up the good work.

David
24 mei 2002, 12:12
Thanks the Edge!

NoelGallagher
24 mei 2002, 15:32
Klinkt wel geinig al is het totaal niet mijn muzieksmaak. Stem van de zangeres klinkt alleen goed op nobody's wife, ze heeft niet echt een eigen herkenbaar stemgeluid. Wel een hoog bereik, dat wel. En ze is nogal arrogant zo te lezen, arme meid, mist nog het zelfvertrouwen. Gitaarsolo op nobody's wife is top.

michielleke
29 juni 2002, 19:00
Ik vond et liedje nobody's wife ook goed. Enkel de power mis ik erin.
De zangeres is uitstekend , en de gitaar intro vink een beetje te traag percies , en zit op einde van ieder lusje iets te weinig in. Precies zo van , we zij te traag ,we slaan da stukje over dan zijn we terug bij.
Allé vind ik toch.
Voor de rest , PUIK WERK !!!!!!!!!