PDA

View Full Version : nieuw boss pedaal



Chris Wolstenholme
6 februari 2004, 20:00
http://www.gitaar.net/humor/plaatjes/pics/bossts.jpg

:-D

jpb
6 februari 2004, 20:42
Is wel true-bypass hoop ik... :D

jaywalker
6 februari 2004, 23:26
http://www.gitaar.net/humor/plaatjes/pics/bossts.jpg

:-D

erg goed gevonden/gemaakt mijn complimenten

EmgMaster
7 februari 2004, 09:24
Ja die is zeker goed :-D

V!N
7 februari 2004, 12:09
Typografisch klopt er geen hout van. Maar het idee is puik :P

Blijepanda
7 februari 2004, 12:44
:dance: :seriousf:
JAJA, die is goed.

Surferboy
7 februari 2004, 14:16
Hij's fijn! :-D

Fuhgawz
7 februari 2004, 15:50
http://www.bossarea.com/images/LS2.jpg

LAME!! :roll:

Chris Wolstenholme
7 februari 2004, 16:23
whaa wat is dat voor vage ripp of? :o :-D

RRRobin
7 februari 2004, 16:54
tijd teveel :roll: :)

phx
7 februari 2004, 17:43
hey die past mooi in mijn setup van maar liefst 8 effect pedalen en een wah :-?

PHX

Chris Wolstenholme
7 februari 2004, 18:02
tijd teveel :roll: :)

ik heb hem alleen gevonden hoor, niet gemaakt.

Lucky
7 februari 2004, 19:21
Ěk had em al eens eerder gezien. er bestaat een hele serie van die fake funny pedaaltjes...ik kan de site niet meer vinden...

was erg grappig ...meerdere dingen zoals het srv wannabe pedaal met een mojo knop.
of een snoer ruis selector met een switch waarbij je kon kiezen tussen gewone snoeren of gekrulde snoeren...dat soort dingen

Chris Wolstenholme
7 februari 2004, 19:30
Active pickup
Versterkt de "signalen" naar aantrekkelijke mensen in het publiek.

Blame shifter
Laat foutjes een octaafje lager klinken, zodat het lijkt of de bassist het gedaan heeft.

Depander
Filtert populaire covers uit het repertoire.

Overjive
Laat goeie muziek klinken als de nieuwste hittroep.

Fluff box
Filtert de muzikale stukken eruit.

Rehash
Slaat je favoriete rifjes op en speelt ze voor eeuwig af.

Feedback eliminator
Verwijdert opbouwende kritiek.

Depressor
Verandert ieder akkoord in E-mineur.

Paralytic Equalizer
Maakt je net zo goed als de andere gitaristen in de band door ze te injecteren met zenuwgas.

Poor-mans Emotionizer
Knikker in je schoen. Geeft bij de gebruiker tijdens solo's die typische lijdende blik op het gezicht.
Bekende gebruiker : Calros Santana

RRRobin
7 februari 2004, 19:48
wuhahahahahahah dat laatste is wel erg grappig :D

Speeddemon
7 februari 2004, 20:08
Poor-mans Emotionizer
Knikker in je schoen. Geeft bij de gebruiker tijdens solo's die typische lijdende blik op het gezicht.
Bekende gebruiker : Calros Santana
Daar heb ik al V2 van;
obstipaat laxeermiddel.
Geeft je constant de gezichtsuitdrukking alsof er bij elke bluesy note er een neushaar wordt uitgetrokken. :roll:

Soulman
7 februari 2004, 20:20
Ěk had em al eens eerder gezien. er bestaat een hele serie van die fake funny pedaaltjes...ik kan de site niet meer vinden...

was erg grappig ...meerdere dingen zoals het srv wannabe pedaal met een mojo knop.
of een snoer ruis selector met een switch waarbij je kon kiezen tussen gewone snoeren of gekrulde snoeren...dat soort dingen

Ik heb 'm ook eens op die site gezien, maar weet ook niet meer waar die is. Vond een pedaal geweldig, die voegde ruis en een 50 hz brom toe om zo je geluid meer vintage te maken LOL :-D

BLOK182
7 februari 2004, 21:16
hahaha ja idd :-D

youngcoby
8 februari 2004, 12:00
WHA HA HA
SCHITTEREND :-D

BartL
8 februari 2004, 12:39
Hehe...lollig pedaaltje :razz:

Maar effe een vraagje(Ik kan geen nieuw topic starten):

Een vriend van me heeft laatst een BOSS DS-2 gekocht(Guitarshop Guus Arons Heerlen). Toen hij hem in de winkel uittestte was het geluid goed, er kwam een lekkere scheur uit. Toen hij thuis op zijn eigen amp ging spelen verneukte het pedaaltje zn hele sound.

Met dit verhaal is hij terug naar de winkel gegaan en hij heeft hem kunnen inruilen voor een MT-2 (wat mij verbaasde, omdat hij hem heeft uit kunnen testen).

Nu was mijn vraag:
-MOETEN winkels een pedaal terugnemen, ookal heeft de koper hem uitgetest?
-Of kan de winkel net zo goed zeggen: Je hebt getest & je bekijkt het maar met je pedaal!
-Of is dit gewoon goede service?

Nielsje
8 februari 2004, 14:07
Dat is meestal een geval van goede service...

kijk. Als jij een pedaal test in de winkel, moet jij zo slim zijn om dat op je eigen of een soortgelijke gitaar, dan wel versterker te proberen.

anders is het natuurlijk gokken met je neus in de stront.

bovendien, de meeste winkels hanteren wel zoiets van: je hebt een bonnetje, tis een dag geleden... ruil maar.

ik kan me natuurlijk voorstellen dat bij staffhorst zoiets voor je wordt geprobeerd :P:P:P

jorrit
8 februari 2004, 16:57
whahaha en toen is ie terug gekomen met een mt2? nou daar is ie dan echt op vooruit gegaan.....

SiNiSTRaL
8 februari 2004, 21:22
nou, naar wat ik gehoord heb, kan een MT-2 over een buizenbak niet zo superslecht klinken...

Rooligan
12 februari 2004, 21:16
Hehe...lollig pedaaltje :razz:

Maar effe een vraagje(Ik kan geen nieuw topic starten):

Een vriend van me heeft laatst een BOSS DS-2 gekocht(Guitarshop Guus Arons Heerlen). Toen hij hem in de winkel uittestte was het geluid goed, er kwam een lekkere scheur uit. Toen hij thuis op zijn eigen amp ging spelen verneukte het pedaaltje zn hele sound.

Met dit verhaal is hij terug naar de winkel gegaan en hij heeft hem kunnen inruilen voor een MT-2 (wat mij verbaasde, omdat hij hem heeft uit kunnen testen).

Nu was mijn vraag:
-MOETEN winkels een pedaal terugnemen, ookal heeft de koper hem uitgetest?
-Of kan de winkel net zo goed zeggen: Je hebt getest & je bekijkt het maar met je pedaal!
-Of is dit gewoon goede service?

Volgens mij geldt hier ook het principe van 8 (werk)dagen spijtkoop. DWZ dat de winkel bij wet verplicht is, de koop ongedaan te maken indien de koper dit binnen 8 aangeeft te willen doen.
Kijk eens bij de consumentenbond.

Een tip:
Speel het niet direct op deze manier. Ga er gewoon heen en leg de situatie. Wat ook wil helpen is, om bij dezelfde winkel de interesse tonen voor een nieuwe aankoop.

Rooligan
12 februari 2004, 21:16
Hehe...lollig pedaaltje :razz:

Maar effe een vraagje(Ik kan geen nieuw topic starten):

Een vriend van me heeft laatst een BOSS DS-2 gekocht(Guitarshop Guus Arons Heerlen). Toen hij hem in de winkel uittestte was het geluid goed, er kwam een lekkere scheur uit. Toen hij thuis op zijn eigen amp ging spelen verneukte het pedaaltje zn hele sound.

Met dit verhaal is hij terug naar de winkel gegaan en hij heeft hem kunnen inruilen voor een MT-2 (wat mij verbaasde, omdat hij hem heeft uit kunnen testen).

Nu was mijn vraag:
-MOETEN winkels een pedaal terugnemen, ookal heeft de koper hem uitgetest?
-Of kan de winkel net zo goed zeggen: Je hebt getest & je bekijkt het maar met je pedaal!
-Of is dit gewoon goede service?

Volgens mij geldt hier ook het principe van 8 (werk)dagen spijtkoop. DWZ dat de winkel bij wet verplicht is, de koop ongedaan te maken indien de koper dit binnen 8 aangeeft te willen doen.
Kijk eens bij de consumentenbond.

Een tip:
Speel het niet direct op deze manier. Ga er gewoon heen en leg de situatie. Wat ook wil helpen is, om bij dezelfde winkel de interesse tonen voor een nieuwe aankoop.