PDA

View Full Version : Gitaarles gezocht omgeving Voorthuizen



michelccc
20 februari 2002, 20:41
Les gezocht voor een beginner in het bezit van een Ibanez RG270.

Liefst een leraar/lerares, maar studenten die wat bij willen verdienen zijn ook welkom, zolang ik maar les krijg...

groet

dirkw83
21 februari 2002, 12:47
Voorthuizen, waar is dat?

En weet je zeker dat je echt les nodig hebt?

michelccc
21 februari 2002, 17:45
Voorthuizen ligt in naast Barneveld, ennuh, ik bak er dus echt helemaal niks van. Gisteren heb ik ook nog eens mijn eerste snaar laten knappen, ik ben nu net aan het surfen hoe ik dat ding weer kan fixen....
zoals je merkt, ja dus, les is meer dan nodig...

groet,

michelccc
21 februari 2002, 17:48
O ja, nu ben ik ook benieuwd waar Lichtenvoorde ligt...???

michelccc
21 februari 2002, 17:57
Ah, ik las al in een van je berichten (dirkw83) dat ik hem dus beter kan wegbrengen...
Dat doe ik dan ook maar, maar als ik hem wegrbeng wil ik dat ie helemaal gecheckt wordt, en ik zit momenteel krap bij kas, dus ff paar weekjes wachten maar.....

Maar ja ik heb thuis ook nog het een en ander staan waar ik ook nog problemen mee heb qua tuning etc...dus eigenlijk moet ik iemand hebben die ook bij mij thuis de boel afstelt...

dirkw83
22 februari 2002, 11:07
Nou, als je een snaar laat knappen op een gitaar moet die best te hermonteren zijn - vooral op een spaanse gitaar.
Ik kan me niet voorstellen dat ik iemand heb aangeraden om die gitaar te laten wegbrengen - dat doe je alleen met een bas of zo. Bovendien heb ik zelf ook geen les gevolgd; in het begin is dat dan ook de frustratie zelve. Na een week gaan je ouders beginnen van 'hoe gaat het' en het enige dat jij kunt zeggen is: och, lerende :smile:

Maar je kunt heel goed gewoon een site zoeken en vanaf daar wat leren. Ik heb ook bijna mijn beginners-gitaar gids af en daarmee zou iedere beginner moeten kunnen leren om gitaar te spelen ... ff wachten dus. Maar eerlijk gezegd, als je ECHT wilt leren spelen, heb je geen lessen nodig.

dirkw83
22 februari 2002, 11:08
Oh ja, nog dit: Lichtenvoorde ligt in de Achterhoek - omgeving Doetinchem - en ik ben nee, geen boer :smile: