PDA

View Full Version : SITE MET GRATIS ONLINE GITAARLES



masteryourguitar
5 februari 2004, 20:30
Voor gratis online gitaarlessen met filmpjes en geluid ga naar:
http://www.masteryourguitar.com

geef je reactie over de site :)

ilovemyguitar
8 februari 2004, 13:09
spam spam spam spam :x

ilovemyguitar
8 februari 2004, 13:34
maar het kan wel een heel effectieve site worden als er meer lessen op komen.. :D

masteryourguitar
8 februari 2004, 22:19
Ja ik weet het, het is inderdaad spam.
Maar ik heb deze site hier gezet zodat meer mensen er iets van kunnen leren en dat is ook het doel van m'n site.
Mensen moeten gratis kennis kunnen opdoen.
Wat het aantal lessen betreft is de website nog jong en heb ik niet tijd om elke week ofzo lessen te maken.

Harry
10 februari 2004, 11:01
als het gratis is kun je het toch geen spam noemen?

ilovemyguitar
11 februari 2004, 10:55
wel toch? :???:

najaa boeie. het kan wel een vette site worden.

Jopie
13 februari 2004, 14:15
hmm , leuk gedaan , aangezien mijn site volgende week ook geluid bevat met tabs maar dan bericht ik wel weer. Die stukkies speel ik trouwens zelf in , neit helemaal zuiver maar das wel zo origineel , verder moet je wel ff vermelden mr. masteryourguitar dat je de helft van je lessen uit het boek Metal Method hebt. Lijkt me wel zo netjes!

rasper
13 februari 2004, 21:57
gratis lesjes/riffs + geluid is altijd fijn! Zal ze zeker eens bekijken.

Eén iets wat je zeker wel moet oplossen (!!!): het lettertype.
Nu is dat times new roman bij mij, buiten het linkse menuutje. Zorg dat het allemaal sans serif is, times new roman is voor gedrukte tekst en lijkt zo onafgewerkt op een site (standaard lettertype).

jorrit
15 februari 2004, 13:32
lekkere site, mn internet loopt telkens weer vast als ik een oefening wil bekijken......

marc_o
16 februari 2004, 13:06
Ik vind het een prima idee, thumbs up!!!!!!

Typisch, is er iets gratis te verkrijgen, beginnen er toch weer een paar te mieren, terwijlje hier een hoop van kunt opsteken.....m.a.w. Laat ze maar lullen, ik ga aan de slag!